Ga naar inhoud

LauraL : 21 mei 2015 : Dr. Verdonck :Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Eindelijk heb ik na 2 jaar twijfelen het besluit genomen mijn borsten te laten vergroten! Nog nooit ben ik zo zeker over iets geweest!

Vandaag, 15 mei, zou het gebeuren bij dr. verdonck in Weert. Helemaal voorbereid, 2 weken verlof genomen van het werk, zat ik gisteravond op de bank toen ik een telefoontje kreeg van de kliniek. De chirurg heeft een bacteriële infectie opgelopen en mag niet opereren. Vandaag kreeg ik bericht dat hij pas weer over 4 weken de OK op mag en de operatie dus tot dan uitgesteld moet worden. Echt zooo balen!! Kan wel door de grond zakken :(

Nu ben ik natuurlijk van allerlei doemscenario's aan het bedenken, dat er iets anders is, of het überhaupt wel door zal gaan, dat het mij gewoon niet gegund is etc.. Vandaar ook de vraag aan jullie of toevallig ook iemand zich de komende weken bij hem laat opereren en hiervan op de hoogte is. Gewoon even voor de geruststelling dat dit hele verhaal klopt..

Alvast bedankt voor de reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend! Ik snap dat je er van baalt.. Op dit moment kan je er niks anders aan doen dan het te accepteren want het ligt niet aan jou. En natuurlijk zal het doorgaan je operatie zodra je pc hersteld is, dus het komt helemaal goed :). Maak je niet te veel druk, ze gaan echt niet zomaar iets verzinnen om je operatie uit te stellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Aanstaande donderdag word ik al geopereerd!!

Ik zou eigenlijk afgelopen vrijdag al aan de beurt zijn geweest, maar door een technisch probleem bij de kliniek ging het helaas niet door.

Dr. Verdonck gaf aan dat ik ook bij zijn privékliniek (Belgian Breast Clinic) geopereerd kan worden.. aanstaande donderdag al!

Super fijn dat ze zo met me meedenken. Ik zag het al allemaal niet meer zitten, omdat ik eigenlijk op zijn vroegst pas halverwege juni terecht zou kunnen.

Ik heb gekozen voor Mentor cohesive II, 325 cc onder de spier. Heb nu een A-cupje, maar ben vrij tenger en best lang. Dus dit zou moeten leiden tot een volle C :)

Ik vind het zo spannend! Nog meer meiden die ervaring met deze kliniek hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst in Weert bij Acura Medisch centrum geopereerd worden. Nadat me maandag duidelijk werd dat ze het technisch mankement hadden verzwegen (ze hadden verzonnen dat de chirurg ziek was!!!) heb ik de operatie meteen afgezegd. Wat een kliniek, zou ga je toch niet met mensen om..

Alle lof voor dr. Verdonck die zich niet bewust was van het verhaal wat zij hadden verspreid. Hij heeft me meteen in zijn eigen kliniek ingepland en alles geregeld. Ontzettend fijn!

Nog 2 nachtjes slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend voor je.. Is indd een slechte manier van handelen, ik snap niet waarom ze die infectie dan verzonnen hadden? Ik heb het 2 keer voorbij zien komen namelijk tot nu toe. En ik schrok me rot omdat je had geschreven dat je dan pas over 4 weken terecht kon! Ik word zelf op 26 juni geopereerd bij de Dijkhof Clinic door dr Verdonck.. Had jij niet al alles bij hun betaald? Hoe werd dat geregeld dan, als ik vragen mag. En wat was dan het technisch mankement? Ik ben nu echt in de stress (ik stress snel om ieder klein dingetje als het met mijn bv te maken heeft haha). Ik moet namelijk eind mei mijn aanbetaling gaan overmaken..

Ben blij voor je dat je wel al morgen terecht kunt en ik hoop dat je een goed herstel hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze zijn ziekte hadden verzonnen om geen slechte naam te krijgen, maar geen idee wat t technische mankement was.. Ik had alleen een aanbetaling gedaan en die heb ik gelukkig maandag al terug gekregen. Maar zo'n kliniek is dan al lang blij dat jij t niet aan de grote klok gaat hangen, dan geven ze graag je geld snel terug...

