Ga naar inhoud

Rox33 : 21 juli 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Lieve dames,

Zal me eerst even voorstellen..ik ben 34 jaar en heb twee kids een zoon 5 jaar ,dochter 2 jaar.

En woon met me mannetje samen.

Net zo als jullie ook niet tevreden met me borsten na ja!! borsten wat er nog van over is.

Voor me zwangerschap waren ze nog mooi stevig 75 b en Nu is de volume eruit na borstvoeding.

Het is super mooi hoor kids en borstvoeding maar Jhee!!!! wat een aanslag op je lijf.. 😁😉..

Nee ben nooit tevreden geweest ook niet voor die tijd, maatje b prima hoor!!maar wilde altijd meer volume..

Verder prima lijf...mij lengte is 176 cm en weeg op dit moment 63 kilo..

Begin dit jaar bezig geweest om rond te kijken.

Uiteindelijk goed gevoel bij kliniek heyendael.

Frans straten zijn advies 390 cc dp anatomisch.onderweg naar huis "is namelijk dik ander half uur rijden "in de wolken.(zoooo veel cc).foto gelijk naar me mannetje verzonden hi hi..niet dat hij er verstand van heeft..😂..

Toch een dikke week gewacht om een datum te prikken ivm planning..21 juli is de datum pfff spannend..

Man o man ik vindt het toch spannend!!!is de maat goed is het niet te veel...hoe is de pijn..moet ik niet nog eens passen....welk sport bh moet ik hebben...welke maat zal goed zijn D/E.. Wat aan te doen kleding..hoe wassen..na ja allemaal vragen in me hoofd...hier gelukkig veel over te vinden..😄👍...top forum..

Voor de datum eerst maar lekker op vakantie en dan is het zo de 21 ste..

Zijn er nog meer dames die 21 juli gaan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Welkom op het forum! En bij Frans ben je in goede handen! Heb al heel veel mooie boobies uit zijn handen voorbij zien komen hier op het forum! Ben zelf ook bij Frans geweest en ben heel erg tevreden! :D

390 cc is een mooie maat! Als ik het goed heb gevonden op internet krijg je dan 5,2cm projectie. Nice!

Ik denk dat jij gezien jou voorsituatie en dat aantal cc wel op een 75E kan gaan uitkomen! Je kan altijd voor de zekerheid 2 maten aanschaffen vlak voor je operatie. Degene die niet past kan je weer terug laten brengen door iemand.

Veel plezier met jou boobie reis nog! En voor je het weet is het 21 juli!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Hier ook een tevreden dame met echte Frans boobies!!

Ben echt super geholpen daar bij Heyendael ook Tanne en Jolien zijn super!!

Kwa bh is het slim om 2 maten mee te nemen de bh die niet aangedaan word kun je evt terug doen!!

Ik had er zelfs 3 gehaald wel maar 2 bij haha!!

Heel veel succes en plezier met voorbereiden!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel fem en gigi21...voor jullie lieve berichtjes..ja het voelde goed bij Frans heb er vertrouwen in.maar twijfel wel op dit moment of het niet te groot gaat worden..ik bedoel 75 E pfff klinkt zo groot!!!!..maar het zal wel goed komen. Zal kijken of ik een foto kan plaatsen..Fem 5.2 projectie wat is dat wat moet ik me daar bij voorstellen.(heb me daar niet in verdiept).krijg mentor anatomisch en dan col.....2 ivm weinig vetweefsel..

Zo jaloers...mooie borsten hebben jullie..ik moet nog even wachten.. Zucht..

Weet je ik kan alleen maar aan borsten denken wordt er gek van. Nu mooi weer!!nieuwe collectie bij Hunkemöller.. Oohw!!!

