Ga naar inhoud

borstband/martelband :)


Anna 1982

Aanbevolen berichten

Ik krijg er vandaag toevallig 1 van mijn vriendin. Het lijkt ook alsof dd mijne niet willen zakken, maar ik ben ook maar net 5 geopereerd! Ken jij niet iemand die er toevallig 1 heeft liggen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zakken kon volgens mijn pc wel tot een jaar duren. Ik ben a.s. vrijdag 5 weken maar bij mij zijn ze en vooral links ook erg weinig gezakt nog. Maar zou niet zomaar op eigen houtje een band gaan dragen. Zou wel overleggen met je pc. En helemaal niet als je pas 5 dagen po bent.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gister contact gehad met pc. Hij zei probeer een strakke band op bovenkant van de prothese. Heb nog geen antwoord gehad of ik die van hem kan krijgen vandaar!

Heb ze voor de spier, dus krijg je niet standaard borstband..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zakken kon volgens mijn pc wel tot een jaar duren. Ik ben a.s. vrijdag 5 weken maar bij mij zijn ze en vooral links ook erg weinig gezakt nog. Maar zou niet zomaar op eigen houtje een band gaan dragen. Zou wel overleggen met je pc. En helemaal niet als je pas 5 dagen po bent.

xx

Ik zal het eerst overleggen, maar ik denk niet dat het kwaad kan aangezien sommige menens het gelijk na de operatie om moeten doen!

Ze schijnen sneller te zakken met zo een band!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bedankt voor jullie reacties meiden! Heb gelukkig een handige moeder! Pc raade het mij aan dat ik hem gister gemaild had. Hij zei probeer ze maar te dwingen om te zakken. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.