Ga naar inhoud

Heanne : 20 juli 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Oh ik kan je helaas niet helpen hoe of wat. Maar heb je je pc al eens gecontacteerd? Hij zal je vast en zeker kunnen geruststellen? Even een consult inplannen en hem laten zien? 

Misschien dat er andere dames zijn die hier een antwoord op hebben?

Veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Heanne:

In juli 2015 heb ik een borstvergroting gehad. Ik was toen redelijk aktief op dit forum. Mijn borsten waren goed genezen en ben er zeer tevreden over. 

Ik heb anatomisch boven de spier. Afgelopen vrijdag trok ik s'avonds mijn bh uit, en voelde de rechterborst vreemd aan. Dus toen ik voelde, voelde ik de rand aan de onderkant en aan de zijkant. Ik schrok mij rot want heb het nooit eerder gevoeld. Ik ging toen mijn borst wat masseren en later was er niks meer aan de hand. 

Het leek alsof de onderkant vd prothese wat naar voren gekanteld was, want ik kon er zo een vinger onder steken. 

Kan het door de bh komen? Ik had de bh strakker op de rug gedaan omdat het niet lekker zat. Dus dat de beugel onder de prothese was geschoten? Ik dacht dat de prothese vast zat in de borst?

mijn man zit graag aan mijn borsten? Kneden, masseren en trekken aan de tepels, ik had gehoord dat dat geen probleem mag zijn, maar ben bang dat er iets stuk is gegaan. 

Iemand enig idee wat het geweest kan zijn? heeft iemand dit ook eens gehad en kan dat vaker gebeuren. 

 

Ik ben wel gewicht verloren door stress de laatste tijd. Zou dat de oorzaak kunnen zijn. 

Haai, als je zegt ben wat afgevallen zou het misschien kunnen zijn dat de pocket te groot is nu. Weet niet hoeveel je bent afgevallen maar bij twijfel zou k cker je PC ff bellen. Nog niet weer gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne  Boe :P 

Jeetje, wat een vervelende ervaring heb jij zeg! Ik zou ook schrikken als ik het uit het niets zo duidelijk zou voelen. Maar begrijp ik het goed...dit was een eenmalige actie en je vorm van je borst is hetzelfde gebleven? Ondanks dat je bent afgevallen?  Het voelt niet losser aan als normaal? Ook niet als je bukt?  En je voelt ( nu je borst weer oke is) geen randen meer aan de zijkant of onderkant? 

Zou je borst dan zo klem hebben gezeten in je bh :huh:.. Kan mij er even niets bij voorstellen want dat zou je eigenlijk al gelijk goed moeten voelen toch? Als alles weer bij het oude is en niets ziet of voelt..is het lastig om voor jezelf een verklaring te vinden. Ik zou dan toch kiezen voor een controle bij je PC, al is het maar om een bevestiging te krijgen dat alles in orde is :106:

Hopelijk gebeurt het niet meer :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

alls ik naar voren hang dat voelt niet anders. Het is al vanaf het begin geweest alsof ze in mijn borsten zweven. Of hoe ik dat kan uitleggen. Ik had van mijzelf al grote borsten alleen door zwangerschappen waren ze leeg. Maar het resultaat was mooi dus was tevreden. 

Het is niet weer gebeurt en mijn man ziet en voelt geen verandering. 

Stel de pocket is te groot, ik ben 4 kilo afgevallen. Dus niet zoveel. Maar is dat garantie? Ik heb geen geld om opnieuw te opereren. 

Ik draag snachts nog altijd een sportbh, en die ga ik de komende dagen ook overdag aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne Zou niet durven zeggen wat het is, geen idee! Als je nu niets merkt aan je borsten kun je het even aankijken en voorlopig idd een sportbh overdag aan doen totdat je weer zeker bent van jezelf. Maar jij draagt tot op heden nog steeds snachts je sportbh? Nog steeds bang voor hang? Heb het zelf ook wel lang volgehouden tot zeker een jaar maar slaap regelmatig zonder. Alleen wanneer ze moe aanvoelen slaap ik er nog mee.

Wat betreft een te grote pocket, ik denk .. dat je dit echt wel merkt aan je borsten qua vorm en gevoel ( met regelmaat) en zeker als je bukt of ligt dat ze anders eruit gaan zien. Mja ik ben geen PC :106: En afvallen is denk ik eigen verantwoording ( eigen kosten) indien de boobs hierdoor gaan veranderen. Je spreekt van een hersteloperatie indien er door "schuld" van PC het behaalde eindresultaat niet is gehaald ( ivm een complicatie ) Koppel hieraan ook je garantietermijn/nazorg. Tot wanneer kun je een PC of kliniek hierop aanspreken mbt de kosten..

Je kunt je PC altijd per mail vragen om advies? Geeft jouw een geruster gevoel. Hoop dat je minder stresst de komende tijd..niet meer afvallen he xx

BrownieG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pc gebeld. Hij had er nooit van gehoord en vermoedde een luxatie?? Die weer terug in de vorm ging. Ieder geval kreeg ik niet de indruk dat hij mij serieus nam. 

