Ga naar inhoud

Rox33 : 21 juli 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi sanneke,

Gefeliciteerd met je datum dan alvast..

Spannend voor je!!

Hoop zo voor je dat je meer cc kunt..

Ben je een fanatieke zwemster dan!

Als dat zo is dan ga je het wel even missen het zwemmen..

Je bent eerder aan de beurt dan ik dus kan ik je mooi ff volgen..

Nu eerst maar de 20ste afwachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve San,

Wat knap van je jongste..top hoor..

Ja me vriend is de eerste week thuis miss paar dagen langer.

De rest van de weken wat dan nodig is heb ik hulp van familie..

Dat knuffelen zal idd moeilijk zijn,eens kijken hoe we dat gaan oplossen..

Maar jheetje je man twee week weg..best zwaar dan even met kids..

Maar applaus!!je hebt het gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supermooi zijn die van jou Gigi! Hoop ze ook zo te krijgen..... kom nu van AA..... 85AA. Schrok er zelf van!

Dank je wel meid!!

Ik kwam van een A altijD B gehad maar al jaren niet meer op laten meten en Bh,s nog steeds 75B aan maar paste niet meer!!

Dus had het eigenlijk wel verwacht, nu mooie E hihi kei happy!!

En ik denk dat jij ook wel van die mooie boobs gast krijgen hoor weet het eigenlijk wel zeker!!

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rox,

Super dat je voor Dr. Straten hebt gekozen! Daar zal je geen spijt van krijgen hoor :)

Hier was het na mijn zwangerschappen maatje diep treurig geworden. Ik had nog wel vrij veel volume in m'n boobs, maar dat hing er maar slap bij ;)

Bij het passen kwam er bij mij 400cc uit. Maar omdat ik het achteraf toch te klein vond heb ik ook 425 & 450 klaar laten leggen. Die laatste zijn het geworden!

Ik heb voor de operatie krukjes in huis gehaald. Mijn jongste is net 3 en die klimt nu zelf op het toilet en in bad.

Mijn oudste is net 6 en die helpt met koken! Ze zijn wel wat gepikeerd omdat ik ze hun eigen speelgoed en kamers nu helemaal zelf laat opruimen. Maar hoe goed is dat eigenlijk!? Ze kunnen zoveel meer zelf als ik ze voorheen liet doen. Hahaha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melan,

Ja zo blij met me keuze Dr Straten..

Hij maakt mooie borsten en kijk goed naar je lichaam wat past.

Ook de meiden zijn vriendelijk..je bent echt geen nummer daar..

Dus tot nu toe voelt de voortraject goed..

Ja kids kunnen meer dan je denkt. Wij als mama's houden ze klein.(beschermd)..

Ik hoop dat we een mooie nazomer hebben..kan ik ook nog ff in me bikini....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Lange dag maar heerlijk thuis..

Maar ik heb ze!!!..zo blij

Best wel veel drukkend gevoel tussen de borsten..pfff

Nu gelukkig iets aan de betere hand..vrees voor morgen..

Ohw ik voel me zo een oud wijf (kan niks)..

Later verder verslag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeej! Gefeliciteerd meid!! Je hebt ze :D

Lekker rustig aan doen en veel Netflix kijken ofzo :38: hihi

Wat bij mij ook hielp tegen de zwelling en de pijn was om lekker te koelen met een ice-pack. Lekker bovenop de boobies leggen :)

Succes met je herstel!

Ben benieuwd naar je verslagje.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en succes met je herstel!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! En een goed herstel.

Laat je maar lekker verwennen.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het dan zover..spannende dag..

Om 7 uur moest ik me melden..gelukkig waren we optijd ivm de wandelvierdaagse..

Ik moest nog even wachten totdat de zuster kwam. Op de kamer te zijn legde ze nog even alles uit..ik zou al om half 8 naar de koeverkamer gebracht waren ( mooi op tijd).

Daar aangekomen te zijn afscheid genomen van me mannetje..(die was best nerveus)..

En ja hoor de bekende Kees was er ook met nog drie dames. Erg aardig allemaal..

Papieren ingevuld en infuus kwam Frans om ongeveer 7:50 uur aan alles nog eens doorgenomen en afgetekend (ging best snel)..

Ik was klaar om de ok in te gaan.

Op de ok overgestapt op een andere bedje..brrr wat koud daar..nogmaals controle vragen en de implantaten gezien te hebben kreeg ik de nacose ingespoten wat raar gevoel was dat voelde het in me arm lopen en beetje branden en voelde me langzaam wegglijden..(ik zei nog tegen ze ja daar komt het aan!!..

Om 9:15 uur werd ik wakker voelde de buis nog in me keel zitten die werd snel verwijderd door Kees ,ik hoorde hem ja ze wordt wakker..

Heb daar zeker tot half 11 gelegen.

Mam o man wat was ik suf kon me ogen niet open houden en erg last van me nek waardoor ik niet naar mijn nieuwe aanwinst kon kijken.wel even gevoeld..kanonnen zeg!! Dat is ff anders..

