Ga naar inhoud

Zoomit : 21 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi Zoomit,

even jou laten weten dat we net gebeld hebben naar de kliniek en Dr Verdonck gewoon opereert!

Dus don't worry aftellen is begonnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

oooww het is bijna zover, ik ben er al misselijk van! ik moet ook de 21ste.

ik ben al bezig mijn tasje in te pakken en stuit op een stom vraagstuk: mag ik wel de pil slikken op de ochtend van de operatie? in de mail staat nadrukkelijk dat ik na 00.00 uur niets meer mag eten en drinken.. ik ben nog nooit geopereerd dus ik heb echt geen flauw idee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ni zo kort af bedoeld als dat er staat :D maar las het en ben op werk en dacht gauw ff reageren hahahaha :D maar je kan altijd via mail even vragen if het niet mag ? En anders ik weet ni om hoe laat je aan de beurt bent maar als je smorgens aan de beurt bent . De oil even mee nemen En als je je goed voelt kan je die erna nemen :) let wel op ! Als je die dag toch moet overgeven dan heeft de pil ook geen nut meer ;)

Grtjs en alvast veel succes !

Oil = pil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kwam niet bot over hoor, het was toch ook maar een korte vraag!

ik zal sowieso wel uitkijken komende tijd, ik ben bang dat ik ze bij een eventuele zwangerschap als gevolg van mijn nieuwe boobies en het niet mogen slikken van de pil, niet kan aanklagen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kwam niet bot over hoor, het was toch ook maar een korte vraag!

ik zal sowieso wel uitkijken komende tijd, ik ben bang dat ik ze bij een eventuele zwangerschap als gevolg van mijn nieuwe boobies en het niet mogen slikken van de pil, niet kan aanklagen ;-)

Je kunt altijd bij een nieuwe strip ervoor kiezen om je pil standaard 's avonds te gaan nemen ;)

Dan heb je op die ochtend geen probleem, je neemt de pil dan sowieso 's avonds :)

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

sorry voor de ongerustheid!

Ik heb net dr. Verdonck gebeld en hij is inderdaad niet ziek. De kliniek in Weert waar ik heen zou gaan had een technisch probleem waardoor hij niet kon opereren. Erg lomp dat ze het op een smoesje afschuiven....

Dr. Verdonck gaf aan dat ik wel al aanstaande donderdag bij de Belgian Breast Clinic geopereerd kan worden, om 9 uur al!! Zelfde operatie, zelfde implantaten, zelfde dokter.. alleen andere locatie dus.

Echt super lief dat zij zo met me meedenken.

Aanstaande donderdag om 9:00 uur is het dus zo ver! Spannend!!!!

Jullie ook heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het is gebeurd! Gisteren na de operatie was ik de hele dag nog bleek en flauw als ik even moest rechtstaan, maar na een verbazend goede nachtrust heb ik terug kleur in m'n gezicht :7:

De pijn begint wel wat erger te worden nu. Net een paracetamol genomen dus hopen dat die snel begint te werken...

Over de Belgian Breast Clinic en dr. Verdonck kan ik alleen maar positief zijn! Heel vriendelijk, geruststellend, ... Ook zijn assistente Stéphanie is super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig zoomit.

Zo heb ik het ook gisteren ervaren..

een fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de tijd gaat vooruit! Al bijna 1 week PO, na 4 dagen gestopt met de pijnstillers. Alleen 's avonds neem ik er nog eentje omdat ik 's nachts wel gemakkelijk wakker word.

De afgelopen dagen kon ik de slaap ook echt niet vatten en heb een paar geprobeerd om op m'n zij te liggen, maar dat deed toch geen deugd. M'n rug en schouders zitten ook compleet geblokkeerd door dat strak verband. Daar heb ik nu eigenlijk nog het meeste last van. Wandelen gaat nog, maar gewoon stilstaan... Dan voel ik na 5 minuten elke spier in m'n rug verkrampen. Morgen toch eens bellen of het verband er niet af mag.

Weet iemand of die plakkers aan de wondjes vervangen mogen worden? Ik heb gezien dat die vol opgedroogd bloed zitten en denk dat daardoor ook wel eens trekt.

Zodra het verband eraf is, zet ik een paar foto's in m'n galerij. Vandaag voor het eerst onder het verband proberen piepen en 'k heb er een goed gevoel bij :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt heel herkenbaar! Heb vandaag ook gebeld en t verband mocht eraf, zit al veel beter zo! En inderdaad erg last van mijn rug, voor de rest valt het eigenlijk reuze mee.

