Ga naar inhoud

Een nieuw lid!


Fynic

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik ben nieuw op het forum en zal me even voorstellen. Ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik ben al jaren onzeker over mijn kleine borsten en overweeg nu toch om naar een eerste consult te gaan voor een BV. Ik ben erg benieuwd en enthousiast, tegelijkertijd erg bang dat ik achteraf niet blij zou zijn met mijn keuze. Ik heb nu een kleine B.

Ik ben vrij jong en wil over een aantal jaar (zeker niet binnen 5 jaar, ivm studie/werkervaring) wel zwanger worden. Ik zie het niet echt zitten om te wachten tot na mijn zwangerschap(pen) omdat ik er nu zo onzeker over ben. Ik ben nu juist jong en zou er zo graag nu al van willen genieten. Tegelijkertijd heb ik zo'n stemmetje in me hoofd die zegt: 'Kom op, waarom zou je in een gezond lichaam gaan snijden'. Lekker dubbel ook, ben altijd al iemand geweest die alles van 2 kanten bekijkt; een echte twijfelaar. :106:

Ik heb trouwens een klein beetje gezwollen tepelhof en niet erg uitstekende tepels. Als mijn tepels stijf zijn, om het zo maar ff te zeggen, zijn ze best wel mooi maar als ze slap/ontspannen zijn, zijn het net kleine gezwollen driehoekjes :blink:. Ik ben ook een beetje bang dat een borstvergroting dit misschien verergerd. Ik heb een aantal verhalen gelezen over vrouwen die vertellen dat na hun BV hun tepelhof wat is opgezwollen en niet meer is weggegaan.. Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft?

Mijn tante heeft ook een borstvergroting gedaan en die had dezelfde soort tepels als ik, zei zij. Zij heeft door haar borstvergroting juist erg mooie tepels, zonder gezwollen tepelhof met een mooie, beetje uitstekende tepel. (klinkt als muziek in mijn oren :59:) Zijn er meer mensen hier waarbij hun tepel is veranderd (in welk opzicht dan ook) na hun BV?

Ik zit trouwens te denken aan een consult bij Dokter Rappard bij Velthuis Kliniek in Eindhoven. Ik las op dit forum dat deze meneer ook opereert in het Catherina ziekenhuis in Eindhoven. Dit zou wel schelen in de prijs omdat klinieken vaak wat duurder zijn?? Ik vraag me af of je in het ziekenhuis net zo goed geholpen wordt als in een kliniek. Dus ervaringen met Dokter Rappard, de service bij velthuis kliniek Eindhoven en de Service van het Catherina ziekenhuis zijn welkom! Ik heb natuurlijk al het een en ander gelezen op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom meid!

Over die tepels herken ik wel. Mijn tepels zagen er wel een beetje uit zoals je omschrijft. Ben nu 2 weken PO en ze zijn mooier geworden net als bij jou tante. Als je mij toevoegt kan je mijn foto's zien.

En waarom gaat je voorkeur uit naar dr. Rappard? Omdat hij in de buurt opereert van waar jij woont? Ik zou je niet doodstaren op afstand maar op wat jij wil en bij wie je je prettig voelt. Meerdere consulten inplannen kan ook geen kwaad.

Zelf ben ik bij Frans Straten geweest. Ik woon in de buurt van Den Haag en Frans opereert in Groesbeek onder Nijmegen. Afstand maakte voor mij niks uit. Het ging wel om mijn lichaam.

Heb je al een idee waar je op uit wilt komen? Succes en veel plezier met je zoektocht op jou boobie reis :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Fem! Wat fijn om zo welkom geheten te worden.

Fijn dat je tepels mooier zijn geworden zeg! ik heb nu wel een klein beetje een 'pfieeuw' momentje. Wat Dr. Rappard betreft, dat staat absoluut niet vast ofzo. Ik ben al een paar weken aan het googlen en forums aan het lezen en ik kom wel veel positieve verhalen tegen. Ik vind het zo moeilijk om een goede PC uit te kiezen, ik zie echt door het bomen het bos niet meer. Misschien een goede tip om meerdere consulten in te plannen (zijn deze eigenlijk gratis?). Afstand is inderdaad niet het belangrijkste maar zou het wel fijn vinden dat het geen uren van huis is ivm complicaties. Ik woon inderdaad niet zo ver van Eindhoven dus dat was voor mij wel een pluspunt bij Dr. Rappard.