Maar dokter Verdonck is super! Probeer recensies te zoeken over jouw kliniek, en ga er maar vanuit dat t goed komt! Wat ik heb meegemaakt is echt uitzonderlijk, en gaat gelukkig gewoon goed komen. Geniet van de voorpret!!

Ik kan al niet meer slapen haha, morgen is het zo ver!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 mei in de belgian breast clinic geopereerd Door verdonck.

en de service daar was echt goed! Supervriendelijke verpleging en anesthesist. Ruimte zeer mooi en een lekker verwarmd bed waardoor je niet zo met die rillingen zit die je normaal hebt na narcose.

donderdag gaan bij mij de draadjes er uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiekske21, hoe is de operatie je afgegaan? Heb je voor of achter de spier? Ik ben echt zo benieuwd hoe het zal gaan met de pijn enzo, zeker omdat het door iedereen anders wordt ervaren. Heb 2 weken vrij van het werk en daarna nog 4 weken extra ondersteuning omdat ik lichamelijk zwaar werk doe (sportschool), dus dat moet goed komen hoop ik.

Kreeg je daar na de operatie alleen een borstband om, of werd je ook helemaal ingepakt? Hoop dat ik thuis al meteen naar het resultaat kan kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vindt het wel heel raar en heb er gelijk zo'n rot gevoel bij!! Maar zoals je zegt ik ga gewoon genieten van de voorpret haha.. Ik ga er inderdaad maar vanuit dat het echt uitzonderlijk is wat er bij je gebeurd is, ik heb wel veel gezocht op Dijkhof Clinic etc en had er een heel goed gevoel bij ook omdat ik 2 vrouwen ken die daar geopereerd zijn en het al zeer goed ervaren hebben!

Ja super spannend!!! Ik ben echt aan het aftellen hihih nog 37 dagen...... Duuurt lang

Ben je heel zenuwachtig?

Liefs.XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mankement wat een probleem van de kliniek in Weert, dr verdonck had alleen aangegeven dat hij daarom op die locatie niet wou opereren. Dus zo lang je niet in weert wordt geopereerd is er geen probleem lijkt me zo :)

Als je alle verhalen op dit forum leest kom je ook bijna nergens tegen dat er een operatie afgelast is. Dus zal wel goed komen!

Vorige week was ik helemaal niet zenuwachtig (toen ik eigenlijk al geopereerd zou worden), maar door alle omstandigheden nu wel! Heb amper geslapen vanacht, maar is vooral gezonde spanning. Eindelijk die borsten waar ik al jaren van droom, ik kan het nog niet echt beseffen :)

37 dagen zijn zo voorbij, spannend he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja ik word wel in Weert (Dijkhof) geopereerd dus :29: .. is nog 5 weken dus neem aan dat het dan wel verholpen is!! Wat kan ik toch stressen zeg.... haha.

Ja das zo daarom schrok ik er ook zo van om dit te lezen dat je operatie afgezegd was! Omdat ik natuurlijk ook bij de Dijkhof ga.

Ik snap dat je inderdaad nu wel zenuwachtig bent door al dat gedoe.. Haha ik slaap nu ook veel nachten slecht omdat ik zoveel eraan denk!! Wil gewoon dat de tijd vliegt en het DE dag is

Ook twijfel ik nog tussen 320 en 350 Cc.. lastig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om je gerust te stellen, ik zou in eerste instantie bij Acura Medisch centrum gaan en niet bij Dijkhof. Niks aan de hand dus!:)

Ik twijfelde ook tussen 300 en 325, maar de chirurg zei dat 325 de max was wat bij mij natuurlijk oogt. Ben bang dat als ik de 300 CC pak ik er spijt van krijg, dus ik ga voor die ene maat groter ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sorry verkeerd begrepen, maar Dijkhof Clinic zit in het zelfde gebouw als Acure Medisch centrum...? Vandaar!

Tijdens het passen had ik besloten om voor 320 CC te gaan, omdat ik van mezelf best wel borsten heb zeg maar.. ik draag een beha 70E, alleen doordat ik erg ziek ben geweest door mijn eetstoornis zijn me borsten helemaal leeg en geen volume meer. Vandaar ook mijn BV.