Al snel begon de pijn heftiger te worden. Poeh of ik klem zat tussen twee muren..druk op me borst..en dan de bh moest aan!!!.. Ja daar lig je dan en nu rechtop zien te komen..nou dat ging voor geen meter WaT!!! geen millimeter.. Hup met twee man me overeind halen en snel de bh om..tjongé jonge wat was ik nog dronken..ha ha..

Om half 11 werd ik opgehaald om naar me kamer te gaan daar krijg ik medicatie..half uurtje later begon het te werken...ohw even verlichting op me borst.

Daarna werd er gevraagd of ik wat wilde eten nou ik had niet zo trek was nog behoorlijk suf

Maar dacht als ik wat eet gaat het vast beter..na een bakje yoghurt met suiker ging het wel al kon ik mezelf geen eten geven dus manlief eerste opdracht gegeven om me eten te geven (ha ha)...baalde wel dat ik nog niks kan armen voelden zo zwaar..

Moet zeggen heb veel geslapen voelde me niet oké van de narcose.

Tussendoor wordt je nog even gecontroleerd.

Toen Frans klaar was kwam hij om 16:15 uur bij me om te kijken en vragen te stellen.ik had nog erg veel pijn de zuster zou me nog een prik geven rechtop zitten ging niet en was ook niet niet naar de wc geweest..Frans zei nog morgen is het nog iets erger WAT dacht nee toch!!!..nou fijn!!..waar ben ik aan begonnen..

Na die prik ging het snel vooruit gelukkig om half 18 was het tijd om te gaan.

Had namelijk nog twee uur te gaan in de auto..dacht dat word een hel van een rit. Maar dat viel erg mee..

Vannacht goed geslapen veel kussens in de rug wel wennen rechtop slapen maar deze nacht prima..druk gevoel is aanwezig maar te doen als je je medicatie schema maar aanhoud.rechtop komen is nog een ramp probeer af en toe in beweging te zijn maar dat valt nog niet mee..

Vandaag zal het veel op bed zijn morgen maar eens kijken of ik ze kan gaan bewonderen en een foto te maken.

Sorry voor de foutjes of zins opbouw typ namelijk op me mobiel....

Ik stop ermee staat wel aardig wat..

Voor de meiden die gisteren ook zijn geweest een goed herstel gewenst en voor de meiden die nog moeten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje! En ondanks je het op je mobiel hebt geschreven, was het gewoon goed leesbaar hoor! Haha :38:

Wel super leuk als je wakker wordt en je hebt ineens twee hele volle handen om vast te houden he?! :D

Lijkt mij wel een naar idee om wakker te worden met dat buisje nog in je keel!

De eerste paar dagen zijn het vervelendst en daarna zal je merken dat je snel weer steeds iets meer kunt en niet meer zo mega afhankelijk bent van anderen...

Voor nu lekker relaxen en jezelf laten verwennen en manlief opdrachten geven ;) haha

Ben benieuwd naar je foto. Jij had anatomisch gekregen van Frans toch?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Louise,

Iets beter dan gist maar phoe best nog pijnlijk.

Net even een korte douche gehad.dus voor het eerst net even bewonderd

Ben er blij mee best trots op mezelf..

Nog veel vocht op borstbeen dat maakt het pijnlijk.

Helaas nog geen foto gemaakt..maar dat komt wel..

Als het elke dag maar een stukje beter gaat..

Hoessie met jou!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo Rox, dat klinkt goed!

Je mag ook trots zijn, is ook een hele rollercoaster he :)

De pijn gaat echt weg, maar snap je heel goed. Voor je het weet loop en beweeg je weer als vanouds.

Hier alles goed, alweer bijna 7 weken po! Tijd gaat zo onvoorstelbaar hard, niet normaal.

Ik draag op eigen initiatief mijn sport bh nog en ook in de nacht draag ik mijn band nog, ze zijn nog niet geplopt namelijk dus hopelijk gaat dat snel gebeuren hih!

Zet hem op he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje!!! Louise wat gaat dat snel!!

Voel me vandaag prima!!

Kon eindelijk me boobs goed en grondig bekijken..

Dus gelijk foto's gemaakt..nog behoorlijk zwelling her en der

Maar dat komt vast goed.

Vandaag de bh van de Hema aan die zit wel erg lekker hoor!!

Ga ff bij je foto's spieken (zijn toch een beetje hetzelfde).

Heb jij ook cohesive III medium height high profile..

Welke maat bh kom je nu op uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja bizar he! Echt voor je het weet zit jij ook aan de 7 weken ;)!

Ja ik heb je foto gezien, vind ze stiekem toch wel op die van mij lijken hoor..

Die zwelling gaat zeker weg verwacht alleen niet dat dit met een paar dagen is, kan wel even duren.

Ja ik heb echt precies hetzelfde als jij, dus spiek maar even bij mij!

Ik kom nu uit op 70E maar bij sommige weer 75D (is in principe wel het zelfde/te vergelijken!) maar zoals ik al schreef is het bij mij nog niet geplopt of losgelaten, ik weet niet wat dat doet met de maat.

Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik in tshirts weinig verschil zie dan voor de bv, maar misschien komt dat ook wel omdat ik maximizers droeg. Ook staat het nog best wel strak allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.