Jammer dat er geen top 10 is van PC's in Nederland ofzo, haha :46:. Kan waarschijnlijk ook niet omdat het zo persoonlijk is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi fynic,

Ik ben zelf geholpen in de ats kliniek in vlijmen , deze opereren inBoxtel das ook niet zo ver van eindhoven vandaan,

De artsen die daar werken zijn echt heel kundig en werken ook allemaal in het jeroen bosch ziekenhuis.

Je word er super netjes geholpen en ook de nazorg is netjes.

Ik moest voor mijn consult 30e betalen maar dit word van de prijs afgetrokken als je de operatie laat uitvoeren.

Succes met je zoektocht!!

Groetjes petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben er zelf geweest dus ik ga je Frans Straten van kliniek Heyendael aanraden :38: is ook niet heel ver vanaf Eindhoven en omgeving... Via zijn eigen kliniek betaal je volgens mij 2950 euro. Als je via Diana Gabriels gaat kost het je 2600 euro. Maar dan zijn de consulten en de controle afspraken in Barendrecht.

Frans is echt een lieve man en een kundige arts! Hij heeft al veel mooie boobies afgeleverd! En ik ben zelf ook erg tevreden ookal moeten ze nog veel zakken. Je kan ook mijn ervaringen in mijn topic lezen.

Via Diana kan je bij heel veel chirurgen terecht. Weet niet of je haar al kende? Anders moet je eens haar naam intikken bij Google. Dan kom je bij haar site uit.

Verder lees je hier op het forum heel veel goede verhalen over dr. Nio in het slaz (Sint Lucas Andreas ziekenhuis) in Amsterdam. Daar kost het 3100 euro. Alleen nio werkt weer veel met eurosilicone en die wilde ik liever niet.

En de prijzen voor consulten verschillen... Bij sommigen is het ook gratis volgens mij.

Ik weet eigenlijk niet eens meer precies hoe ik mijn zoektocht had aangepakt haha :P het is een wirwar aan info en verschillende chirurgen! Ik weet wel dat ik een heleboel foto's van borsten op mijn telefoon had staan en een mapje aangemaakt met borsten welke ik mooi vond en wat ik graag wilde. Aan de hand van voor en na foto's op internet en uiteraard hier op het forum heb ik een beetje een selectie gemaakt van chirurgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, dat mapje met mooie borsten komt me bekend voor, die heb ik ook! :4: Dr. Nio opereert ook in Rotterdam, in Parkkliniek toch? Dat was inderdaad ook een optie op mijn notitieblokje met als titel: 'Goede PC's' :56:. Vraag me nog steeds af wat de verschillen zijn tussen een BV in een kliniek en in het ziekenhuis. De prijzen schelen best wel wat en vraag me dus af of de klinieken dan ook van 'betere kwaliteit' zijn.

Van Diana had ik nog niet gehoord, zit net ff op haar site te snuffelen. Thanks voor de tip Fem! Ook ga ik ff jouw kliniek opzoeken, Petra. Door welke arts ben jij geholpen? Dankjewel in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja er zal misschien wat verschil zitten in sowieso het uiterlijk vertoon. Een kliniek zal er vast mooier en sjieker uitzien dan een ziekenhuis. Maar ja voor lokatie betaal je ook! Dus is een kliniek meestal duurder dan een ziekenhuis.

Ik geef de voorkeur aan een operatie in een ziekenhuis dan in een kliniek. Mocht er wat fout gaan, ben je wel gelijk op de goede plek! De kliniek van Frans zit in een ziekenhuis gevestigd. Ze maken ook gebruik van de OK van het ziekenhuis.

En wat beter is? Ik denk dat je je die vraag niet moet stellen. Een kliniek of een ziekenhuis maakt jou boobies niet. Dat doet de chirurg :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar! Verschillende PC's werken in klinieken en in ziekenhuizen waarbij ze is de ziekenhuizen goedkoper zijn. Dus misschien toch maar even goed uitzoeken en overwegen. Van de week nog eens met mijn vriend erover praten en dan deze week even bellen voor een consult! Dankje voor de tips Fem!

