Ga naar inhoud

Zoomit : 21 mei 2015 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Al sinds mijn 15e ben ik superonzeker over mijn uiterlijk. Met kleren (en beha's met vulling) valt het redelijk mee, maar lingerie en bikini's kopen is zo frustrerend. Sinds kort ben ik echt beginnen zoeken naar pc's, prijzen etc., en ik verschiet ervan hoeveel vrouwen de stap durven zetten. Nu ikzelf nog :-) Ik denk dat ik nog wat moet wennen aan het idee van in m'n lijf te laten snijden en ergens ben ik bang dat andere mensen me oppervlakkig en fake gaan vinden. Geen idee of ik veel begrip zal vinden bij m'n vriendinnen (die zelf wel allemaal "goed voorzien" zijn).

Verder ben ik natuurlijk ook wel bang voor the worst case scenario: wat als het resultaat niet mooi is? Te onnatuurlijk?

Ik zou graag eens zien of er nog vrouwen zijn met een A70 (zoals ikzelf) en die toch de stap gezet hebben. Welke pc, hoeveel kostte het, tevreden met resultaat, veel pijn gehad?

alvast bedankt voor jullie reacties!

xo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Zoomit,

Ik begrijp je verhaal helemaal. Ik was ook erg onzeker sinds mijn 16e en droeg altijd super push-up bh's en bikini's. En ook vanaf mijn 16e wist ik al dat ik een borstvergroting wilde laten doen.

Heb er ook heel lang over nagedacht, en toch eindelijk de knoop doorgehakt. Zit nog in mn herstelfase, maar ben nu al gelukkiger dan ooit! Kwam van een 75A en heb nu een 75D. Natuurlijk had ik ook mijn twijfels, maar heb foto's meegenomen naar mijn consult, en vertrouwde mijn chirurg volledig!

Ik zou het persoonlijk iedereen aanraden die er onzeker over is en er al over nadenkt. Heb het bij Nio laten doen in het sint lucas andreas ziekenhuis in amsterdam. Kostte €3100,-.

Lees gewoon goed het forum door, zo kun je ook verhalen en ervaringen lezen over verschillende chirurgen. En dan kun je consulten gaan plannen. Je kan me toevoegen als vriend, dan kan je mn foto's bekijken.

Succes met alles!

Liefs Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hoi allemaal,

Na het een paar weken te laten bezinken, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik toch echt een BV wil. Ik heb het een paar keer aangehaald bij m'n vriend maar die ziet het niet zitten... Hij heeft het liever natuurlijk en ik denk dat hij bang is dat er iets mis zou gaan of het resultaat helemaal niet mooi is. Ik heb hem al foto's laten zien van wat voor mij heel geslaagde BV's zijn, maar hij gaat er niet echt op in.

Iemand die hier ook mee te maken heeft gehad?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk fijn als je vriend er achter zou staan, maar voor wie doe je dit voor hem of voor jezelf? Ik vind niet dat iemand jou kan vertellen wat je wel of niet kan doen.

Misschien komt het omdat hij niet alles weet of heeft hij niet de juiste informatie. Je kunt consulten plannen en hem meenemen zodat hij ook kan horen wat een pc verteld. Hier op het forum is natuurlijk ook veel info te vinden en misschien kun je dit met hem delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen vriendje, dus dat probleem ken ik niet. Wel vond mijn vader het maar niks toen ik vertelde dat ik dit wilde gaan doen. Mede omdat de implantaten van mijn moeder toen gescheurd waren. Vond het toch wel fijn als hij mij zou steunen in mijn besluit. Had het anders alsnog wel gedaan, maar toch.. Wel fijn idee.

Ik heb hem toen vanuit mijn gevoel verteld waarom ik dit wilde en hoe lang ik hier al mee liep. Verder heb ik hem uitgebreid verteld over de soorten implantaten, waar mijn voorkeur naar uit gaat en waarom, over de chirurgen van mijn voorkeur, ook foto's van het werk van de chirurg laten zien.

Door mijn complete verhaal, dingen die ik hem liet zien/lezen en mijn enthousiasme, staat hij nu achter mijn besluit. Nou zijn een vader en een vriendje misschien niet helemaal te vergelijken haha! Maar toch ;-)

Ik sluit mij dus ook aan bij Esmiralda. Betrek je vriend overal bij en neem hem mee op consult. Misschien heeft hij zelf ook wel vragen aan de pc?

