Ga naar inhoud

Zoomit : 21 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi Zoomit,

heb je dat verdoofde gevoel nog steeds? Ik heb hier geen ervaring mee..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Zoomit,

heb je dat verdoofde gevoel nog steeds? Ik heb hier geen ervaring mee..

Hoi Mali,

Paar dagen afgewacht, maar het is er nog steeds... Ik heb wel de indruk dat het gevoelloze deel "kleiner" is geworden. Woensdag laat ik de draadjes verwijderen, dan vraag ik het sowieso na.

Is er niemand die dit ook heeft voorgehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Zoomit,

Ik merk wel dat de onderkant van mijn beide borsten nog heel ongevoelig is. Ik heb er geen last van, maar merk gewoon dat dat deel nog verdoofd is. Ik heb dit vaker voorbij zien komen als bijwerking en het schijnt normaal te zijn.

Weet niet of je dat bedoeld?

Ik laat woensdag ook de draadjes verwijderen toevallig, dan wou ik het ook vragen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee.. Ja je kan het altijd even navragen als je de draadjes laat verwijderen. Denk dat dit wel een normale reactie is. Het gevoel moet toch weer terug komen, dat heeft tijd nodig.


Hoe gaat het bij jou LauraL?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee.. Ja je kan het altijd even navragen als je de draadjes laat verwijderen. Denk dat dit wel een normale reactie is. Het gevoel moet toch weer terug komen, dat heeft tijd nodig.

Hoe gaat het bij jou LauraL?

Gaat goed hier! Heb bijna geen last meer, pijn sowieso niet. Ben ook weer alle dagelijkse dingen aant doen, maar dan natuurlijk zonder tillen enzo. Ga vrijdag weer werken!

En bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je gelijk een band om? En waar kun je ze kopen en wat kosten ze?

Ik moest de band gelijk na de operatie om ja. Bij die kliniek kon ik m gewoon erbij kopen, maar je kunt m ook zelf aanschaffen natuurlijk. Waar word jij geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat het ook goed gelukkig! Heb wel nog een week vrij, achteraf heel blij me :) Kan niet wachten om een nieuwe bh aan te schaffen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauraL ik word in wellnes kliniek door doktor verdonck geopereerd .. 18 juni maar vraag me af wat kost die band? Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauraL ik word in wellnes kliniek door doktor verdonck geopereerd .. 18 juni maar vraag me af wat kost die band? Groetjes

Band kost 40 euro. Maar best wel via hem aankopen hoor, dan ben je zeker van de juiste maat. Zij hebben alle maatjes liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zoomit,

jij twijfelde ook tussen 255 en 280?

25 juni word ik ook geholpen door dr. Verdonck

Ik zit met hetzelfde probleem.. ik heb nu een lege A (2x borstvoeding gegeven) en zou graag een C willen, maar zeker geen D

Nu heb ik toch bang dat ik met 255 dat niet ga halen maar dan ook weer dat 280 teveel gaat zijn :)

Jou resultaat ziet er heel mooi en natuurlijk uit!

Ik weeg 50kg en meet 164cm.. wil dus ook niet overdrijven

wat zijn jou bevindingen na je operatie?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ong dezelfde grootte en gewicht dan jij en ben met 280cc momenteel naar een 75D gegaan in men sportbh.. Natuurlijk moet je er wel rekening mee houden of je een C wil in cupmaat of uitzicht, het ziet er niet echt mega groot uit nu hoor. Droeg ervoor altijd gwne push up bh's en niemand heeft nu iets opgemerkt dat er iets veranderd is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey missfoxy,

Wat bedoel je met de cupmaat of het uitzicht?

Ik ben zo bang dat als ik alsnog voor de 280cc zou kiezen dat mensen het zouden zien, zeker voor mij werk.

maar aan de andere kant wil ik ook niet achteraf hebben van ohnee had ik maar groter gekozen..

wat een dilemma's toch :D

Heb je foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zoals Missfoxy zegt, het klinkt groot als je de cupmaat hoort, maar hangt zoooooo van merk tot merk af.
Ik heb in mijn sportBH momenteel een 70D, maar een bikini van hunkemoller gaf een E aan en mijn bikini van Buffalo is een 75C..
Ik droeg ook steeds push up en maximisers en ik heb ook nog niemand gehad die me over mijn borsten heeft aangesproken. Mijn pa weet bijvoorbeeld van niets en hij heeft nog niets opgemerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lauraL ik word in wellnes kliniek door doktor verdonck geopereerd .. 18 juni maar vraag me af wat kost die band? Groetjes

Ik ben ook daar geopereerd en heb de band er gewoon bij gekregen (gratis). :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zoomit,

jij twijfelde ook tussen 255 en 280?