Het valt me wel op dat Diana een stuk lager in prijs ligt dan de klinieken die ik tot nu toe heb bekeken. Gek eigelijk, als je werkt met tussenpersoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana is een hele slimme zakenvrouw! Een aantal punten waardoor zij zo goedkoop is: lokatie: ze heeft 2 panden in een woonwijk (beneden kantoor, boven wonen) omgetoverde tot haar partijk. Ze zit dus midden in een woonwijk en bespaart op haar huisvesting. De chirurgen opereren op locaties waar ze zelf werken of op andere 'goedkope' lokaties (geen villa's met marmeren balies midden in een bos).

Verder is zij als het goed is groot inkoper van de mentor protheses. En omdat zij ze met zulke grote hoeveelheden inkoopt kan zij hier flinke korting op krijgen.

Bij mijn consult met haar had ze ook nog iets verteld van een slimme belasting constructie met een fonds geloof ik waardoor ze extra overhoudt.

Al met al heeft zij zo'n constructie bedacht waardoor ze het goedkoop kan aanbieden aan de klant. Heel fijn voor ons :D en ze houdt er zelf ook nog aan over. Het is ook mega druk bij Diana! Goedlopend, goedkope en betrouwbare praktijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! wat jij zegt over de tepels komt me erg bekend voor.. ik heb praktisch altijd gezwolle tepels, behalve als ik het koud heb dan zijn ze normaal (stijf), mijn tepels zijn helaas niet veranderd na de bv, alleen in mijn linker tepel heb ik geen gevoel meer tot nu toe, maar sinds mn tepels ook een klein beetje aan de gevoelige kant waren zit ik daar momenteel niet zo mee.

ik kwam van een B75 en ben naar een F/G75 waarschijnlijk gegaan.. en het ziet er ongeveer uit als een D cup denk ik..

mja voor mn tepels wil ik denk ik nog even een pc die daar meer van weet over informeren, want waarschijnlijk kan ik dat niet laten opereren als ik ooit nog borstvoeding wil geven wat ik dan wel een moeilijke keuze zou vinden :P

Oja en het is lang niet altijd zo dat klinieken duurder zijn, tenminste zo veel heb ik niet betaald als ik het vergelijk met anderen hier..

succes met je keuze's maken :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slimme tante die Diana als ik het zo hoor!
Jammer dat dat niet verbeterd is na je bv, Loveut! ik zag je foto's, ziet er goed uit hoor! Bij een tepelcorrectie maken ze inderdaad vaak die melkklieren los waardoor je geen borstvoeding meer kan geven. Dus dat is iets wat ik persoonlijk niet zou doen.

Hoe tevreden ben je met jouw kliniek/pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slimme tante die Diana als ik het zo hoor!

Jammer dat dat niet verbeterd is na je bv, Loveut! ik zag je foto's, ziet er goed uit hoor! Bij een tepelcorrectie maken ze inderdaad vaak die melkklieren los waardoor je geen borstvoeding meer kan geven. Dus dat is iets wat ik persoonlijk niet zou doen.

Hoe tevreden ben je met jouw kliniek/pc?

Ik ben enorm tevreden! ook met de nazorg omdat mijn wondjes niet dicht gingen en uiteindelijk aan 1 kant een hechting eruit gehaald moest worden en opnieuw gehecht. heb ik verder ook geen kosten nog voor moeten betalen wat ik wel erg netjes vond :)

vind dr verdonck sowieso een erg vriendelijke man die goed weet wat ie doet, had er eigenlijk direct een goed gevoel bij dus wou hem wel met mijn operatie toevertrouwen alsware :)

En als je gewoon duidelijk hebt wat je wilt dan kan hij ook goed duidelijk stellen wat je kunt verwachten. Ik was namelijk bang dat ze enorm veel zouden gaan hangen, of juist totaal niet en meer van die punten zouden worden, maar ik ben toen gerustgesteld en vind het resultaat super :)

stuur je wel even een verzoekje, dan kun je tussen mn andere foto's kijken dan snap je ook wel een beetje wat ik bedoel met dat ik geen hang alsware had voor de operatie.. en nja wat mn tepels betreft ben ik er wel erg ongelukkig over, mja bij gezwollen tepelhof halen ze klierweefsel weg, wat het geen borstvoeding kunnen geven dan definitief maakt zegmaar..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie wat je bedoelt met je tepels, maar bij mij is het meer opgezwollen dan bij jou hoor! ik vind je borsten echt prachtig geworden, je mag er trots op zijn ;)

ik heb geen foto's van mn tepels gemaakt zo, op volgensmij al mn fotos zijn ze stijf hahah :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo!

