Ga naar inhoud

Vienna : 13 mei 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

Ik ben Mandy en ben al een tijdje lid maar nog nooit iets mee gedaan. Het verlangen is er bij mij al wel heel lang maar 'durf' het niet.

Het voelt een beetje als het nemen van een tatoeage, je kan niet meer terug. En wil ik het dan echt wel? Voel ik me niet alleen maar zo tijdens emo-daagjes!?

Nu ben ik ook van mening dat je in gezond vlees niet moet snijden en dat je van jezelf moet houden wil je jezelf ook accepteren zoals je bent enzo, maar het gevoel is zoooooooo tegenstrijdig!!!

Elke keer komt het toch weer terug, dat verlangen..

En helaas merk ik nu ook (ook al zegt hij van niet, en dat ik mooi bent zoals ik nu ben én dat het voor hem niet hoeft) in mijn relatie. Ik vind intiem zijn niet vervelend ( haha ;-) en mijn man ook niet maar heeft wel minder behoefte dan mij.. Tenzij ik net bevallen ben! Dat heb ik nu 2x meegemaakt en dan zijn mijn borsten gewoon groter en voller. Dan heeft mijn man bijna elke dag zin en is hij veel aanhankelijker dan normaal. Misschien durft hij het ook niet te zeggen, bang dat hij mij kwetst.. Ook lief natuurlijk.. Maar ja..

Ik heb zelf nooit mijn borsten geaccepteerd. Ik heb vrij grote tepels en tepelhoven maar geen volle borsten. Totaal niet in verhouding dus. Nu al helemaal niet meer na 2 meisjes die mijn borsten hebben leeggedronken!

Ik ben dus nu van plan intensiever op dit forum te 'surfen' en ik hoop dat ik leuke lieve meiden leer kennen die mij kunnen 'helpen' met mijn keuze en ervaringen kunnen delen met artsen en hun gevoel en weg die ze bewandeld hebben!

Groetjes Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel leesplezier @vienna

Zat verhalen ervaringen en adviezen en iedereen word uiteindelijk prettig verslaafd aan deze geweldige site.

Dus oriënteer ze en hou ons op de hoogte.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom op het forum!!!

Ik snap heel goed dat het soms wat tegenstrijdig is. Ik heb zelf ook jaren gewacht tot ik echt de knoop had doorgehakt. Ik had geen trauma ofzo en ging ook gewoon zwemmen en topless zonnen. Maar als ik in de spiegel keek vond ik het er niet leuk uit zien van die hangende zakjes. bh's en bikini's shoppen was altijd een ramp. Daarbij vond ik mezelf helemaal niet sexy tussen de lakens.

Nu ben ik ruim 5 weken geleden geopereerd en dit had ik al heel veel eerder moeten doen! Eindelijk zitten ze mooi in mijn shirtje zonder opvulling en als ik mezelf uitkleed dan is het nog steeds mooi en dat is iets wat voorheen niet zo was.

Er is genoeg info te vinden op het forum en heb je vragen dan gewoon stellen of ze zoeken via de zoekbalk hier rechts boven.

Heel veel leesplezier!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vienna,
ben zelf ook al paar maanden op dit forum aan het lezen en sinds dit weekend "lid".
En aan het twijfelen van doe ik het of doe ik het niet, is natuurlijk een grote stap!
Morgen heb ik mijn eerste consult, zou zeggen, begin daar al eens mee.
Je kan na het consult nog eens nadenken of je het wel of niet wil...

groetjes

S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Yessss! Eindelijk, ik heb ze!

Ik ben Mandy, 29 jaar en mama van 2 meisjes. Eentje van 5 en eentje van bijna 2. Beide borstvoeding gegeven en zoals sommige misschien wel kennen, dan blijft er niet veel meer van over als je pech hebt.

Van nature had ik borsten die niet echt in verhouding stonden. Ik heb grote tepels en HAD (ooooh wat heerlijk om dat nu zo te zeggen!!!) zowiezo al weinig volume. Daarentegen had ik altijd wel een bh maat 75D nodig. Mijn borsten beginnen namelijk al in mijn zij. Dus qua volume had ik eigenlijk een Cup À nodig maar dan zat ik altijd de zijkanten van m'n borsten in mijn bh te proppen. Dus dan toch maar de D voor de comfort. Maar dan krijg je natuurlijk dat je bh gaat openstaan aan de bovenkant. En na 2x borstvoeding bleef er helemaal niks meer van open. Ik hoefde net zo goed geen bh aan te trekken, je keek toch wel naar binnen..😓

Ik ben terecht gekomen bij praktijk Gabriels in Barendrecht. Lieve vrouw, goede service en vooral snelle service!!! Ik kwam bij haar op 1 maart en ik kon eventueel 14 april al onder het mes. Nu heb ik daar niet voor gekozen omdat ik ook nog een tattoo op de planning had staan. Uiteindelijk is het dus gisteren 12 mei geworden. Mijn 2e afspraak in Barendrecht was met de dokter die mij gisteren ook heeft geholpen; Frans Straten. Ook een lieve en fijne man die graag wilt weten wat je zelf wilt maar ook zeker zijn eigen mening zal vertellen voor wat haalbaar, mooi en verstandig is. Uiteindelijk zijn we dus gekomen op een 440cc mentor, anatomisch en dual plane plaatsen.

Toen gisteren dus de grote dag. Ik had me er op ingesteld dat het pijn zou doen enzo, maar ik denk dat ik er stiekem iets te makkelijk over heb gedacht..

Ik ben geholpen om ongeveer half 10 en was om 11 uur weer terug op mijn kamer. Omdat ik nog erg veel pijn had kreeg ik rond half 12 nog eens 2,5 Mg morfine. Ik had op de verkoeverkamer al 2x 2,5 Mg gehad.

De rest van de middag heb ik veel geslapen en eigenlijk rond 5en was ik weer een beetje op de wereld. Ik had veel pijn aan de linkerborst en zowiezo aan de gehele bovenkant. Toen ook de dokter met de borstwand kwam kon ik hem ook eigenlijk wel wat aandoen.. 😅Het was nog even dubben of ik wel gelijk naar huis mocht, maar uiteindelijk om half 7 reden we toch weer naar huis. Ondanks de pijn heb ik een redelijke nacht gehad. Maar 1x wakker geworden en redelijk geslapen. Ik was het rechtop slapen 'gewend' van de keizersnee😉.

Dag 2 werd de pijn omgedraaid. Nog steeds de gehele bovenkant maar nu zat de pijn in de rechterborst. Ook op maar1 plek, dat maakt me dan eigenlijk een beetje bezorgd en onrustig. Ik heb namelijk al eens een borstontsteking gehad en die voelde ook een beetje zo.. Ook mijn rechterborst is dikker dan de linker en is aan de bovenkant ook opgezet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen vertellen dat dit er allemaal bij hoort en dat het met een paar dagen minder wordt, zoals ze zeggen want nu ik dit schrijf is het inmiddels 's morgens dag 3 en kan ik me er zoooo niks bij voorstellen 😅

Tips en tricks zijn welkom! 😄😉

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies. Ik heb ze ook sinds dinsdag. Ook duale planeet 375 cc. Ben om 9.00 uur geopereerd en mocht om 12.00 uur alweer naar huis. Ik had me ingesteld op een hel maar het valt mij allemaal mee. Ik heb voor de velthuis kliniek gekozen omdat ik 2 weken voor de operatie met fysio ben begonnen en nu ook elk uur mijn oefeningen moet doen. Ben zelf ook mama dus wil voor een snel herstel. Ik zou zelf gewoon even bellen naar jou kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.