Ga naar inhoud

Aberasa : 30 april 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedenavond Dames!

Nog maar 5 daagjes voor mij en dan heb ik nieuwe boobieeees :136: !

Maar wat ik wel is heb gezien bij vrouwen die van zichzelf al grote borsten hebben vaak striae hebben. Dit komt natuurlijke door het snel groeien.

Nu is mijn vraag, heeft iemand striae gekregen na haar bv?

En hoe kan dit voorkomen worden m.b.v. middeltjes of juist erna dit soort zalfjes bijvoorbeeld te gebruiken?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb er ook last van gekregen na mijn BV. Ik ben nu een jaar verder en het trekt al goed weg. Voorkomen kan niet met crèmes, maar ik vond aloë vera gel en kokos/amandelolie fijn om het mee in te smeren. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

30 april ben ik geopereerd en begin sinds gister last te krijgen van mijn ribben onder mijn borsten. Als ik bijvoorbeeld moet niezen dan doet t bij mijn ribben best wel wat pijn.. Zijn dit de spieren die over je ribben lopen of is het gekneusd?

Zijn er meerdere die dit hebben gehad en na hoeveel dagen is dit weggegaan?

Ik hoop iemand mij kan helpen! :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekend verhaal.

Zo voelt het ook een beetje, alsof je ribben gekneusd zijn.

Kan nog wel ff tijdje duren, voordat dat gevoel helemaal weg is.

Je zult zien dat het iedere dag, beter zal gaan. FF door de zure appel heen bijten.

Pijnlijk kan het zijn. Je kunt er niet zoveel aan doen. Helaas....

Sterkte, maar het komt goed!.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Goedenavond Dames,

Ik heb vandaag na 11 dagen po een controle gehad. Hierbij is het knoopje (hechting) eruit gehaald aan beide kanten en nu heb ik alleen nog mijn oplosbare hechtingen erin zitten. Maar nu de pleister er dus vanaf is blijven aan beide kanten mijn hechtingen of de sneetjes aan mijn sportbeha 'plakken' :wacko:

Ik heb ook al gedoucht dus heb het schoon kunnen spoelen.

Is dit erg? Of kans op dat het open kan gaan of zoiets? want nu is het natuurlijk mooi dicht en aan het genezen.

xx Aberasa

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn pc zij dat ik er ook even gaasjes of inlegkruisjes op kon leggen, dus tussen je bh en litteken.

dan blijft het toch een beetje beschermd, ik ik heb dat ook maar paar dagen gedaan hoor.

en als mijn echtdraadje er uit staken bij mij dan knip ik ze weg met een nagelschaar. z on knijp ding zeg maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop ook met gaasjes. Vind dat wel fijn ook. Schoon gevoel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest er gaasjes tussen doen van de kruidvat!!

Zat best lekker!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedenavond :48: ,

Vandaag ben ik heeerlijk 7 weken po, dus loop ik al lekker een weekje met normale beha's aan. Ik moet nog hier wel erg aan wennen want wat zaten de sportbeha's toch anders.. hihi.

Maar nu heb ik een vraagje, kan het kwaad als je je beha uitdoet na een oh zo'n lange dag? :100:

Dit deed ik namelijk altijd als ik 's avonds thuis kwam van school of van mijn werk: hup mijn beha uit..

Of laten jullie je beha's pas uit als jullie richting je bed gaan?

xoxo :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och hier ben ik zo bang voor. Ook omdat ik op mijn billen striae heb door het snelle groeien in mijn puberteit, zal er dus wel gevoelig voor zijn? Iemand nog tips om dit te voorkomen of is dat echt onmogelijk? Ben al aan 't smeren met bio-oil. :46: Hoe groot is de kans eigenlijk dat je striae krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook enorme straie, maar wat wil je ook met 825cc.. Agh.. Ik hou ze gewoon lekker ingesmeerd en dan zie ik het wel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.