Ga naar inhoud

ronde implantaten??


Aanbevolen berichten

Hooooi iedereen!

Ik ben vandaag naar mijn eerste consult geweest in de Velthuis kliniek in Rotterdam bij dokter Van der Meulen.

Was natuurlijk super zenuwachtig, nu heb ik gekozen voor 310 CC onder de spier, maar er werden bij ronde implantaten geadviseerd door de stand van mijn tepels. Nu heb ik altijd anatomische gewild omdat in mijn beleving een stuk natuurlijker leken. Heeft iemand ervaring met ronde prothesen? Het liefst die onder de spier zijn geplaatst? Ben echt bang dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt...

Ook had ik nog een vraagje over de maat.. ik heb nu 70A en heb 310 CC gekozen. Op welke cupmaat zou dit ongeveer uitkomen??

Thanks :)

Jill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ronde prothese wel voor de spier.

Ik ken wel iemand die ook ronde heeft achter de spier en valt me bij haar echt heel erg mee, vooral als je geen hele bolle prothese hebt denk ik dat het "bal" effect wel meevalt.

Succes

Op je profielfoto zien die van jou er ook erg mooi uit! :)

Gefeliciteerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 500cc ronde prothese high profile op de spier. ik vind zelf dat ik geen onnatuurlijke borsten heb. wel groot maar dat ik mijn eigen keuze.

en bij voor de spier zou het nog onnatuurlijker zijn als het niet kan.

maar anatomische prothese hoeft niet perse natuurlijker te zijn dan ronde. ook ronde krijgen een druppelvorm door dat ze naar beneden hangen en je spier ligt er ook nog overheen. ik kan het niet echt heel lekker uitleggen :D maar zou gewoon ff hier op het forum rond kijken.

en anatomische zijn ook vaak wat steviger dan ronde waardoor ze ook weer iets minder natuurlijk zijn.

dus overal zitten voor en nadelen aan maar ik denk dat je op je pc af moet gaan. die heeft er verstand van en weet gerust wat kan en niet kan. en anders kan je altijd nog bij een andere pc langs gaan om te kijken wat die zegt.

denk dat je op het oog op een C uit komt trouwens maar het blijft een beetje een gok :106: .

maar word vast mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat voordat je je gaat oriënteren je voorkeur uitgaat naar anatomische.

Maar na veel foto's te hebben gezien en een hoop te hebben gelezen. Heb ik ronde genomen. Omdat de borst toch altijd nog een stuk zakken waardoor je wel een natuurlijke hang krijgt. Tenminste bij Drs nio wel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 500cc ronde prothese high profile op de spier. ik vind zelf dat ik geen onnatuurlijke borsten heb. wel groot maar dat ik mijn eigen keuze.

en bij voor de spier zou het nog onnatuurlijker zijn als het niet kan.

maar anatomische prothese hoeft niet perse natuurlijker te zijn dan ronde. ook ronde krijgen een druppelvorm door dat ze naar beneden hangen en je spier ligt er ook nog overheen. ik kan het niet echt heel lekker uitleggen :D maar zou gewoon ff hier op het forum rond kijken.

en anatomische zijn ook vaak wat steviger dan ronde waardoor ze ook weer iets minder natuurlijk zijn.

dus overal zitten voor en nadelen aan maar ik denk dat je op je pc af moet gaan. die heeft er verstand van en weet gerust wat kan en niet kan. en anders kan je altijd nog bij een andere pc langs gaan om te kijken wat die zegt.

denk dat je op het oog op een C uit komt trouwens maar het blijft een beetje een gok :106: .

maar word vast mooi

Ik heb het idee dat voordat je je gaat oriënteren je voorkeur uitgaat naar anatomische.

Maar na veel foto's te hebben gezien en een hoop te hebben gelezen. Heb ik ronde genomen. Omdat de borst toch altijd nog een stuk zakken waardoor je wel een natuurlijke hang krijgt. Tenminste bij Drs nio wel :-)

Thanks voor jullie reacties! Jullie maken me al een stuk blijer weer haha.

Ik was zo blij toen ik de kliniek uit kwam maar toen kwamen toch de twijfels toen ik keek op google.

Jadekiss, hoeveel cc heb jij genomen?

Fijn dat jullie zo blij zijn met jullie keuze! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ligt er aan wat voor soort prothese??? Projectie enz

Je zou denk ik op een grote C kunnen uitkomen? Misschien kleine D?

Succes met je beslissing!

Hmm ik zou het eigenlijk hoeveel projectie.. is dat er verschillend??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur gaat uit naar rond.

Heb zelf ook ronde.

ik had wel gelezen dat implantaten kunnen draaien en dat als je anatomische neemt dat als die onderste boven is gedraaid dat je dan een rare vorm krijgt in je borst

Ja dat zei de pc ook al, maar hij had t 3 keer in 7 jaar meegemaakt, en 2 waren zelf weer teruggedraaid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor jullie reacties! Jullie maken me al een stuk blijer weer haha.

Ik was zo blij toen ik de kliniek uit kwam maar toen kwamen toch de twijfels toen ik keek op google.

Jadekiss, hoeveel cc heb jij genomen?

Fijn dat jullie zo blij zijn met jullie keuze! :D

Hee Jillie,

Ik heb 600cc

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ronde ,

Pc zei me doordat ze de ronde achter de spier plaatsen vallen ze een beetje zoals anatomische :D

Ik heb ze ook achter de spier

Donderdag ben ik 6 weken po !

