Ga naar inhoud

LauraL : 21 mei 2015 : Dr. Verdonck :Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Jaaaa het zit erop, ik heb nieuwe borsten!!

Operatie ging erg goed! Was om 9:00 uur daar, en om 11:15 zaten we alweer in de auto. Zo vlug gegaan!

Super aardig personeel, ze stellen je goed op je gemak en zijn heel vriendelijk. Toen ik uit de narcose kwam mocht ik even snel kijken, maar daar heb ik weinig van mee gekregen helaas.. Daarna nog een half uurtje bijgekomen. Voelde me op zich wel goed, alleen zoooooo spierpijn! Ik dacht echt, hoe ga ik hier straks naar huis geraken?? Maar gelukkig ging het thuis na een paar uur (na het innemen van pijnstillers) een stuk beter. Erg raar allemaal, maar precies wat ik ervan had verwacht. Ook kwa pijn enzo tot nu toe. Als het zo blijft (of alleen maar minder wordt), is het best te doen!

Ik heb zo'n blauwe strechband om met daaroverheen de borstband. Vroeg me af of ik dat eigenlijk korte tijd af zou mogen doen om even te kijken naar het resultaat?

Lijkt alsof de blauwe band vast zit geplakt met een wit gaas, en ben bang dat ik dit niet meer goed krijg dan. Maar om nu 2 weken te wachten.....

Hoe hebben jullie dat gedaan meiden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd !!!!!

ja da verband kan en mag je er ni af doen :)

ik had na een week zo veel last van dat blauw verband dat ik ff gebeld heb en dan mocht ik het eraf doen

heb toen zijn toestemming gehad dus :)

leuk dat het zo goed gaat met u !

ik had ook gewoon zware spierpijn meer niet :)

nog een fijn herstel !


dat verband dient echt om de protheses op hin plaats te houden en de zwelling tegen te gaan ! dus hoe langer je dit kan aanhouden hoe beter echt waar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd !!!!!

ja da verband kan en mag je er ni af doen :)

ik had na een week zo veel last van dat blauw verband dat ik ff gebeld heb en dan mocht ik het eraf doen

heb toen zijn toestemming gehad dus :)

leuk dat het zo goed gaat met u !

ik had ook gewoon zware spierpijn meer niet :)

nog een fijn herstel !

dat verband dient echt om de protheses op hin plaats te houden en de zwelling tegen te gaan ! dus hoe langer je dit kan aanhouden hoe beter echt waar !

Heb je dat verband na die week er niet meer terug om hoeven te doen dus?

Hoe gaat jouw herstel tot nu toe? Nog pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobies!!

Dat blauwe verband dat moet inderdaad blijven zitten, en mag er alleen eerder dan 2 weken po vanaf, als je er last van krijgt. Dan moet je naar de kliniek bellen en vragen of het eraf mag. eerder mag je niet spieken bij Verdonck helaas......

Als het verband er eindelijk af mag, dan moet je nog zes weken een sportbh dragen, maar dat zal hij allemaal wel verteld hebben :)

Een goed herstel!!

En ik ga even je topictitel aanpassen.. dan lijkt hij op de rest

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed en ben je niet misselijk van de narcose? Gefeliciteerd!

Nee ben helemaal niet misselijk geweest en buiten heel erge spierpijn ook nergens anders last van! :)

Zo gek om nu naar beneden te kijken he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LauraL, hoe gaat het nu met je? Ik zou ook in Weert geopereerd worden door Dr Verdonck, tegen mij zeiden ze wel meteen dat het om een technisch mankement ging.. Ik had vrijdag Dr Verdonk daar zelf nog gezien, maar nadat ik niets meer hoorde ben ik gaan bellen, en toen vertelde ze dat ze de komende tijd niet kunnen opereren. Ik zou eigenlijk 10 juli aan de buurt zijn, maar zij hebben mij doorverwezen naar Frans Straten in Nijmegen.. Hij staat hier op het forum ook goed bekend.. Wel vreemd hoe het allemaal loopt! Ik ben nu 7 juli aan de buurt.. Heel veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roos92,

Wanneer hebben ze je gebeld? Bij mij was het de avond voor de operatie. Denk dat ze toen in paniek waren ofzo..

Wel goed dat ze niet opereren als er een technisch probleem is natuurlijk, maar beetje vreemd dat ze tegen mij liegen. Ben wel blij dat ik naar een andere kliniek ben gegaan, anders had ik dus nog lang kunnen wachten!

Goed dat jij bent doorverwezen! Is Nijmegen niet te ver reizen voor je?

Mijn herstel gaat tot nu toe prima. Voor een derde dag mag ik absoluut niet klagen! Ik ben vandaag al gewoon naar de stad geweest enzo, en zo lang ik tussendoor rust neem gaat het goed. Alleen beetje suf van de pijnstillers :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super dat je zo snel al weer op de been bent! Geniet ervan :)

Ik heb donderdag zelf gebeld omdat de e-mail met mijn bevestiging uitbleef.. Maar de avond voor de operatie, alsof het al niet spannend genoeg is haha. Gelukkig was je alsnog snel aan de beurt!

Nijmegen is ook wel te doen, op zich maakt de afstand niet zo heel veel uit voor mij. Ik bel allang blij dat ik alsnog deze zomer kan, want anders had ik nog heel lang moeten wachten, want ik krijg niet zomaar weer zo lang vrij voor herstel natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.