Ga naar inhoud

MCdyna : 5 juni 2015 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Hallo mede boobliefhebbers,

5 juni is het voor mij dan ook zover.. Borstvergroting van Dr. Nio in Parkkliniek.

Fijne vent. Heb ook bijna 100% vertrouwen in hem ;)

1,5 jaar geleden begon ik met sporten en mijn eetpatroon veranderen, toen al besloten dat ik een bv zou nemen als ik klaar

was. Ik moet zeggen dat ik veel erger had verwacht, maar na -35 kilo toch wel volume verloren uiteraard.

Het afgelopen half jaar wilde ik al, maar durfde niet omdat ik dan 6 weken niet mag sporten. Ik sport nu 6 dagen

per week..

Maar, die angst heeft nu plaats gemaakt voor zin in de operatie. Na 1,5 jaar trainen, met succes, krijg ik dan nu de finishing touch (probeer

ik vertrouwen in te hebben in ieder geval..)

Ik weet niet welke cup ik nu heb, ik draag bh maat 75C of D, maar dat draagt een vriendin

ook (na de BV) en die heeft 3 keer zo grote dan ik!

Ik heb dokter Nio verschillende foto’s laten zien van wat ik mooi vind, gevoelsmatig waren zij een dikke D.

Zoals bij alle Nio clienten geloof ik, kwam de 85% eurosilicone eruit ;)

Aantal cc wordt 450. Dat was wel even schrikken, klinkt zo groot.

Ik ben 1,71 en weeg 70 kilo. Ik ben slank, maar absoluut niet tenger..

Aangezien ik van grotere borsten hou en overal lees dat het vaker te klein

uit valt heb ik daar nu wel rust in (na een nachtje en dag erover gestrest te hebben).

Nu had ik al een keer bij een dure lingerie zaak gehoord dat mijn borsten ongelijk zijn. Zag het zelf

niet echt, boeide me ook weinig (was sowieso al niet tevreden natuurlijk..)

Dr. Nio zei ook dat de een iets groter was (Oh ja, dat is waar) en dat ze niet op dezelfde hoogte de plooi onder hebben.

Toch gaat in allebei de borsten 450CC.

Dit omdat als er meer CC in een van de borsten gaat de stand anders wordt. Maar ik zie heel veel dames die (ook van Nio)

verschillend aantal CC heeft gekregen.

Nu vraag ik me af of hij zelfde aantal CC's geeft omdat ik in het begin van het gesprek had aangegeven dat ik de grootste

angst heb om tepels te hebben die een andere kant op "kijken".

Ik ga natuurlijk nog de vraag stellen bij Parkkliniek, maar ik hoor graag alvast ervaringen hierin.

Als ik goed kijk dan valt me nu wel op dat mijn bh rechts helemaal aansluit en links staat het iets meer open

als ik onderuit gezakt zit (als ik rechtop zit of sta dus niet).

Heb inmiddels heel veel voor en na foto's bekeken op Amerikaanse sites waar hoeveel CC's bij staan. Ik zag toch wel

bij vergelijkbare (denk ik?) beginborsten het beste resulataat met verschillende hoeveelheden..

Maar nog steeds, mega veel vertrouwen in Nio en heb nog een paar weken om nog beter uit te zoeken.

Liefs MC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum en wat ontzettend knap dat je zoveel afgevallen bent!!!

Over je ongelijkheid, bespreek goed met dr. Nio in welke mate het je stoort, en laat hem je goed uitleggen waarom hij kiest voor een gelijk aantal cc, of waarom hij dat niet zou kiezen bij nader inzien (misschien)

Het is altijd beter om te begrijpen waarom iemand een bepaalde keuze maakt, dan dat je naderhand denkt: ik had ze gelijker gewild.

Vaak is het idd zo, dat het moeilijk is om een ongelijk aantal cc te plaatsen, ivm een nog groter verschil, of een verschillende stand van borsten/tepels.. Ook de breedtes van de prothesen spelen daarin een rol.

Laat je dus goed informeren, en bekijk dan of het is wat je graag wilt.