Gelijk nog maar vraag welk merk sport bh hebben jullie..ik lees ook veel over het merk lipoelastic is dat wat!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja die twijfels!! Zo herkenbaar... En dat je de hele dag aan borsten denkt ook! Haha :P trouwens dat laatste is nog niet weg nu ik ze heb :38:

75E klinkt groot ja. Maar dat valt echt wel mee. Ik draag nu sportbeha 80D. Dat klonk ook zo groot in mijn ogen... Maar echt het went zo snel! En zeker met jou lengte gaat dat niet raar staan! Als je mij toevoegt dan kan je bij mijn foto's kijken. En kijk maar eens rond op het forum bij meiden die 75E dragen. Is echt wel mooi!

Met projectie wordt bedoeld hoeveel de prothese naar voren komt. Als je de prothese plat op tafel legt is dat het hoogste punt zeg maar.

En welke sportbeha... Frans is altijd een voorstander van de Triumph TriAction of de Hema heavy. Maar de hema heavy heeft qua omtrek in 75 alleen de cupmaten B en C. Zelf heb ik ze allebei en ik vind de Triumph lekkerder zitten. Maar sommige meiden hier op het forum vinden de Triumph weer niks.

De lipoelastic Pi extra New is een beha met voorsluiting. Niet alle chirurgen geven hun voorkeur aan deze beha. En hier op het forum lees ik ook verschillende meningen van meiden. Sommigen zweren erbij en anderen dragen hem liever niet.

Is heel persoonlijk dus...

Goedkope tip? Je gaat vocht vasthouden waardoor de omtrek van je beha even te strak gaat zitten. Haal bij een livera of Hunkemöller een verlengstukje voor je beha sluiting om er tussen te zetten. Anders moet je een andere beha halen met maatje groter qua omtrek en die pas je daarna niet meer. Is zonde...

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Fem voor de tip.

Ik zie dat jij 400 cc hebt en ook dual plane is het je meegevallen!!!

Hoe gaat het met je plus herstel.

Sorry dat ik veel vragen stel hoor ben nieuwsgierig!!!.

Sport bh ga ik eerst maar voor de Triumph en dan maar kijken hoe dat uitpakt..of eerder gezegt hoe het in pakt (boobs). Ha ha..

Zal kijken naar foto van andere meiden..maar ja!. je wil iets vergelijken maar iedereen is anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt groot maar oogt echt niet zo hoor ik heb 75 E maar vind het niet zo ogen haha het is dat de Bh,s die ik nieuw koop nog steeds een E zijn anders zou ik zweren dat ze gekrimpen zijn haha!!

Ik heb de Triumpf , de Lipoeplastic en de Hema heavy gehad ..

Lipoe is me dinsdag na de operatie aangedaan maar zat me na een dag al niet lekker en is donderdag ochtend uitgegaan omdat ie te klein was!!

Heb toen de Triumpf en de hema af gewisseld!!

Erg he boobs boobs boobs aan niks anders denk je hahaha hebben we allemaal gehad hier!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ha ha..best wel erg boobs boobs..maar aan de andere kant het is ook niet niks best een ingreep..

Gigi net gekeken bij je foto's..kan alleen maar zeggen MOOI .

Was begin van het jaar bij een andere kliniek geweest zie vertelde mij dat vrouwen over algemeen bescheiden zijn met het passen van de maat.

Klopt denk ik ook wel. al die twijfels worden ze niet te groot!!!

Sport bh ga voor de Triumph..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rox, ik denk het niet hoor dat ze te groot worden. Ik zou eerst voor 325cc gaan maar ik begon juist heel erg te twijfelen dat ze te klein werden. Ben precies als jij.... 1,76 en 63 kg. Ga volgende week op consult bij Frans Straten en hoop eigenlijk op 375 of 400cc uit te komen, maar of dat lukt is afwachten:-). Ik denk juist bij die lengte en gewicht dat het heeeeel mooi wordt.

Spannend he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sanneke,

Wat leuk dat we hetzelfde hebben ( maten)

Spannend!! volgende week voor je.