Maar uiteindelijk is het jou lijf en maak je de keuze voor jezelf..

Succes meid!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zag da eerst ook niet zitten tot hij die van mijn zus zag :)

Hij vond het heel mooi gedaan en na lang zeuren vond ie het ook oke

Vriendin van mij heeft juistvhetzelfde voor

Ze vroeg of haar vriend die zou mogen zien als het klaar was en ik vind da geen probleem

Is mss raar u borsten aan de vriend van u beste vriendin laten zien maar dat is ook omdat hij ook schrik heeft dat het er nep zal uitzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het tegen mijn vriend gezegd dat ik het wou eerst als grap. En hij zegt nee joo ze zijn goed zoals ze zijn.

En toen ik voor me eigen besloot er gewoon voor te gaan omdat ik er al jaren mee zit.

Blijft hij het nog zeggen maar heb gezegd doe het voor mezelf niet voor jou wil je het niet zoek je maar een ander.

Maar stiekem vindt hij het wel leuk haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Misschien moet ik hem inderdaad nog meer "voorlichting" geven :) Hij weet gelukkig al wel dat als ik iets in mn hoofd heb, hij het er niet uit kan krijgen. Maar het zou wel veel leuker zijn als hij zou begrijpen hoe diep het zit. Ik doe het puur voor mezelf want ik weet dat hij me goed vindt zoals ik ben, maar ik wil ook geen afstand creëren door iets te doen waar hij totaal niet achter staat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man wou er eerst ook niks van weten.

Maar ook ik heb uitgelegd wat mijn gevoelens erbij waren en eerlijk is eerlijk ik doe het voor mezelf e niemand anders.

Ben inmiddels in oktober geopereerd en 3 x raden wie er niet van af kan blijven...

Juist! Je doet het voor je zelf meid en voor niemand anders. En je vriend zal uiteindelijk wel bij trekken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Morgen is het zover, mijn 1e consult!! Ik had eerder al een afspraak gemaakt bij dr. Vanstraelen, maar door issues op het werk ben ik er niet op tijd geraakt. Hij klonk ook zo kortaf aan de telefoon dat ik geen nieuwe afspraak gemaakt heb... In de plaats daarvan dus naar dr. Verdonck in de Belgian breast clinic.

Heel spannend allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Yesyes, nog een weekje en het is zover... Plots heeeel snel!

Ik ben nog niet volledig zeker van het aantal cc, dus ga voor de operatie nog ff passen. Ik denk dat het 255 of 280cc zal worden.

Verder moet ik nog wat praktische zaken regelen (zoals borstband en sportbeha). De sportbeha ga ik pas halen als het verband er bijna af mag denk ik. Dat is toch 2 weken dat je daarmee moet rondlopen hé?

En een borstband zoek ik nog héél dringend. Als iemand tips heeft, hoor ik ze graag :68:

Verder laat ik het allemaal op me af komen... Ik hoop vooral dat het wondje goed geneest en dat ze snel zakken want eind juni ga ik op vakantie en zou toch graag af en toe het water ingaan :13:

Staat er nog iemand ingepland op de 21e? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd hé! :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik !!

Super spannend inderdaad! Ik weet ook nog niet voor hoeveel ik ga, vorige keer zei hij 280cc maar ik zat nog te dicht op mn borstvoedingsperiode, dus nu is mijn eigen volume nog minder en heb ik wellicht meer nodig. Ik heb de 20ste nog consult en beslis dan.

Ik bereid niets voor, ik koop alles in de kliniek want ik weet nog niet wat het wordt..

man, ik krijg weer buikpijn nu ik er aan denk, ik moet me om 9.45 uur melden. Ik ga naar de Wellness Kliniek en wordt geholpen door dr. Damen. En jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zoomit!

Wat spannend! Ik mag op 22 mei bij Dr verdonck dus jij bent iets eerder :46:

Ik ga voor de 350CC achter de spier. Me borstband haal ik bij de kliniek zelf, dan weet ik dat het goed is.