Ik ga wel alvast je titel aanpassen, en je verhuizen naar de operatieverslagen, dan hoor je er helemaal bij :)

Kun je lekker gaan aftellen, en dit topic zowel voor als na je operatie blijven gebruiken. Dan staat alles handig bij elkaar :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai BB,

bedankt voor je reactie.

Ik had een mail gestuurd met mijn vragen over verschillend aantal CC. Helaas een beetje lullig mailtje van een van de dames dat dat bij mij helaas niet kan omdat de grotere borst hangt. Als ze verschillende CC doen wordt dat verschil groter.

In mijn gallerij staat een foto van hoe het nu is. Ik heb toch niet het idee dat het zo een verschrikkelijke begin situatie is qua ongelijkheid.

Ik heb gebeld, want ik krijg nu een beetje het idee dat er sowieso niks van te maken is. Dat het kiezen is, of ze zijn ongelijk qua grootte, of ze zijn ongelijk qua stand.

De dame was nu wel begripvol gelukkig, en laat Dr Nio vandaag terug bellen.

Kan wel janken zeg. Enige probleem wat ik met mijn borsten heb is dat ze 2 cups kleiner zijn geworden, en zij praten mij even aan dat werkelijk alles eraan mankeert :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iedereen hier zowat ongelijke borsten heeft, de meeste vrouwen hebben dat, ik ook, en Nio heeft er bij mij in beide borsten gewoon 700cc geplaatst en ik zie niks terug van ongelijke borsten. Ik denk dat als het verschil heel erg groot zou zijn hij de CC's aan zou passen, en waarschijnlijk is dat bij jou niet het geval! Ik moet wel zeggen dat ie echt wel weet wat ie doet en voor de operatie word je helemaal afgetekend en gemeten door hem, dus mocht er een verschil zijn dan pakt ie het tijdens de operatie wel aan. Ik zou me niet veel zorgen maken als ik jou was, ik ben hier op dit forum nog geen lelijke boobies tegengekomen die Nio gemaakt heeft! Het komt vast wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je alsjeblieft geen complex aan praten zeg, Ik heb net even naar je foto gekeken ik zag het nog geen eens.
Ik ben ook bij Nio geweest, ontzettend tevreden.
Ben er van overtuigd dat hij er wat moois van gaat maken bij je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is nu juist dat hij mij heeft gewaarschuwd dat ik verschillende grootte heb én dat ze ongelijk hangen.

Dat was mij nog nooit opgevallen, maar dat kan wel zo zijn na de operatie zei hij.

Waarop ik natuurlijk vroeg hoe erg dat dan zou worden, maar dat kan hij ook niet voorspellen.

Normaal zou hij verschillende grootte oplossen door wat meer cc in de een te doen, maar dan zullen ze nog ongelijker hangen. Dus hij raad aan om toch gelijk aantal cc te doen.

Ik ga naar hem omdat hij zover ik kan vinden de beste is, dus geef me maar aan hem over.

Ik vroeg aan hem: dus het is gewoon 450 erin doen en bidden dat het mee valt.

Hij beaamde dat.

Gaan we maar hidden hè...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon gaan bidden meid, hopen dat het helpt.
Het is je lichaam dat is verder dus hartstikke onvoorspelbaar.
Mijn borsten waren juist symmetrisch (zei Nio)
En nu bijna 5 weken verder zijn ze beiden anders aan het herstellen dus ja, je kan er echt niks over zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben opzich snel tevreden, de rommel in m'n huis zie ik ook niet ;-)

Ik heb na foto's gezien waarvan ik (omdat ik er naar zoek) asymmetrie zie en totaal niet storend vind. En ik heb foto's gezien waarvan m'n hart breekt.

Bidden, bidden, bidden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende week om deze tijd vertel ik jullie hoe de operatie verlopen is :45:

Ik begin er steeds meer zin in te krijgen. Probeer zo positief mogelijk te blijven. Na al die jaren eindelijk geld ervoor, eindelijk slank en niet bang dat ik ooit nog aan zal komen. Slaat nergens op om dan negatief te zijn over wat er mis kan gaan.

