Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

Log in om dit te volgen  
Heanne

Heanne : 20 juli 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Aanbevolen berichten

Een lift is een behoorlijke ingreep, en ik heb maar 14 dgn vrij. Vandaar liever geen lift.

Maar wat je zegt, ik wil ook niet over 2 jaar enorme hangers. Maar vind gevulde hangers wel mooier dan lege, en een siliconen lossen niet op. Kan je het uithangen niet voorkomen door ook snachts een bh te dragen?

Ik denk dat bij mij het hangen erger lijkt omdat er niks in zit. Pfff moeilijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg trouwens tall height. Dan beginnen ze vanaf bovenaan al te vullen. Een ronde zit denk voornamelijk onder aan de borst. Zou het juist door de druppelvorm langer in model blijven? Ze zijn ook wat steviger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja tegen mij is gezegd dat ik beter anatomisch kan nemen. Omdat de lengte van m'n sleutelbeen naar m'n tepel best lang is. De ronde zal m'n borst dan alleen in het midden of onderop vullen waardoor er een kans op double bubble is.. Zit wel wat in., maar toch lees ik ook vaak teleurstellende verhalen omdat ze niet genoeg boven in vullen., al die ervaringen maakt het er soms niet makkelijker op he..

En jij hebt toch al kindjes dus als je geen lift wilt en de arts zegt dat het zonder kan zou ik dat mooi doen! En idd savonds een bh dragen helpt ook tegen uitzakken en hangen! Ik slaap nooit meer zonder bh.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van der Weij heeft tegen mij ook gezegd dat ik ook het beste 's nachts een bh kon blijven dragen. Dus dat doe ik nu braaf, ook omdat ik zo'n slappe huid heb. Het geeft ook wel een veilig gevoel:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

De 20 ste word ik eindelijk geopereerd. Ik wacht al zo lang. Maar ik heb een keelontsteking. Een bacterie dus ik krijg nu antibiotica.

Ik kan er niet van slapen, de pijn maar ook de angst dat ze niet gaan opereren.

Durf het niet te vragen aan de pc. Wil geen slapende honden wakker maken.

Ik heb vakantie opgenomen. Hulp geregeld dus het moet doorgaan.

Nog nooit keelontsteking gehad en dan uitgerekend nu 😡

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast Jevana

Als je antibiotica heb gekregen dan is de keelontsteking binnen paar dagen weg. Indien je een goede kuur heb gekregen natuurlijk. Helaas heb ik er ervaring mee. Beterschap!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mij dus het zelfde gebeurd

Blijf maar hoesten en kom dr niet vanaf

Klopt wat ze zegt dat je door de beademing een fikse longontsteking kan krijgen

Ik word ook de 20e geholpen en wil ook graag er vanaf zijn.

Ik durf geen kuur meer te nemen omdat het nog maar n week is

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar met keelontsteking gaan ze zeker niet opereren. Dan kan je beter toch antibiotica gaan slikken? Ik heb het voor 7 dgn dus zaterdag voor de operatie ben ik ervanaf. Mag je als je net antibiotica heb gehad wel geopereerd worden?

Baal hier zo van, nooit ben ik ziek en uitgerekend nu wel. Als de operatie niet door gaan moet ik dus een jaar wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb gemaild. Waarschijnlijk maak ik me druk om niks. Google zei ook, met antibiotica kan je gewoon geopereerd worden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, ik snap het even niet. Tijdens de operatie krijg je toch ook antibiotica om infecties te voorkomen?. Na mijn bv kreeg ik een kuur met amoxicilline voor 7 dagen. Helaas kreeg ik een week na afronding van deze kuur een nierbekkeninfectie waardoor ik weer een lading van dit spul via het infuus heb gekregen en bij ontslag uit het ziekenhuis weer een 2e kuur amoxicilline voor een week. Goh, hoeveel antibiotica mag / kan een mens hebben in zo'n korte periode?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je andere AB geslikt hebt, dat is geen probleem normaal gezien. Was niet heel duidelijk, te snel gelezen en getypt.

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ab kuur zelf maakt niet uit,, ik kreeg in Nov een zware kuur minocycline van 4 maanden en ik ben in Feb geopereerd!!

Gaat er echt om of je onsteking echt genezen!!

Vorig jaar Maart werd ik geopereerd en net ervoor verkouden geen stem niks, maar mijn longen waren schoon en keel niet dik, dus was het geen probleem!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com