Ga naar inhoud

dilemma : 4 mei 2015 :


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

(Her)kennen jullie dat ook; die onzekerheid. 8 dagen geleden ben ik geopereerd, en wanneer ik dat zo zeg klinkthet kort, dat zegt mijn verstand.... maar mijn gevoel is anders, angst, onzeker, ongeduldig. De eerste drie dagen was ik vooral met de pijn en de beperkingen bezig. Maar toen daarna onder de douche ging en de band af mocht en ik mezelf van opzij in de spiegel zag schrok ik me wild; borten aan de bovenkant binnenkant zo opgezet... tenminste dat hoop ik dan maar dat dat het is.

Op mijn kaartje staat pre pectoraal; maar dat is toch niet hetzelfde als dual plane methode? Ik dacht dat je bij dual plane methode band omkreeg, zo'n breed elastiek onder je oksels. En bij voor de spier een strakke bh... wie kan mij daar meer over vertellen?wanneer en waarom wordt er voor elastiek / bh gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat zijn jullie ervaringen over de tijd die je boobs nodig hebben om te herstellen? Hoe lang duurt indalen / zwelling wegtrekt etc? Graag hoor ik jullie reacties xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Pre pectoraal = voor de borstspier...

Afhankelijk van je pc, krijg je wel of geen band, wel of geen drains, wel of geen bh of tape...

Ga er maar vanuit dat je pc weet wat hij/zij doet en maak je vooral niet teveel zorgen...

Dat je borsten nu opgezet zijn en hoog zitten, is heel normaal... Dat wordt met de tijd minder. Bij de 1 is dat een week, bij de ander duurt het wat langer...

Zolang je geen bloedingen hebt, koorts of andere heftige reacties, gaat alles helemaal goed. Blijven ademen... :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, moeder van drie. borstvoeding gegeven, daar werden mijn boob niet knapper van. Ben blij dat ik de knoop eindelijk heb doorgehakt.

Behalve mijn onzekerheden, voel ik me verder wel heel goed, en moet opletten om niet teveel te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.