Maar toch blijft dat stemmetje in m'n achterhoofd zeggen: Als Nio al zegt dat het niet symmetrisch zal worden, dan is het toch eigenlijk al zeker dat het niet mooi wordt?

Maarja ze zouden nu ook asymmetrisch zijn. Opzich zie ik het wel als ik goed kijk. Maar nog steeds niet storend en denk dat niemand -die niet werkt in de boobbranche- dat ooit gezien heeft..

Dat stemmtje probeer ik dus met positieve gedachten de mond te snoeren ;)

Hoe je het ook went of keert, dit is mijn laatste weekend met verlepte boobies en dat is fantastisch.

Kan iemand trouwens tips geven over hoe jullie de operatie in gingen..

Ik krijg 450CC, ik zou graag willen vergelijken met andere die 85% fill, boven borstspier 450cc hebben gehad, maar ik kan daar zo moeilijk op zoeken..

Als iemand dit leest die dat heeft, wil je mij toevoegen zodat ik een indicatie kan krijgen?

Fijn weekend dames xx :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis.

Volgende week heb je gewoon je boobs. :)

Ik moest twee keer kijken voor het verschil van je borsten,vertrouw dr.Nio het is echt een vakman.

Ik heb hier een link gevonden http://www.borstenforum.com/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 deze werkt niet.

Zoeken onder 450 cc en dan onder Leden

xxAnk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook steeds meer rust erin.

Besefte me pas ook dat het misschien ook niet zo erg hoeft te zijn, het zit zo;

Op Amerikaanse websites is het makkelijk zoeken qua voor en na cupmaat enzo, maar daar zit ook een hoop bij wat niet zo mooi is.

Bijvoorbeeld tepels waarvan de 1 naar boven kijkt en de ander naar rechts.. Ik had dokter Nio gevraagd of dat iedereen kan overkomen of dat dat waarschijnlijk een beginner is (of een andere geruststellende reden)

Hij zal mede daarom benadrukt hebben dat ze nu niet symetrisch zijn.

Maar wat ik in mijn hoofd had qua foto's waren echt van die horror verhalen.. dus toen hij niet meteen zei: zoiets verschrikkelijks zal ik nooit maken! Vatte ik dat al een beetje op als: tja, shit happens..

Besef nu steeds meer dat ik een beetje koekoek ben haha

Wel jammer dat ik van die nachtmerries in m'n hoofd heb gekregen, want als ik nu een dag PO ben en ze zijn strak en opgepompt en gewoon, raar, dan zal het me meer moeite kosten om positief te blijven denk ik.

Maargoed, een gewaarschuwd mens telt voor 2.. en waarschuw mezelf dagelijks haha

Sta 90% van de dag te stuiteren van de zin, 10% van de dag denk ik: straks worden ze te groot! Straks zijn ze te klein!

Het verschil bij de een met 450CC en de ander is zo bizar dat ik het gewoon simpelweg niet weet.

Nio zei: 450 beter dan 400. Dus daar gaan we sowieso voor!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister ochtend heerlijk kunnen slapen tot 9 uur, nog even 2 keer snoozen en dan toch maar eruit.

11 uur werd ik bij Parkkliniek verwacht, om 12 uur stond de operatie gepland.

M'n man heeft heel de nacht liggen woelen en was dood zenuwachtig, ik heb als een roosje geslapen haha.

Altijd al benieuwd naar hoe het is om geopereerd te worden. Geweldig om het dan mee te maken voor iets wat alleen maar leuk is.

Druk maken om het resultaat had ik toch al genoeg gedaan, nu maar gewoon het beste ervan maken.

Misschien kwam het omdat het voor het eerst dit jaar boven de 30 graden was, maar er was bijna niemand. Heerlijk.

Gelukkig geeft dokter Nio niks om mooi weer, was al bang dat hij met tegenzin zou werken vandaag ;-)

Na het opnamegesprek mocht ik naar mijn kamer, daar nog een gesprek met een dame en om 11:45 mocht ik naar de behandelkamer.