Oo en ook 320 cc! Dan krijg ik een beetje hetzelfde :) van zover ik t kan zien, zien ze er goed uit! Gefeliciteerd :5:

Hee Jillie,

Ik heb 600cc

Xxx

en het is mooi natuurlijk geworden? Super! :D

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hig profile 5,7 projectie

Die projectie is eigen het hoogste deel van je prothese :) dus als je die op tafel zou leggen en dan naarvhet hoogste punt zou meten dat is de projectie en ook het hoog profiel of laag of medium heeft van belang op welke cup je uitkomt

Maar ook de breedte enz :)

Bb had voor mij gezien en zei je zal op een D of e van cupmaat komen en daar heeft ze gelijk in al denk ik dat ik in sommige ook een f zou kunnen hebben hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hig profile 5,7 projectie

Die projectie is eigen het hoogste deel van je prothese :) dus als je die op tafel zou leggen en dan naarvhet hoogste punt zou meten dat is de projectie en ook het hoog profiel of laag of medium heeft van belang op welke cup je uitkomt

Maar ook de breedte enz :)

Bb had voor mij gezien en zei je zal op een D of e van cupmaat komen en daar heeft ze gelijk in al denk ik dat ik in sommige ook een f zou kunnen hebben hahaha :D

oh dat is voor mij wel echt groot.. ik heb nu vrijwel zero. Snap niet hoe het kan dat t zoveel verschilt. Misschien moet ik toch nog een keer bellen. Ik wou een B/C :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien er ni uit als een e hoor ! Een volle c ja :D

Ik had 70 a of b ik weet het niet want ik kocht zomaar iets hahaha ervoor dusja :)

maar scheelt dat echt zoveel dan hoe ze eruit zien en de maat? Maakt high profile de maat juist kleiner of groter?

Vind je het erg als ik je een vriendenverzoek stuur? Ben echt benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb rond achter de spier en ik vind ze er niet te nep of iets uit zien..

moet er wel even bij vertellen dat ik geen natuurlijke hang van mijzelf had voor de operatie, dus dat ze waarschijnlijk hierdoor wel wat minder natuurlijk eruit zien bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai jill,

Ik heb ronde achter de spier.

Je kunt mijn fotos bekijken. Ik ben pas 4 weken verder maar ik vind ze natuurlijk er uit zien.

Als je voor de spier neemt dan krijg je ze vaak on-natuurlijker.

Van die ballonnen weet je wel..

Ligt ook wel aan hoe je figuur is hoor.

Succes met de overweging.

En anders ga je bij meerdere pc's op consult,

Misschien zeggen die wel van je kunt anatomische nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jillie ik heb ook ronde implantaten.

Ik ben nu inmiddels net iets meer dan een jaar op.

Ik had 375cc high profile voorsituatie A en nu d80 a E75 in bh.

Het oogt wat kleiner dan natuurlijke maar mijn borsten zijn nu heel mooi, zelfs mijn vriend had het niet door.

Ook is mijn litteken inmiddels bijna helemaal verdwenen.

1.73 lang ben ik trouwens en 62 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb rond achter de spier en ik vind ze er niet te nep of iets uit zien..

moet er wel even bij vertellen dat ik geen natuurlijke hang van mijzelf had voor de operatie, dus dat ze waarschijnlijk hierdoor wel wat minder natuurlijk eruit zien bij mij.

Voor zover ik kan zien, zijn ze mooi geworden hoor! Ik heb van mezelf ook geen natuurlijke hang denk ik.. Altijd afwachten denk ik hoe het gaat worden!

Hoelang heb je niet kunnen werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai jill,

Ik heb ronde achter de spier.

Je kunt mijn fotos bekijken. Ik ben pas 4 weken verder maar ik vind ze natuurlijk er uit zien.

Als je voor de spier neemt dan krijg je ze vaak on-natuurlijker.

Van die ballonnen weet je wel..

Ligt ook wel aan hoe je figuur is hoor.

Succes met de overweging.

En anders ga je bij meerdere pc's op consult,

Misschien zeggen die wel van je kunt anatomische nemen.

Ja m'n pc zei ook wel dat het kon hoor.. Maar m'n tepels zouden dan nog een stuk omhoog gaan staan ofzo.. Ben blijkbaar weer eens afwijkend haha.

Je ziet ook bij jou dat ze hoelanger je ze hebt hoe natuurlijker! Echt mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jillie ik heb ook ronde implantaten.

Ik ben nu inmiddels net iets meer dan een jaar op.

Ik had 375cc high profile voorsituatie A en nu d80 a E75 in bh.

Het oogt wat kleiner dan natuurlijke maar mijn borsten zijn nu heel mooi, zelfs mijn vriend had het niet door.

Ook is mijn litteken inmiddels bijna helemaal verdwenen.

1.73 lang ben ik trouwens en 62 kilo.

Ik snap nog echt niks van die profile, mijn pc heeft het er helemaal niet over gehad..

Ik krijg naturella 310 tsm. Zag op internet dat tie een projectie heeft van 4.1 ofzo of kan dat nog verschillen per 310? Ik ben ook benieuwd welke cup ik ga krijgen met die 310.. D klinkt zo groot als je van A komt haha.

Fijn dat ze zo natuurlijk zijn :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ook ronde protheses en het zijn absoluut geen ballen effect ik had ook vrij weinig hiervoor en ik draag nu een 80E maar zo ziet het er absoluut niet uit. Mijn projectie was 5,2 geloof ik en ik heb 425cc erin zitten.

Dus weet niet bang dat het groot lijkt door de cupmaat want in nature zien ze er niet zo uit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.