Siliconen Posted May 16, 2015 Posted May 16, 2015 Hoi Meiden, Ik heb al een aantal jaren een profiel hier op borstenforum, maar nooit iets echt mee gedaan. Nu ik eindelijk een operatie datum heb vast gezet voor een borstvergroting, is het hoog tijd om iets met mijn profiel te doen. Ook zou ik graag meiden willen ontmoeten die 700cc hebben gekozen voor de borstvergroting. Grt.
Siliconen Posted June 13, 2015 Author Posted June 13, 2015 Hoi meiden,Ik heb last van mijn rechter litteken met lopen en bewegen. Volgens mij komt het doordat de prothese op de litteken drukt.Met lopen en bewegen til ik mijn borst een heel klein beetje op om de druk tegen te gaan.Hebben Jullie daar ook last van gehad? Hoe lang heeft het geduurd totdat het minder pijnlijk was? Over 6 dagen mogen de hechtingen eruit, zal het dan minder worden?
Milun Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 Ik ben nu 8 dagen PO En ik heb dat ook.Ik denk dat dat vanzelf minder wordt hoor.Je hebt 700 cc?Da is een aardig gewicht.Bij mij is zelfde de linker borst gezakt en zit het litteken niet meer in de borst plooi...Woensdag moet ik terug.Succes
MacClaud Posted June 13, 2015 Posted June 13, 2015 dat duurtnog wel ff, heb ik( na 4 weken) nog steeds last van! ik weet niet hoe de andere dit ervaren hebben maar ikheb t af en toe dus nog.
Siliconen Posted June 22, 2015 Author Posted June 22, 2015 hechtingen zijn eruit gehaald, en de klachten waren 2 dagen erna helemaal verdwenen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.