Een lieve vrouw deed m'n infuus er zeer snel en professioneel in en heb toen nog een half uurtje liggen wachten.

Toen dokter Nio kwam om te tekenen lag ik al half te slapen haha.

Tijdens het tekenen mompelde hij dat het een mooie borst gaat worden, zo blij om te horen. Toen hij klaar was zei hij dat nogmaals. De laatste druppel onzekerheid viel toch van me af :-)

Echt grappig die narcose, de anesthesist zei ineens ga maar lekker dromen, ik dacht nog nou heb niet het gevoel dat ik aan het wegzakken ben *boem*

En toen had ik boobs haha

Ik kan me nog vaag herinneren dat ik ze gezien heb zonder vest, maar dat ik het vest heb aangedaan niet echt.

Om 14 uur werd mijn man alweer gebeld. De zuster kwam mij weer wakker maken om 14:30 maar toen was ik allang al m'n appjes aan het beantwoorden.

Buikspieroefeningen werpen nu z'n vruchten af, want vanuit m'n buik kon ik meteen makkelijk rechtop zitten om wat te drinken.

Uiteindelijk nog een uurtje rustig aan wakker geworden. Nio kwam nog een laatste keer een handje geven.

Van iedereen had ik gehoord dat ik na de operatie naar bed moest en dag erna lekker beetje rommelen in huis.

Nio zei:

Je ziet er sportief uit. Je mag niks. Je gaat naar bed en komt er niet uit. Morgen ook niet. Nee ook geen koffie zetten. Als je het wel doet krijg je bloeding. In bed blijven.

Wat een slimme man, hij zag (terecht) in dat ik er veel te makkelijk over zou denken. Ik vertrouw hem helemaal dus heb ook echt m'n instelling aangepast, ik doe 2 dagen helemaal niks.

Net wakker van de eerste nacht, heb met m'n 7 hoofdkussens een lekker plekje gebouwd, heerlijk geslapen.

Ik durf nog niet m'n vest helemaal open te doen en te staan, maar dat gaat vandaag wel gebeuren denk ik.

Al wel liggend gekeken. Like what I see :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en wat goed dat Nio je meteen op je plaats zette! Hahahaha... Ik liep inderdaad de dag na de operatie gebakjes rond te brengen en koffie... Niet handig... Probeer die eerste week maar lekker zijn advies op te volgen...

Dus relax! Geniet! Alles voor het beste resultaat! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee hee,

Gisteren je vergroting gehad?

Hoe gaat het nu met je?

Ik ben ook van plan om bij dokter nio mn borsten te laten vergroten.

Alleen ik zag dat hij bij het sint lucas ziekenhuis werkt en het park kliniek?? Wat is in godsnaam het verschil?

Had gisteren serieus drie kwartier aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken voor een intake gesprek, maar kreeg geen gehoor :(

Beterschap! Hoop dat je blij bent met het resultaat!

Groetjessssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

hee hee,

Gisteren je vergroting gehad?

Hoe gaat het nu met je?

Ik ben ook van plan om bij dokter nio mn borsten te laten vergroten.

Alleen ik zag dat hij bij het sint lucas ziekenhuis werkt en het park kliniek?? Wat is in godsnaam het verschil?

Had gisteren serieus drie kwartier aan de telefoon gehangen om een afspraak te maken voor een intake gesprek, maar kreeg geen gehoor :(

Beterschap! Hoop dat je blij bent met het resultaat!

Groetjessssss

Het verschil is 500 euro (zoiets)... Verder geen verschil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij had me goed op me plaats haha. M'n man stond erbij en zei ook meteen, mooi, jij doet inderdaad helemaal niks.

Ik kan Nio alleen maar aanraden. Ik had zelf erg voorkeur voor een kliniek. Ik had me voorgenomen dat geld niet in mijn keus zou meewegen.

Voel me gewoon fijner bij een kliniek. Daar ben je meer klant dan patiënt was mijn beredenering.

Het is puur gevoelsmatig en voor iedereen anders. Maar bij Nio zit je hoe dan ook goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.