Ga naar inhoud

GewoonMooier : 9 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


GewoonMooier

Aanbevolen berichten

Hoe is je controle afspraak gegaan vandaag mommy3kids?

En inderdaad drains zijn vast goed maar ze irriteren inderdaad.. Hopelijk hoeven ze er bij mij ook niet al te lang in te blijven..

Jij hebt wel een hele gezonde leefstijl zeg!

Ik probeer ook zo gezond mogelijk te doen nu de aankomende anderhalve week.. Alleen dat roken

Ik kan er zo moeilijk mee ophouden..

Die foto maken ga ik ook zeker onthouden! Super goed idee!

Heb je iets om naar uit te kijken in ieder geval! Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

controle was goed! pleisters verwijderd en alles zag er rustig uit. Littekens ook en houd niet heel veel vocht vast...klein beetje maar, maar dat is normaal.

Op de ochtend van de operatie woog ik 69,9...eergisteren ook 69,9 en vandaag 69,2......dus als ik overdreven veel vocht zou vast houden had de weegschaal dat ook wel aangegeven.

Er is 1,5 kilo weg gehaald en 0,5 kilo er weer ingestopt :131: :131: :131: dus klopt het allemaal wel zon beetje....

Lastig dat het roken voor jou een moeilijk punt is.....lees overal dat dat echt wel effect heeft op de wondgenezing en dat is zooooo belangrijk dat dat juist goed gaat zonder gezeur... dus hoop dat je genoeg kracht en doorzettingsvermogen hebt om daar nu een punt achter te zetten!!!

Ben zo blij dat het tot nu toe zonder gezeur gaat hier!! nu inmiddels 10 dagen po....dus even zo vol blijven houden en dan ben ik een gelukkig mens hahaha..

P.s en ik geniet elke dag en nacht weer opnieuw van het ziekenhuisbed....ik vind dat echt een aanrader hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat de controle goed is gegaan! En gelukkig dat je niet extreem veel vocht vast houd!

Ik heb je foto's bekeken.. Super mooi resultaat al! Het grappige is dat mijn buik nu erg op de jouwe leek voor jou operatie! Hoop dat het bij mij ook zo mooi word! Ik krijg alleen wel een mini buikwandcorrectie dus zonder navelverplaatsing etc.

Ja een ziekenhuisbed is ook heerlijk! Ik probeer wel gewoon in eigen bed te gaan liggen. Ook omdat ik zeker weet dat de kids me anders geen seconde rust gaan gunnen als ik beneden lig haha

Ze zijn gek op aandacht van mama!

Gelukkig hebben wij wel een heel hoog bed dus ik hoop dat dat ook goed gaat komen met opstaan en erin komen..

Nog maar een week en 2 dagen! Spannend hoor het begint nu echt op te schieten!

Ik heb gisteren de sportbh's besteld!

Een C en een D.. Ben benieuwd welke het gaat worden..

Ik lees van andere dat je met 450 cc best wel een grote cup gaat overhouden dus ik denk dat ik de D zeker nodig ga hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net gebeld en moet me volgende week om 9:00 uur melden! Ben dus niet de eerste en weet niet of ik dit als voor of nadeel moet zien haha

Ook zijn mijn sportbh's binnen gekomen! Bizar dat ik daar volgende week in pas!! Spannend! De laatste week aftellen nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff nog 3 nachtjes!

Ik moet zeggen dat het me nu af en toe begint te bevliegen hoor!

Dan denk ik ineens dat ik het beter maar kan afbellen.. Straks gaat het helemaal niet goed komen haha

Toch wel zenuwen dus!

Komt natuurlijk allemaal wel goed, maar het is toch best wel spannend allemaal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik probeer even een verslagje te doen nu!

Vanmorgen moest ik me dus om 9:00 uur nuchter melden..

Ik kreeg gelijk mijn kamer aangewezen en moest daar wachten op de verpleegkundige!

Gelukkig had ik lekker tijdschriften meegenomen, want de verpleegkundige kwam pas ietsje voor tien uur. Eerst een vragenlijstje ingevuld en toen vertelde ze dat ik rond half elf mijn operatiehemd aan moest trekken. Mijn contactlenzen mochten gelukkig in blijven en mijn lekkere warme sokken aan! Hahah heerlijk!

Tien voor half elf kwam ze vertellen dat de verkoever had gebeld en dat ik moest plassen en me moest omkleden.

Zenuwachtig was ik op de 1 of andere manier helemaal niet meer! Ik werd de verkoeverkamer op gereden en kreeg een infuus van de grappige heren die daar waren!

Ik kwam Ies1988 van het forum daar ook tegen! Hier kwamen we helaas wel te laat achter haha zij was net klaar met de operatie!

