Ga naar inhoud

Tips om de juiste BH te vinden


Aanbevolen berichten

Dag Dames,

Er wordt veel gesproken over het vinden van de juiste BHmaat voor je nieuwe boobs.

Ik kwam voorbij dit artikel en er staan enkele zeer goede tips in.

Dat van de meettabellen om de cups te berekenen is meestal fout bij implants, maar alle andere tips gelden wel gewoon voor alle borsten.

Je meet dus eerst de omvang van je borstkas (net onder je borst) en dan volg je de tips ivm beugels etc.

Veel succes! :)

http://weekend.knack.be/lifestyle/mode/lingerie/insider-tips-zo-vind-je-de-perfecte-beha/article-normal-567215.html?utm_source=Newsletter-05/05/2015&utm_medium=Email&utm_campaign=Newsletter-RNBWEEKNL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jaren de verkeerde maat gedragen (Ik was ook 1 van die 76%).

Ben er nu wel achter dat opmeten echt niet goed is (Waar meet je als je borsten hangen? en daarna moeten ze toch in de cup..)

Ik ga nu alleen nog maar naar een speciaalzaak. Daar gebruiken ze geen meetlint. Ik betaal dan vast iets meer als bij de ketens, maar dat heb ik er graag voor over. Ze zitten nu perfect (mits je de juiste winkel en verkoopster hebt.)

"Mijn verkoopster" ziet gewoon welke maat ik of mijn vriendinnen hebben. Het is een kwestie van passen, meten is not done

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig! :)

Zeker voor je eerste jaar is het denk ik het handigst om 'duurdere' beha's te kopen. Ik zelf heb nog niks gekocht, maar ben wel al gaan kijken en ik kwam op beha's uit van rond de 55 euro of duurder. Je moet iets over hebben voor een paar boobies eh :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Handig! :)

Zeker voor je eerste jaar is het denk ik het handigst om 'duurdere' beha's te kopen. Ik zelf heb nog niks gekocht, maar ben wel al gaan kijken en ik kwam op beha's uit van rond de 55 euro of duurder. Je moet iets over hebben voor een paar boobies eh :D

Ach ja,, als ze goed zitten, heeft iedereen en lol van :45: Dan maar een eurootje meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jaren de verkeerde maat gedragen (Ik was ook 1 van die 76%).

Ben er nu wel achter dat opmeten echt niet goed is (Waar meet je als je borsten hangen? en daarna moeten ze toch in de cup..)

Ik ga nu alleen nog maar naar een speciaalzaak. Daar gebruiken ze geen meetlint. Ik betaal dan vast iets meer als bij de ketens, maar dat heb ik er graag voor over. Ze zitten nu perfect (mits je de juiste winkel en verkoopster hebt.)

"Mijn verkoopster" ziet gewoon welke maat ik of mijn vriendinnen hebben. Het is een kwestie van passen, meten is not done

Dat is waar voor een groot stuk, maar ik heb bijvoorbeeld een smalle omtrek en iedere keer maak ik het mee dat de verkoopsters van een 'duurdere' zaak me een te grote omvang willen verkopen, als ik dan vraag naar een maatje smaller blijkt dat ze dat niet verkopen omdat het niet vaak genoeg gevraagd wordt. Die bh's gaan dan ook niet lang mee omdat ze na een maandje al te los aanvoelen...

Het is toch altijd goed om zelf te weten wanneer ze echt goed zitten, zo weet je tenminste of je een eerlijke verkoopster hebt of niet! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.