Ga naar inhoud

Deetje91 : mei 2015


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik weet niet of het al ergens eerder besproken is, maar ik kon het niet vinden..

Ik heb vorige week na veel twijfel een borstvergroting ondergaan. Uiteindelijk heb ik 275cc gekregen in plaats van 300cc want meer pastte volgens de pc niet. Ik dacht: tja die 25cc zie je vast niet.

Maar nu na een week was ik wel nieuwsgierig naar mijn nieuwe cupmaat, dus ben met mijn meetlint aan de slag gegaan.

De uitslag was een schok :(

Voor de bv had ik 75A en nu kom ik volgens de maattabellen uit op 80A of als je het verschil tussen boven en onderwijdte berekend op een B.

Terwijl ik gevraag had om een C/D.

Wie herkent dit?
Zou het nog veranderen? Ik kan niet geloven dat ze nog 2 maten zullen groeien..

Baal er echt van.. :(

Zou graag jullie mening horen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik herken het niet.

Maar je omvang was 75 a? Nu opeens 80 A? Heb je dit opgemeten?

80 a is gelijk aan de cup 75 B. Alleen is de omvang wijder.

Ik neem aan dat je nog ff moet wachten voor het eindresultaat?

Er gaat waarschijnlijk nog veel veranderen.

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, waarschijnlijk is je omvang nu 80 door het vocht, je bent pas n weekje po. Geduld en straks als het mag en kan lekker bh's gaan passen, je zult zien dat je echt niet in een A of B bh past ;) De meettabellen kun je niet gebruiken voor siliconen borsten. Komt helemaal goed!

Ik kom van een AA en heb 305cc gekregen, als k t opmeet en kijk in de tabellen is het net aan een B. Maar mijn bh maat nu is een 75D :)

Eerst lekker herstellen en nog geen zorgen maken. Je huid moet ook nog rekken waardoor ze waarschijnlijk nog iets groter worden ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Deetje,

Ik herken dit gelijk, ook na een week opgemeten en bleef op dezelfde maat zitten als voor de bv!

Je snapt het al, een grote teleurstelling maar 2 weken later zomaar 2 cupmaten gegroeid!

Het moet allemaal echt nog even zakken en je zal zien dat het zeker nog zal veranderen hoor! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Heel bekend onderwerp, de maattabellen gaan niet op bij neppers... Dus gooi maar weg en ga maar gewoon passen in de winkel! Je zal blij verrast zijn! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tabellen kloppen indd niet voor siliconen, dus daar moet je niet naar kijken, ik deed dat ook en volgens een tabel had ik een c.. draag bh 70F!

Meetlint weggooien en als je mag bh's passen en dan zul je zien dat er niks van klopt !! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vorige week ook geopereerd (280cc) en dernet eerste sportbh gaan kopen en kwam op een 75C uit. Terwijl ik ervoor geen met enkel een stofke om het zo te zeggen kon aandoen :)

Niet meten maar gwn passen! Je zal verschieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben woensdag geopereerd kwam van een 75a en heb 265 cc voor de spier gehad. Vind het nu wel klein ogen in mijn kleding. Net als voor de operatie met mijn Push up BH aan. Ik lees veel over het zakken maar is dit ook met plaatsing voor de spier? Ik hoop uit tekomen op een B kleine C. Gaat het er nog wat groter uitzien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aniet ik weet niet of dat ook zo is als je hem voor de spier hebt. Ik heb zelf achter de spier. Maar ik begrijp hoe je je voelt. Bij mij ziet het er met kleding aan ook hetzelfde uit. Hoefde van mij ook niet een heel groot verschil te zijn, want nu gaat er waarschijnlijk niemand vragen over stellen, maar had wat mij betreft toch wel wat groter gemogen. Ben je verder wel tevreden over hoe het er uit ziet? En hoe is het met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.