Ben benieuwd wat je er van vind en wat zijn advies is.

Moet gewoon vertrouwen hebben in de maat.

Mijn profiel foto heb ik aan Frans laten zien." Dit vindt ik mooi"

Frans is best wel grappig. Hij zei; moet ook geen snelweg worden tussen de borsten.. Ha ha..O ja nog een dingetje ik ben een roker dus moet stoppen.waarop hij zei; sluit je maar op in een hok en ga lekker veel roken heel veel ben je gelijk klaar..ha ha grapjas..

Nee echt super gevoel bij hem..succes bij Frans..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rox, ik rook ook hoor (verstokte roker!), echter sinds een jaar electrische. Dit probeer ik dan van te voren af te bouwen naar nicotinevrij..... dan kan ik toch nog roken! Het is wat laf roken dat nicotinevrij, maar altijd nog beter dan helemaal niet.... en zeker als het allemaal al zo spannend is:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Fem voor de tip.

Ik zie dat jij 400 cc hebt en ook dual plane is het je meegevallen!!!

Hoe gaat het met je plus herstel.

Sorry dat ik veel vragen stel hoor ben nieuwsgierig!!!.

Sport bh ga ik eerst maar voor de Triumph en dan maar kijken hoe dat uitpakt..of eerder gezegt hoe het in pakt (boobs). Ha ha..

Zal kijken naar foto van andere meiden..maar ja!. je wil iets vergelijken maar iedereen is anders..

Ja ik heb 400 cc dual plane. Kwam van een aa cup en nog nooit zwanger geweest. Alles gaat wel goed eigenlijk! Heb weinig last qua pijn en dergelijke. Begin me alleen stierlijk te vervelen en zit nog 2,5 week thuis. Dat klinkt lekker maar niet als je weinig mag doen :P

Helaas vorige week de borstband gekregen. Maar had een aa cup en nog nooit zwanger geweest dus alles moet nog oprekken en op z'n plek komen bij mij. ;)

Ik zou het zo allemaal weer doen! De pijn viel echt mee en ik ben er echt gelukkig van geworden! Ik voel me nu pas af :)

Je kan eventueel ook mijn operatieverslag lezen in mijn topic!

En lekker die vragen blijven stellen hoor! Daar is het forum voor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geef me moet Fem..

Zal je verslag even lezen..goed om te horen dat het oké is..

Ja en dat thuis zitten ken ik. Zit nu ook paar weken thuis ivm geen werk meer

Maar heb veel afleiding..genoeg te doen hier...

Nog even volhouden meid!! Over paar weken kan je alles weer..

Mmmh de borstband is het echt zo vervelend ding(band)..

Ongelooflijk he van cup aa naar ..??..wat een verschil..

Pas maar op!!Fem straks ga ik je alles vragen!!

Nee gekheid veel te lezen hier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sanneke..ja dat roken zal nog een dingetje zijn.

Maar het moet wel...geen risico!!!

Zal tanden bijten zijn ben een stress roker..

Gaat jou ook lukken..je bent al goed bezig ..

Weet je al wanneer je het zal willen doen de ok datum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook door Frans geopereerd op

14 april, ben niet gestopt met roken, wel geminderd, zowel voor als na de operatie, ze zeggen dat er een kans is dat je littekens minder mooi herstellen maar mijn operatie is nu vier weken geleden en de littekens zien er al heel netjes uit!

Ik had ook de heavy sport bh's van de Hema

Meegenomen en die zitten bij mij prima!!! Scheelt een hoop geld hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je berichtje Melissa ..

Zal eens kijken bij de Hema..ze zijn volgens mij wel beperkt in maten!!

Welke maat heb je nu..en heb je foto's..

Ga wel proberen te stoppen..bespaar ik het weer voor nieuwe lingerie ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 80c en 80d meegenomen, d zat het mooist maar c gaf me de ondersteuning die ik nodig had..ik heb 375cc dual plane high profile gekregen en ben er erg tevreden mee, bh's heb ik nog niet gekocht, daarmee wacht ik echt tot ik zes weken p.o ben.