Intussen ben ik geobsedeerd door de borst. Steeds voelen en knijpen. En als ik naar voren hang voel ik ineens alsof het losser zit en een rand voel. Ik baal gigantisch. 

Een losgeraakt kapsel kon het niet zijn, en een te ruim was het ook niet want hij maakt alles precies op maat. Ik durf intussen mijn bh niet uit te trekken uit angst dat hij weer verschiet :0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telefonisch is het sowieso lastig om te beoordelen van wat jij vertelt en op een foto is jouw situatie niet zichtbaar. Ik denk dat je PC moet voelen dus waarom maak je geen afspraak voor een check-up? Ben je ook wat geruster!!!! 

Nu ga je van de schrik er constant op letten en wellicht wel dingen zien/voelen die er wellicht al waren? Ik heb ook nog nooit gehoord of gelezen van een Luxatie bij een BV? 

Maak het jezelf niet lastig en maak een controle afspraak, geeft rust!! 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Helaas is het gisteren weer gebeurt. De prothese zit als het ware naar voren en de borst hangt er overheen. Alsof je bukt, rechtop gaat staan terwijl de inplant blijft hangen alsof je bukt. Ik heb dan op mijn borst een bult en voel onderop duidelijk de rand. 

Morgenochtend kon ik bij de chirurg langs. Intussen zit het weer normaal dus hoop dat de chirurg er iets zinnigs over kan zeggen. Ik denk zelf dat het pocket te groot gemaakt is. Eigenlijk vanaf het begin zakte de rechterborst al opzij als ik op mijn rug lag. 

Zal herstellen van de pocket onder garantie vallen? Ik baal Ongelovelijk en durf niet zonder sportbh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne  Oh ships alweer!! 

Je zou ook haast denken dat als je prothese zoveel vrijheid heeft er wat mis is met je pocket en waarschijnlijk aan de wandel is?? Snap alleen je uitleg niet.. Je bedoelt dat je prothese naar voren klapt en niet meegaat met je borst vanuit de bukpositie naar recht? Dus er soort van ruimte is aan de achterkant ofzo en dus blijft hangen op deze stand?? Sorry probeer het effe voor me te halen.. En echt nog nooit gehoord of gelezen..

Morgenochtend kun je dus op controle en dat is top! Dat is snel :35: Hoop toch voor je dat ie iets kan voelen en een uitleg bij kan geven en wat het nou is! Garantie...geen idee, kijk als dit vanaf het begin er was en wellicht ook je beginfoto's mee neemt waarom je borst al zo viel...is het wellicht kosteloos omdat het er vanaf het begin er al zat? lees effe je contract door.... mbt nazorg en hoelang je deze hebt. 

Succes morgen en hou ons op de hoogte want ben echt benieuwd hoe dit afloopt. Idd sportbh blijven dragen tot je controle. Meer kun je nu toch niet doen. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo bedoel ik het. Hij klapt naar voren. Dus niet draaien zoals ik vaak lees, maar dat het naar voren zit. Ik heb na de operatie een behoorlijk litteken overgehouden, mede door een onsteking en die is dik, ik bedenk me of hij mss daar op blijft hangen van onder..Nouja ik zal het morgen horen. Hoop ik. Niet dat hij mij met onzinnigs afscheept. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bb geweest maar de arts kon niets vinden.  Borst is zacht en soepel. Kapsel zit goed, kan hij dat voelen? Ik had eigenlijk verwacht dat hij met rontgen ofzo ging kijken. 

Het kon geen kwaad, en als weer gebeurt geeft het geen problemen als ik de prothese terug duw. 

Dus ben er niks wijzer van geworden. Enige is dat het geen kwaad kan, het zal maar ben er niet blij mee. Durf niet meer zonder sportbh te lopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Heanne 

Hey hey, controle wijst dus niets uit! Heb je wel gesproken over een echo want het blijft vreemd dat dit 2x is voorgekomen in zn korte tijd? Lijkt mij dat als het overmatige kapsel is, je dit wel moet voelen want je borst wordt dan harder en dat is in jouw geval niet. Heeft ie nog enigzins een andere verklaring gegeven hierop? 

Het enige is erop aandringen dat je een echo wenst om alles uit te sluiten? Geef ook nogmaals concreet je angsten aan waar je momenteel mee loopt. En als het weer gebeurt, deze gelijk vastleggen met foto's om de vorm van je borsten vast te leggen zodat je PC een beter beeld heeft erbij? Anders een SO bij een andere PC? 

Misschien Nio/van Selms (OLVG west) een mail sturen en advies vragen of zij dit ooit hebben meegekregen in hun tietenwereld? Denk maar hardop mee hoor :106:

Nogmaals ik lees/herken dit niet en ben ook maar een leek maar een prothese constant terugduwen zou voor mij ook geen oplossing zijn. Lijkt mij ook geen fijn gevoel om hiermee rond te lopen en te wachten op een volgende keer :( 

Sterkte ermee xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.