Ik ben geholpen door dokter van Rappard in het Catherina ziekenhuis! Ik ben echt een groot fan van deze arts.

Hij heeft humor, is vriendelijk en luisterd echt naar jou wensen. Ik zou zeker een consult met hem inplannen !!

Ik heb 3950 betaald... Maar wat kan deze man mooie borsten maken zeg!! Ik ben op aanraden van meerdere mensen in mijn omgeving naar van Rappard gegaan.. Heb er echt geen spijt van. Ook vind ik het ziekenhuis erg goed. Vriendelijk personeel etc.

Je kunt me even toevoegen zodat je mijn fotos kunt bekijken !

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieneke,

Wat leuk om toch goede dingen te horen over Dr. Rappard. Niet dat ik slechte dingen heb gelezen hoor, maar ik las gewoon niet zo heel veel over hem. Hij opereert wel vlakbij mij en had op een of andere manier ook wel een goed gevoel bij hem (niet dat ik hem gezien heb, maar in het uitgebreid voorstelstukje op de website haha :4:). Ik heb nu in ieder geval een Consult gepland bij dr. Nio en bij Frans Straten. Mocht het nou allebei niet goed voelen kan ik altijd nog een Consult plannen bij Dr. Rappard. Ik wil me sowieso erg op mijn gemak voelen bij mijn toekomstige pc.

In ieder geval thanks voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben een vrouw van 49, getrouwd, 2 zoons 18-20 jaar.

Na 30 jaar heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik ga voor BV. Silimed dus DUAL PLANE en 330 cc. Wordt a.s. 3 juni uitgevoerd in de A Kliniek in Bocholt (D). Iemand daar ook heen geweest?

Groet Sili

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen ervaring met die kliniek sorry!

Spannend !

Aah fijn dat je er al een paar gepland hebt! Nou ik zou zeggen kijk mijn fotos ff, ik heb je toegevoegd.

Zeker zeer belangrijk om ja prettig en op je gemak te voelen ! Wanneer heb je het consult gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan Frans Straten echt aanraden. hij is een ontzettend fijne man met humor die echt prachtige borsten maakt. hij zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Ik ben bij Kliniek Heyendael geweest en heb het niet via diana gedaan. Dit omdat ik ook aardig wat negatieve reacties las over haar. De dames van Kliniek Heyendael zijn geweldig zorgzaam. Ook ik moest ruim 1 1/5 uur rijden naar deze kliniek, maar het is zeker de moeite waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...
Op Tuesday, May 12, 2015 om 15:01 zei Fem:

Welkom meid!

Over die tepels herken ik wel. Mijn tepels zagen er wel een beetje uit zoals je omschrijft. Ben nu 2 weken PO en ze zijn mooier geworden net als bij jou tante. Als je mij toevoegt kan je mijn foto's zien.

En waarom gaat je voorkeur uit naar dr. Rappard? Omdat hij in de buurt opereert van waar jij woont? Ik zou je niet doodstaren op afstand maar op wat jij wil en bij wie je je prettig voelt. Meerdere consulten inplannen kan ook geen kwaad.

Zelf ben ik bij Frans Straten geweest. Ik woon in de buurt van Den Haag en Frans opereert in Groesbeek onder Nijmegen. Afstand maakte voor mij niks uit. Het ging wel om mijn lichaam.

Heb je al een idee waar je op uit wilt komen? Succes en veel plezier met je zoektocht op jou boobie reis

Hoi hou.  Hier hetzelfde verhaal. Ik heb in april de operatie en ben ook bank dat het nog erger word... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.