Kan niet wachten tot dat moment want in een sport bh lijken je borsten helemaal

Super klein..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ha ha..best wel erg boobs boobs..maar aan de andere kant het is ook niet niks best een ingreep..

Gigi net gekeken bij je foto's..kan alleen maar zeggen MOOI .

Was begin van het jaar bij een andere kliniek geweest zie vertelde mij dat vrouwen over algemeen bescheiden zijn met het passen van de maat.

Klopt denk ik ook wel. al die twijfels worden ze niet te groot!!!

Sport bh ga voor de Triumph..

Dank je wel , ik ben ook erg tevreden hihi!!

Ik ben kwa passen niet bescheiden geweest en vond eigenlijk alles in de 3 weinig eigenlijk al voor mijn consult en alsof het zo heeft moet zijn, hij adviseerde mijn gewenste cc hahaha!!

Kon waarschijnlijk nog meer in maar niet gevraagt hoeveel was al happy!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum.

Je bent daar zeker in goede handen. Heel fijn team hebben ze daar.

Ik had ook twee bhs meegenomen heb daar de lipo aangekregen.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel San..ja was het maar de 21 ste..

Ook twee kids las ik!!is het allemaal gelukt met de jongste.

De jongste van mij ga ik ook straks op een peuterbed doen.

Trap op geen probleem maar trap af is nog moeilijk.

Zal allemaal wel los lopen..(hoop ik)

Goed herstel gehad!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rox, wel datum behandeling is nog niet helemaal zeker! Ik sta al wel zeker ingepland op 15 juni en vrijdag laten ze me weten of 9 juni evt. vrijkomt. Ik vind het consult vooralsnog spannender....... wat Dr Straten voor cc's adviseert en wat het uiteindelijk gaat worden:-) Heeeeeeeel spannend.

In verband met vakantie (en 6 weken niet mogen zwemmen na borstvergroting) is 15 juni mijn uiterste datum dat ik het kan laten doen, anders wordt t na de vakantie. Ben dus maar zo vrij geweest alvast een datum in te laten plannen voordat ik überhaupt het consult heb....... zal wel druk zijn zo voor de zomer. Haha.. wat maakt dat ongeduldig he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel San..ja was het maar de 21 ste..

Ook twee kids las ik!!is het allemaal gelukt met de jongste.

De jongste van mij ga ik ook straks op een peuterbed doen.

Trap op geen probleem maar trap af is nog moeilijk.

Zal allemaal wel los lopen..(hoop ik)

Goed herstel gehad!!

Jaa dat kan ik me voorstellen haha spannend he.

Ik heb idd ook twee kinderen en onze jongste was net voor mijn operatie twee geworden. Ik had een paar week van te voren een krukje opgehaald en die in de auto gezet zodat hij zelf in en uit de auto kon komen. Scheelde weer tillen was even oefenen maar tis gelukt. En traplopen idd naar beneden flink geoefend durfde hem ook echt noet te tillen. Maar alles is goed gekomen na twee week bracht ik de oudste lopends weer naar school toe en de jongste in de buggy ging er zelf in klimmen. En dat was mn geluk :).

Gaat idd wel loslopen hoor je wordt er wel wat makkelijker in.

Mijn vriend moest na anderhalve week weer op zee te werken voor twee week en heb me heel erg goed kunnen redden alleen en zonder te tillen. Twee keer hulp gehad in huishouden van mn vriendinnen.

Herstel was verder super ik heb eigenlijk geen pijn gehad wel wat spierpijn en rugpijn maar verder niks te klagen gehad. Miste alleen t knuffelen van de kinderen maar dat hebben we inmiddels dubbel en dwars in gehaald :D

Heb je eerst ook een beetje hulp?

Xx liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.