Frans kwam om 11 uur aftekenen en de laatste dingen door bespreken! Het werd gewoon 450 cc! Vervolgens moest ik gelijk met de anesthesist mee!

Die heeft me naar de O.K. gereden en ik mocht gelijk de operatietafel op.

De narcose was heerlijk! Echt! Super lekker om in zo'n diepe slaap te zakken zeg!

Ik werd heel suf wakker rond 14:00 uur.. Viel steeds weer een beetje in slaap en ik kreeg een soort warmte-apparaat onder mijn deken! Pfffff bloedheet had ik het haha!

Daarna moest ik een cijfer geven voor de pijn! Lastig om aan te geven, maar ik heb het een 7 gegeven op dat moment. Ik voelde een enorme druk op mijn borsten wat wel pijn deed, maar mijn buik voelde ik totaal niet!

De heren gaven me een pijnstilling in het infuus en echt waar!! Binnen 2 seconden was ik zo fris als een hoentje! Ik voelde helemaal niks meer! Dus hoppa BH aan (wat trouwens ondanks de 450 cc gewoon een sportbh cup C werd!) en terug naar mijn kamer!

Daar wachtte een prachtige bos bloemen van Frans en Tanne! Wat een geweldige service zeg!

Ik kreeg koffie en beschuit! En ben even gaan appen en Facetimen met de mensen thuis! (Kun je nagaan hoe fit ik was!) na tien minuten was mijn moeder er al en konden we even heerlijk bijkletsen!

Rond half 5 kwam Frans langs om te evalueren en wat bleek!! Naast de liposuctie in mijn flanken heeft hij ook de voorkant van mijn buik leeggezogen! Gratis dus!! Wat een topchirurg is dit! Ik ben zo onwijs tevreden over hem! Uiteindelijk is er 1,7 liter vet weggezogen en hij liet het me zien!! Prachtig!! Zo mooi!!

We bleven nog even lekker eten op onze kamer en zijn daarna lekker naar huis gereden! Het is me allemaal reuze mee gevallen! Top!! Qua pijn ook! Iedereen die twijfelt... Echt doen!!! Ik vind het een lachertje!

Ik hou jullie op de hoogte over mijn herstel!

Donderdag ga ik weer naar Groesbeek om mijn drains te laten verwijderen!

Slaap lekker meiden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig om te lezen dat alles super naar wens is verlopen .

Ik krijg zelf steeds meer zin in mijn operatie ...en zo te lezen heb ik de juiste keus chirurg

gemaakt .

Ben straks ook er benieuwd naar foto,s .

Succes met je herstel en hou ons op de hoogte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan GewoonMooier! Ben jou en les niet meer tegengekomen, maar ja... je lag ook alleen op een kamertje! Toen bij mij alle voorbereidingen gebeurden kan ik me niet herinnerren dat jij bent binnengekomen. We zullen elkaar ergens daar gekruisd hebben want ergens tussen 13.30 en 14.00 uur startte mijn operatie.

Heb net als jij (weet niet hoe het nu bij jou is) weinig pijn. Wel veel druk op mijn borsten maar paracetemol slik ik eigenlijk preventief.

Heel veel sterkte met je herstel!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeanette jij hebt zeker de juiste keuze gemaakt! Geweldige arts! Wat zul jij blij zijn straks ook! De pijn is vandaag wel iets meer, maar nog steeds goed te doen hoor!

@ sanneke nee ik heb jou ook gemist inderdaad! Nu moet ik wel zeggen dat mijn gordijn dicht zat tot 3 uur ongeveer! Ik lag nog zo lekker te slapen haha Ies heb ik gezien voordat ik de operatiekamer in ging.. Ik wist alleen op dat moment niet dat zij het was! Veel druk op de borsten heb ik ook ja! Zal blij zijn als het soepeler word! Maar het is goed te doen qua pijn he? Mijn buik is wel helemaal blauw van de liposuctie nu zag ik.. Foto's duren dus nog wel even haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo, ik kom even binnen vallen op deze topic;

@GewoonMooier; hoe gaat het nu met je? Je heb toch een mini buikcorrectie gekregen zonder de spieren te flanken, klopt dat?

Ik heb al een borstvergroting geplant staan bij dr, van Straten maar twijfel heel erg of ik daar dus nog een buikwandcorrectie bij wil. Het enigste waar ik tegen op zie is het litteken... 2 kids zonder keizersnee gekregen en dan nu toch een "litteken" nemen als je snap wat ik bedoel haha. Als ik sta (en erop let om me buik iets in te houden) zie je een ieniemini buik maar owee als ik voorover hang of moe en onderuit gezak sta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.