Ga naar inhoud

Heanne : 20 juli 2015 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb gemaild. Waarschijnlijk maak ik me druk om niks. Google zei ook, met antibiotica kan je gewoon geopereerd worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, ik snap het even niet. Tijdens de operatie krijg je toch ook antibiotica om infecties te voorkomen?. Na mijn bv kreeg ik een kuur met amoxicilline voor 7 dagen. Helaas kreeg ik een week na afronding van deze kuur een nierbekkeninfectie waardoor ik weer een lading van dit spul via het infuus heb gekregen en bij ontslag uit het ziekenhuis weer een 2e kuur amoxicilline voor een week. Goh, hoeveel antibiotica mag / kan een mens hebben in zo'n korte periode?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ab kuur zelf maakt niet uit,, ik kreeg in Nov een zware kuur minocycline van 4 maanden en ik ben in Feb geopereerd!!

Gaat er echt om of je onsteking echt genezen!!

Vorig jaar Maart werd ik geopereerd en net ervoor verkouden geen stem niks, maar mijn longen waren schoon en keel niet dik, dus was het geen probleem!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een bacterie en heb daar nu antibiotica voor gekregen. En slaat aan! Het is al een stuk minder rood en pijnlijk. De HA zei dat je met een keelontsteking niet geopereerd word. Kans op infectie is dan te groot. Maar nu ik een kuur heb gekregen zal het binnen een week genezen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb best behoorlijke tepelhoven, vooral als het warm is. Ik las hier dat tepels groter worden door een bv terwijl ik stiekem hoopte dat ze kleiner zouden lijken omdat de borst eromheen veel groter is.

Waar moet je op rekenen, cm erbij of veel minder.

Nog 4 nachten woelen en dan is het zover. Eindelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Bij mij bleven de tepelgrootte hetzelfde. Alleen doordat de borst gevuld is leken de tepels groter te zijn. Dit komt door de implantaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee as maandag ga ik. Maar ben graag voorbereid. Dus dan hou ik rekening met grotere tepels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je tepels worden idd wat groter door de vulling, echter na verloop van tijd en bij het soepeler worden van de borst normaliseert dat weer (is mijn ervaring). Ik was er niet helemaal op voorbereid dus schrok er een beetje van. Nu gelukkig stukken beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Ik ben nieuw hier, dus ik weet nog niet zo goed hoe dit werkt...

Ik heb maandag 13/07 een borstvergroting laten doen. Ik bleef na twee bevallingen en borstvoedingen zitten twee lege theezakjes. Het begon me steeds meer en meer te storen en na een paar jaar nadenken heb ik de knoop dan toch doorgehakt. Een borstcorrectie dus.

Ik wou gewoon terug wat vulling in mijn borst, dus absoluut geen opvallende vergroting. Een zo "natuurlijk" mogelijke boezem die ook niet recht omhoog bleef staan als ik zou gaan liggen.

Samen met de arts besloten we om 225cc voor de spier te plaatsen.

De operatie is heel goed verlopen. Ik moet toegeven dat ik toch wel geschrokken ben van de vulling. Het is natuurlijk ook wennen om van niks (een lege 75A) naar 75B of C te gaan.

Ze staan nu ook nog heel hard en stijf ... Dat baart me nu net een beetje zorgen.

Kan er iemand me zeggen of dat nog soepel wordt en hoe lang het duurt eer dat gebeurt ????

Alvast bedankt.

Binie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt vanzelf goed. Ze worden steeds soepeler, dat is wat ik hier overal lees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets of wat ingetrokken tepels, vooral sinds mijn gewichtsverlies. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze door het opvullen van de borst terug wat meer naar buiten zouden komen. Iemand daar ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn tepels zijn niet groter geworden. Maar zitten nu na de bv helemaal beneden. Echt lelijk. Als dit zo blijft heb ik echt spijt. Maar ben 2 dgn po dus wacht het af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had jij dat gelijk met de bv gedaan?

Vind raar dat de pc mij dat niet heeft geadviseerd dan, als ik nu weer voor een tepellift moet dan ben ik weer zoveel geld kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou nog hoop. De inplantaten zitten nu nog ergens bij de sleutelbeenderen, dus als ze zakken zitten die tepels neem ik aan ook hoger.

Kunnen ze een tepellift doen terwijl je inplantaten erin heb? Of moeten die er dan uit. Alleen een tepellift is niet zo'n heftige ingreep toch?

Ik zit nu al in de stress dat ik dat nodig ga hebben. Heb het geld er niet eens voor, ik ga wel mijn pc erop aan spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter groter dan ergens onderaan de borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was juist bang dat mijn tepels en tepelhoven veel groter gingen worden, gelukkig is dat heel erg meegevallen. Als ze al groter zijn geworden is het minimaal, gelukkig beginnen ze nu ook weer wat zachter te worden want de eerste weken waren ze keihard en gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.