25 juni word ik ook geholpen door dr. Verdonck

Ik zit met hetzelfde probleem.. ik heb nu een lege A (2x borstvoeding gegeven) en zou graag een C willen, maar zeker geen D

Nu heb ik toch bang dat ik met 255 dat niet ga halen maar dan ook weer dat 280 teveel gaat zijn :)

Jou resultaat ziet er heel mooi en natuurlijk uit!

Ik weeg 50kg en meet 164cm.. wil dus ook niet overdrijven

wat zijn jou bevindingen na je operatie?

Groetjes

Hoi Annkem!

Ik heb inderdaad getwijfeld tussen die 2 maar vooral omdat ik bang was dat ik ze te klein zou vinden. Na nog een keertje te hebben gepast, wist ik wel meteen dat het 255 zou gaan worden. Ik ben klein en heel fijn gebouwd en wil gewoon borsten die bij m'n lichaam passen. Niet dat andere mensen gaan denken "amai die heeft grote borsten" ofzo :3: Daarnaast wilde ik ook niet dat het te hard zou opvallen en ik ga vaak lopen, dus dan is te groot ook niet ideaal.

Deze week een bikini gepast en dan was het een C, maar ik denk dat een D ook nog wel zou zijn gelukt. Nu zit ik nog wel met de zwelling natuurlijk, dus denk dat het uiteindelijk max een C zal zijn, afhankelijk van het merk. Voor mij persoonlijk is dat meer dan genoeg :)

Jouw situatie is natuurlijk wel anders de mijne aangezien je borstvoeding hebt gegeven. Ik kan me voorstellen dat er dan al wel iets meer rek op je huid zit. Als je bang bent dat het voor jou niet genoeg zal zijn, kan je dit gewoon nog eens bespreken hoor. Is het ook bij dr. Verdonck dat je gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annkem!

Ik heb inderdaad getwijfeld tussen die 2 maar vooral omdat ik bang was dat ik ze te klein zou vinden. Na nog een keertje te hebben gepast, wist ik wel meteen dat het 255 zou gaan worden. Ik ben klein en heel fijn gebouwd en wil gewoon borsten die bij m'n lichaam passen. Niet dat andere mensen gaan denken "amai die heeft grote borsten" ofzo :3: Daarnaast wilde ik ook niet dat het te hard zou opvallen en ik ga vaak lopen, dus dan is te groot ook niet ideaal.

Deze week een bikini gepast en dan was het een C, maar ik denk dat een D ook nog wel zou zijn gelukt. Nu zit ik nog wel met de zwelling natuurlijk, dus denk dat het uiteindelijk max een C zal zijn, afhankelijk van het merk. Voor mij persoonlijk is dat meer dan genoeg :)

Jouw situatie is natuurlijk wel anders de mijne aangezien je borstvoeding hebt gegeven. Ik kan me voorstellen dat er dan al wel iets meer rek op je huid zit. Als je bang bent dat het voor jou niet genoeg zal zijn, kan je dit gewoon nog eens bespreken hoor. Is het ook bij dr. Verdonck dat je gaat?

Je gaat dus inderdaad bij Verdonck. Niet aarzelen om te bellen of nog een afspraak te maken; ze zijn daar zo vriendelijk :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ohh Dit klinkt allemaal goed, was al een nieuw topic gestart of verdonck ook in Nederland opereert maar ik denk alleen in zijn eigen kliniek nu. (topic mag overigens gesloten worden, lukt mij niet) Dan ga ik daar naartoe!! Al gebeld voor een consult, spannend! Jullie er ook allemaal ver voor moeten rijden?

alles overigens goed gegaan en helemaal happy met jullie nieuwe boobies? Heb in juli ook nog een consult bij Nio. Dus ben benieuwd!

fijn weekend allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh Dit klinkt allemaal goed, was al een nieuw topic gestart of verdonck ook in Nederland opereert maar ik denk alleen in zijn eigen kliniek nu. (topic mag overigens gesloten worden, lukt mij niet) Dan ga ik daar naartoe!! Al gebeld voor een consult, spannend! Jullie er ook allemaal ver voor moeten rijden?

alles overigens goed gegaan en helemaal happy met jullie nieuwe boobies? Heb in juli ook nog een consult bij Nio. Dus ben benieuwd!

fijn weekend allemaal.

Heey, dr verdonck opereert ook in Nederland. Ik zou namelijk door hem geholpen worden bij een kliniek in Weert, maar dit is lastminute afgelast omdat de kliniek niet in orde was. Geen aanrader dus ;)

Ben toen als nog door hem geopereerd in België (Heusden-Zolder), maar dat was voor mij maar een uurtje rijden.

Je kunt beter een goede kliniek zoeken met een chirurg waar jij je fijn bij voelt dan zoeken op afstand. Desnoods een hotelletje boeken :) succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.