Ga naar inhoud

3,5 kg Aangekomen naar borstlift + prothese


Aanbevolen berichten

Hallo

13 mei hebben ze bij de ingreep borstlift+ prothese uitgevoerd. De operatie is uitgevoerd door de plastisch chirurg Dhr Koeijers. Tevens een zeer fijne Chirurg. Nu viel mij op dat ik in paar dagen tijd 3.5 kilo ben aangekomen. En veder blijf ik erg moe en duizelig denk een bijwerking van de nárcose nog. Verder heb ik over 2 weken na controle in het ziekenhuis. Ben erg benieuwd hoeveel cc er in mijn borst is gegaan.Verder kan ik nog weinig zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb helemaal niks mee gekregen. Zou dat komen omdat ik geopereerd ben in het ziekenhuis en niet in kliniek. Of zou het komen dat het via de verzekering is gegaan. Heb echt geen idee. Ben ook heel benieuwd bij de na controle wat ze zeggen.

Verder trekken mijn hechtingen af en toe, vervelend gevoel. Ben ook wel benieuwd hoelang het duurt dat de zwelling af zakt. En goed resultaat zichtbaar word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn rechter borst erg gezwollen. Een keer zo groot als de ander. Veder heb ik ook een afknelend gevoel in mijn arm. Is dit normaal? Of moet ik toch de arts bellen. Vind het allemaal wel spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd de arts bellen als je het niet vertrouwd, naar je gevoel luisteren! Ik had ook wel dat 1 groter is dan de ander, nog steeds. Dat heeft tijd nodig. Kan dat in die meer vocht zit dan de andere en de volgende dag weer andersom. We zitten nu nog vol in her herstel he. Maar gewoon bellen al is het dan alleen om je gerust te stellen.

Rustig aan meid! Komt goed

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb helemaal niks mee gekregen. Zou dat komen omdat ik geopereerd ben in het ziekenhuis en niet in kliniek. Of zou het komen dat het via de verzekering is gegaan. Heb echt geen idee.

Bij mijn bv in het zkh heb ik ook een kaart gekregen waarop staat merk en hoeveelheid (in vorm van een bankpas) twijfel alleen of ik hem heb meegekregen of opgestuurd was. is alweer 7 jaar geleden.Anders even bellen hoe dat zit. je moet het sowieso volgens mij krijgen om mocht je ooit vervangen je de kaart mee kan nemen na je pc (daar vroeg die om zodat ze weten van hoe en wat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik

Bij mijn bv in het zkh heb ik ook een kaart gekregen waarop staat merk en hoeveelheid (in vorm van een bankpas) twijfel alleen of ik hem heb meegekregen of opgestuurd was. is alweer 7 jaar geleden.Anders even bellen hoe dat zit. je moet het sowieso volgens mij krijgen om mocht je ooit vervangen je de kaart mee kan nemen na je pc (daar vroeg die om zodat ze weten van hoe en wat)

Ik moet maandag bellen voor een na controle dan zal ik ook gelijk vragen hoe dat zit. Hebben jullie ook veel last met vocht vast houden bij je borsten. Ik heb zelf erg veel vocht wat ik vast hou. Daardoor staat het erg gespannen. Oké misschien enige idee wanneer dit gaat zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu op de 5e dag en de zwellingen en het vocht us al enorm gezonken. Nog niet helemaal weg mee maar al stukken beter ! Was ook 3 kilo aangekomen na de bv en vanochtend op de weegschaal was er ook alweer bijna 2 af ! Zo snel kan het gaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu op de 5e dag en de zwellingen en het vocht us al enorm gezonken. Nog niet helemaal weg mee maar al stukken beter ! Was ook 3 kilo aangekomen na de bv en vanochtend op de weegschaal was er ook alweer bijna 2 af ! Zo snel kan het gaan4 /quote]

Hey hallo

Zwelling neemt bij mij helaas nog niet af, kan zelf ook nog steeds weinig. Vandaag halve dag beneden gezeten in een stoel. En ben nu dan ook echt kapot veel pijn ben blij dat ik weer lig. Verder zijn mijn borsten nu wel echt blauw/geel aan het worden. Geloof dat ze flink bezig zijn geweest haha. 4 juni heb ik na controle bij de arts . Hou gaat het met jou pijn level? Ben blij om te horen dat bij jou de zwelling zakt. Voelt denk ik ook een stuk fijner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owjee vervelend zeg !! Wel genoeg aan je medicijnen? Ik gebruikte de eerste dagen 4x paracetamol 3 x diclofenac en 3 x tramadol!

2 dagen gedaan, nu alleen paracetamol sinds vandaag. Pijn is echt supergoed te doen, mag niet klagen. Ook geen blauw gele plekken, miss de borst lift wat het extra maakt natuurlijk. Zijn de protheses voor de spier geplaatst bij je ? Goed flink koelen en veel heel veel water drinken, luisteren naar je lichaam. Veel rusten en slapen als je moet en wilt!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owjee vervelend zeg !! Wel genoeg aan je medicijnen? Ik gebruikte de eerste dagen 4x paracetamol 3 x diclofenac en 3 x tramadol!

2 dagen gedaan, nu alleen paracetamol sinds vandaag. Pijn is echt supergoed te doen, mag niet klagen. Ook geen blauw gele plekken, miss de borst lift wat het extra maakt natuurlijk. Zijn de protheses voor de spier geplaatst bij je ? Goed flink koelen en veel heel veel water drinken, luisteren naar je lichaam. Veel rusten en slapen als je moet en wilt!

XX

Hey

Ja aan de medicijnen heb ik zeker wel voldoende, alleen rust nemen vind ik nog wel eens lastig. Ben van mijzelf echt een doener en met 2 kleine kids is het lastig. Maar doe zeker geen gekke dingen. Denk dat de borstlift inderdaad voor iets meer pijn zorgt. Protheses zijn geplaats achter de spier. Lekker in bed filmpjes kijken ook wel eens lekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar, ik ben ook slecht in stil zitten maar geloof mij. Doe je wel zodra je meer pijn voelt en idd de borst lift erbij zorgt voor mee pijn. En achter de spier zorgt ook voor meer en langere herstelperiode. In dit geval: tijd heelt wonden! ;)

Komt goed !!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.