Ik ben wel helemaal blauw en geel, en er staat heel veel spanning op mijn borsten. Maar ben er zo blij mee, super mooi! De implantaten moeten wel nog wat zakken, want de bovenkant is nu erg bol nog. Kom uit op 75C/D!

Zal morgen foto's posten!!

Spannend, denk dat jouw verband er dan ook wel af mag morgen!!

Die pleisters moeten inderdaad blijven zitte, zeiden ze bij mij tenminste toen ik vanmiddag belde. Dat bloed was niet erg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het verband ook verwijderd. Wat een verademing. Had totaal geen steun meer.

Heb nu een sportbh D aan en die zit goed.

Ben er al heel blij mee en bijna pijnstiller af..

Ja wel wat flinke blauwe plekken maar ik mag zeker niet klagen.

Fijn als jou verband er ook af mag, kan je het eindelijk zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met verband had ik ook verschrikkelijk pijn tussen schouderbladen en rug. Maar is al sowieso een probleemgebied bij mij, dus dacht dat het vooral daar mee had te maken. Na verwijderen van verband ben ik dan ook naar de osteo geweest voor schouders te behandelen. Heb eigenlijk enkel afgezien met die pijnen en niet zo zeer met pijn aan borsten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, dat heb ik ook! Pijn aan mn borsten valt reuze mee, maar mijn rug is echt killing me. Ik word elke nacht rond 5 uur wakker dat ik gewoon niet meer kan slapen van de stijfheid in mijn rug :(

Heeft iemand tips daarvoor? Ga het vanacht eens met ibuprofen voor het slapen proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, dat heb ik ook! Pijn aan mn borsten valt reuze mee, maar mijn rug is echt killing me. Ik word elke nacht rond 5 uur wakker dat ik gewoon niet meer kan slapen van de stijfheid in mijn rug :(

Heeft iemand tips daarvoor? Ga het vanacht eens met ibuprofen voor het slapen proberen..

Hoi LauraL,

Ik heb ook voor het slapengaan een ibuprofen genomen en dat helpt wel; ik heb daardoor ietsje langer kunnen slapen en 's nachts ook niet wakker geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net met dr. Verdonck gebeld en het verband mag eraf!!! :3: Nog één nacht met pijn en jeuk en morgen zo snel mogelijk een sportbeha gaan kopen.

De pleisters op de wondjes moeten er wel aan blijven, ongeacht het opgedroogd bloed dat eraan hangt.

En verder heeft hij nog een goeie tip gegeven voor de borstband: hij moet strak genoeg zitten om alles op z'n plaats te houden, maar niet zodanig strak dat alles naar beneden wordt geduwd.

Aaaah ik kijk al uit naar het verlossende gevoel morgen!!! :43::43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet ervan zoomit!


Als ik op visite ga dan draai ik de borstband ook om.. Dus dat gedeelte waarmee je hem vast maakt met klittenband op je rug. Dan zie je het zelfs niet met een strakker topje aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenavond voor het slapengaan toch al snel dat verband uitgedaan. Ik had geen zin meer in pijnlijke spieren en verschrikkelijke jeuk :7: Ik heb zalig geslapen en ook vandaag voel ik me veel beter. Nog steeds wat rugpijn, maar met een massage is dat er wel uit.

Gisterenavond dus ook voor het eerst in de spiegel kunnen kijken. Langs opzij bekeken is het even schrikken, gewoon omdat het er nog zo fake uitziet.

Maar ik ben heel blij dat ik voor 255cc heb gekozen (en niet 280). Zou op een volle B, kleine C moeten uitkomen. Dat is volledig wat ik wou, niet meer, niet minder. Een cupmaat die past bij de rest van mijn lichaam :)

Voor zij die willen: ik heb een foto toegevoegd! Wel enkel te zien als we vriendjes zijn (of ik denk toch dat ik het zo heb ingesteld hehe)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vanmorgen ben ik opgestaan met een vreemd, verdoofd gevoel aan de onderkant van mijn linkerborst. De rechtse voelt wel nog "normaal". Hebben jullie dit ook (gehad) of kan ik best contact opnemen met de pc?

Voor de rest zie ik niet meteen uiterlijke verschillen tov gisteren ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.