Maar denk dat ik toch voor 350 CC ga, omdat ik wel weer grote borsten wil zoals ik altijd had...

Ben benieuwd naar je resultaat! Gaat zeker heel mooi worden hihi:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh dat wist ik niet. Ik zou ze gewoon eens opbellen voor de zekerheid!

Ik ben ook veel afgevallen, zat net op t randje maar heb alles inmiddels weer op de rit. Echt rot dat je borsten zo verdwijnen dan he. Sport zelf 5 x per week, dus dan valt het zo tegen als je tevreden bent met alles behalve je borsten! Maar gelukkig is daar een oplossing voor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ga ze vanmiddag even bellen voor de zekerheid, anders blijf ik er maar mee rondlopen.

Gelukkig dat je alles weer op de rit hebt, ik ben sinds vorige week weer begonnen met sporten.. heb het een jaar niet meer gedaan omdat ik altijd de neiging had om daardoor weer terug te vallen en door te slaan (door anorexia) maar gelukkig gaat alles weer goed!!

Jij sport wel veel, na je operatie zal je tijdje niet meer kunnen sporten, dat is wel balen.. krijg je ook achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiekske21, hoe is de operatie je afgegaan? Heb je voor of achter de spier? Ik ben echt zo benieuwd hoe het zal gaan met de pijn enzo, zeker omdat het door iedereen anders wordt ervaren. Heb 2 weken vrij van het werk en daarna nog 4 weken extra ondersteuning omdat ik lichamelijk zwaar werk doe (sportschool), dus dat moet goed komen hoop ik.

Kreeg je daar na de operatie alleen een borstband om, of werd je ook helemaal ingepakt? Hoop dat ik thuis al meteen naar het resultaat kan kijken!

Plaatsing achter de spier hier.

Ik heb 4 dagen pijnstillers genomen.daarna was het niet meer nodig vind ik. Maar hangt van persoon tot persoon af. Uit bed geraken is nog maar 2-3 dagen dat het vlot gaat. Na 5 dagen moest ik het wel alleen klaar krijgen maar dat was effe tanden bijten.

Ook 14 dagen thuis nu. Dinsdag terug aan het werk. Bureau Job dus ca va. Als jij sportschool doet toch effe goed navragen bij verdonck want dacht de eerste 8 weken niets van sport te mogen doen...

Ik was volledig ingetaped maar heb dat maar 6 dagen vol gehouden daarna sportbh met borstband. Vind die van Anita Active den beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad 6 weken niet sporten en dan langzaam opbouwen. Dat gaat zeker moeilijk voor me zijn! Op de sportschool werk ik als leidinggevende en hoef ik geen begeleiding te geven, dus dat scheelt. De taken als gewichten opruimen en poetsen mag ik gedurende mijn herstel laten liggen :)

Ik ga ook voor plaatsing achter de spier..

Hoe is het gegaan met douchen enzo bij jou Kiekske21? Had begrepen dat het verband niet nat mag worden enzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt!

Douche is momenteel enkel onderkant en rest met een washandje :(

Kijk er echt naar uit als donderdag de draadjes er uit zijn om dit weekend deftig te douche!

Denk jij ook hé Kiekske :D

Ik heb veel last gehad van de narcose, donderdag net da de operatie voelde ik me goed maar van de weg naar huis ben ik beginnen overgeven en eig ganse dag niet meer gestopt.. Met als resultaat dat ik dus ook geen medicatie kon nemen en tege de avond de pijn toch wel begon toe te nemen. Heb de dagen nadien ook nog wat het ziek gevoel gehad maar na een dag of 4 ook gestopt met de medicatie en ook niet echt veel pijn meer.

Heb men verband 8 dagen aangehouden, het spande nogal hard en ademhalen werd wat moeilijk. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier onderaan douchen. Bovenaan met awshandje. En haar ondersteboven aan bad en wassen doet mijn man zodat ik met handdoek alles goed kan afdekken

Amaai ja ik ben ook aant uitkijken naar nen deftige douche.. gaat zoooooo zalig zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.