Een goeie bh is nog even afwachten.. Ik heb toevallig vandaag bij de Hema de heavy sport bh gekocht..

Die kan je binnen 30 dagen ruilen en heb er al veel meiden hier over gehoord.. Het is nu even gokken voor de maat, anders ruil ik het gewoon.

Heel veel succes de 21ste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!

Door wie en waar word je geopereerd? Dan passen we je titel wat aan, zodat hij meer op de andere titels lijkt :)

Succes met aftellen!!

xx BB

Dankjewel!! :1: Ik word 21 mei geopereerd door dr. Verdonck in de belgian breast clinic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 mei geopereerd in de Belgian Breast Clinic! Heb 280cc gekozen :)

Momenteel dus 1 weekje po en vandaag ga ik een sportbh kopen en het verband er af halen! Begint overal te kriebelen en spant ook mn ademhaling wat af..

Borstband heb ik daar gekocht, zo was het zeker de juiste maat!

Volgende week mogen men draadjes er uit dus zal nog afwachten worden hoe die er gaan uitzien :)

Veel succes 21 mei, komt zeker in orde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zoomit!

Heb jij al een tijd gekregen wanneer je geopereerd word?

Ik mag 1 dag later dus was even benieuwd!

Ik kreeg gister ook een vaag bericht dat hij ziek zou zijn... Heb jij daar iets over gehoord?

fijn weekend xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 mei geopereerd daar en heb 300cc genomen.

borstband heb ik via hem gekocht en sportbh heb ik na operatie zelf gekocht. Na 6 dagen had ik het gehad met verband en sportbh aangedaan na een belletje met zijn assistente

Echt superservice daar. Allemaal rustige vriendelijke mensen waardoor je onmiddellijk op uw gemak gesteld bent.

Narcose was ook superervaring voor me. Meestal lastig en kou daarna. Nu lekker rustig wakker geworden en bedden zijn verwarmd, echt zalig!!!

Je gaat het u niet beklagen!

veel succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 mei geopereerd daar en heb 300cc genomen.

borstband heb ik via hem gekocht en sportbh heb ik na operatie zelf gekocht. Na 6 dagen had ik het gehad met verband en sportbh aangedaan na een belletje met zijn assistente

Echt superservice daar. Allemaal rustige vriendelijke mensen waardoor je onmiddellijk op uw gemak gesteld bent.

Narcose was ook superervaring voor me. Meestal lastig en kou daarna. Nu lekker rustig wakker geworden en bedden zijn verwarmd, echt zalig!!!

Je gaat het u niet beklagen!

veel succes alvast!

Hihi een mens zou al gaan verlangen naar een operatie zoals jij het beschrijft :3: Het zijn inderdaad echt heel vriendelijke mensen! Ik ben enkel daar op consult geweest en had totaal geen behoefte om nog ergens anders te gaan.

Ik hoop dat ik dat verband ook snel uit ga kunnen doen; heb eind mei een trouwfeest en met een sportbeha zijn de vestimentaire keuzes toch al iets ruimer denk/hoop ik :P

veel success!!! :43::43::43::43::43:

Dankje!! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Zoomit!

Heb jij al een tijd gekregen wanneer je geopereerd word?

Ik mag 1 dag later dus was even benieuwd!

Ik kreeg gister ook een vaag bericht dat hij ziek zou zijn... Heb jij daar iets over gehoord?

fijn weekend xx

Hoi Mali! Ik heb nog geen uur gekregen; dat zouden ze de maandag van de operatieweek laten weten. Dat zal voor jou dan misschien ook wel gelden?

Ik heb nog niets gehoord en hoop vooral dat het niet waar is! Qua timing zit ik vrij strak in die zin dat ik een aantal feesten en een reisje in het vooruitzicht heb en tegen dan toch al wat hersteld zou willen zijn... Van wie heb je dat precies gehoord?

Alvast veel succes gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij zal de grote dag zijn op de 19 de mei.....het is echt zo dicht bij....krijg ook al buikpijn hihih.

Bij Dr De Mulder in Zoersel moet binnen tegen 7.30. Heb me al een sportbeha gekocht met aanraden van Dr bij The Short Way in Antwerpen. ik ga voor anatomisch 280 cc achter spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.