Ga naar inhoud

Aberasa : 30 april 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

als ik in mijn huis ben doe ik nooit een bh aan. als ik een dagje kuis ook niet. maar heb ze wel achter de spier, misschien is het anders voor de spier... Ik moet wel zeggen toen ik 7 weken was vond ik het nog te ongemakkelijk om zo rond te lopen, maar het kan wel geen kwaad hoor denk ik :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt je lichaam / huid er wel op voorbereiden door het vochtbalans hoog te houden, de huid in het bindweefsel te masseren (soepel te houden)

daanaast geeft met aan dat bio oil een goede voorbereiding voor de huid is, maar die kan ik niet wetenschappelijk onderbouwen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de bv had ik nooit een bh nodig (alleen voor de vulling) Voor de eerste weken na de bv snap ik dat je een bh aan moet voor de steun, bescherming, herstel etc...

Na een paar weken stond mijn huid nog steeds zo strak om de protheses dat er geen beweging in te krijgen was. Zou zelfs kunnen springen of hardlopen zonder dat ze mee deinen.

Als je "grote / zware" borsten hebt is een goede bh een must maar voor mezelf vraag ik me af of het niet gewoon zonder kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik in mijn huis ben doe ik nooit een bh aan. als ik een dagje kuis ook niet. maar heb ze wel achter de spier, misschien is het anders voor de spier... Ik moet wel zeggen toen ik 7 weken was vond ik het nog te ongemakkelijk om zo rond te lopen, maar het kan wel geen kwaad hoor denk ik :)

Ik heb ze ook achter de spier en ze zijn nog niet soepel. Geprobeerd ze tegen elkaar aan te duwen, nou dat is echt wel een werkje haha. Maar met slapen is het logisch dat je je beha uit mag doen na 6 weken omdat je ligt, dus vandaar m'n vraag of dit ook mocht als je aan de wandel gaat bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer ook bio oil in de hoop dat het wegblijft. Maar mijn borsten zijn al 2x opgerekt geweest door de zwangerschappen dus hopelijk heb ik geluk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden! Als je erge striae hebt kun je een derma roller gebruiken, daar zitten allemaal kleine naaldjes op die rol je elke dag eventjes over de plek waar de striae zit! Je huid maakt dan nieuwe huidcellen aan, de striae kan er helemaal weg van gaan! Of zeker bijna helemaal weg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook Bio oil!

Gebruikt op m'n buik tijdens zwangerschap; geen streepje niks! Terwijl de rest van m'n lijf helemaal bezaait is met striae uit m'n pubertijd. Die dermaroller schijnt idd goed te werken, zeker in combinatie met tatoeëren (zonder kleurstoffen). Maar dat mag pas als je huid helemaal weer genezen is ( na min 1 jaar).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil het zelf gaan proberen! Iemand die ik ken had striae op haar buik van de zwangerschap en bij haar is het helemaal weggegaan met die dermaroller ! Ze zijn niet zo duur dus ik vind het het proberen waard! Beetje pijn mja ach..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteindelijk mijn striae na 6 weken gekregen, hartstikke logisch van een AA/A naar een D hihi :67:

Nu ik dit lees over die bio oil en die dermaroller ga ik dat denk toch maar is aanschaffen!

Zelfde vraag als Fynic, werkt dit ook bij striae die er al jaren zit door de puberteit?

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelf ook al vanaf me 15e, vooral op me billen, die gingen ineens heel hard groeien :( ik zal me ervaringen delen met jullie ! Begin denk wel na de zomer.. aangezien t niet heel mooi eruit ziet denk ik als je het doet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch raar dat je door wondjes te maken in je huid (want dat doe je toch?) zorgt dat je striae weggaat. Ik denk dan gelijk aan de littekens die al die naaldjes dan veroorzaken, striae inwisselen voor ander littekenweefsel? Nou ja, het zou echt super zijn als het werkt. Want ik heb ook van die veel te snel gegroeide billen en heupen die wel een middeltje kunnen gebruiken :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja doordat je kleine naaldjes, zo klein dat je daar geen littekentjes van krijgt, en ze gaan niet super diep! Daardoor komt er celvernieuwing en weer mooie huid zeg maar :D je kunt het ook op je gezicht gebruiken tegen grove porien etc etc. Let wel op, voor je gezicht gebruik je minder mm als voor je striae!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het zelf ook al vanaf me 15e, vooral op me billen, die gingen ineens heel hard groeien :( ik zal me ervaringen delen met jullie ! Begin denk wel na de zomer.. aangezien t niet heel mooi eruit ziet denk ik als je het doet :P

Ben benieuwd Rominaa ! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dermatoller werkt op 2 manieren. 1, door de kleine gaatjes dringen de werkstoffen van het daarna te gebruiken verzorgingsproduct dieper in de huid. 2, er ontstaat celstimulatie en doorbloeding waardoor de huid zich vernieuwd en er nieuw collageen word aangemaakt. Kijk eens op de site van het merk Medik8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat ik me afvroeg.. ik ben nu 17 dagen PO en heb nog geen striem gezien (THANK GOD). maar jullie vertellen dat ze vaak pas na 2/3 maanden te voorschijn komen... is dat bij iedereen zo of hebben sommige ze ook eerder gekregen.

Ik vroeg aan de verpleegster: Als ik striae zal krijgen, wanneer zal dit dan ongeveer zichtbaar worden? Maar daar wist ze echt geen antwoord op.. Dus ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.