Ga naar inhoud

hoe te herstellen met klein kind en lichamelijk werk?


les1988

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik heb 27 mei een tweede consult bij frans straten via diana gabriels en de planning is 375cc rond en dual plane. 9 juni is the Day! Hoe hebben jullie het herstel ervaren met of kleine kinderen thuis (mijn zoontje is 2 jaar) en/of lichamelijk werk? Ik sta in een winkel van een drukke bakkerij en kan best zwaar werken zijn. Ik mag maar maximaal 2 weken vrij van mijn werkgever... Ik hoor dat herstel van op de borstpier beter gaat en minder pijnlijk is.. Dan twijfel ik al weer snel wat te doen.

MMijn zoontje is echt een mama's kindje dus mama tillen en mama bed doen! Haha.graag hoor ik reacties en goeie tips! Bedankt groetjes lesley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, nou je moet echt je zoontje niet gaan tillen hoor 6 weken lang! En als je dual plane word aangeraden dan zou ik dat ook doen. Anders krijg je waarschijnlijk twee van die ronde ballen.. Of je moet daar van houden.

Je kan dan wel sneller weer je leven oppakken maar dan moet je je keuze gaan maken of dat het jou waard is.

In de bakkerij kun je wel gaan werken na 2 weken, mits je je eigen goed voeld dan. Ik ben nu 4 weken verder en ben nog steeds een beetje wankel van de narcose. Maar dat is gelukkig bij iedereen anders natuurlijk.

Je moet alleen zorgen dat je je armen bij je lichaam houd en niet te veel bukt en je armen omhoog doet.

Succes met je keuze:) Ik ben benieuwd:)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Hoe heb je de pijn ervaren en kwa bewegen van armen tot 2 weken na operatie? Hoeveel cc heb jij genomen? Ik hoop dat ik het red met 2 weken want heb anders echt een probleem omdat ik echt geen dag meer vrij mag (neem vakantie dagen op)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb twee kinderen waarvan mijn jongste net twee was geworden toen ik door Frans geopereerd werd. En heb nog wel anderhalve week mijn vriend thuis gehad alleen die moest daarna voor twee week weer over ver aan het werk.

Ik had voordat ik geopereerd werd zoveel mogelijk geoefend met onze jongste zodat hij zelf de trap op en af, in en uit zn autostoel komen. En ook zelf op zn grote bed klimmen. Dit is allemaal gelukt gelukkig. Na twee week bracht ik onze oudste weer naar school alleen wel lopends mochtl de buggy weer duwen en kon dan ook gelijk een kleine boodschap meenemen.

Ik vond de twee week dat ik alleen was best heftig omdat je idd zo gewend bent om de jongste veel te tillen. Maar de zes week staat er niet voor niets voor. Erg voorzichtig zijn en alles wat je nodig hebt op een hoogte zetten waar je zo bij kan.

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm

Wat ik me herinner van werken in een bakkerij kunnen die zware ovenplaten wel een probleem zijn. En hoe hoog is je toonbank? Want steeds je armen hoog moeten tillen is pijnlijk. (Misschien hoge hakken aan hahaha) en het schrobben vd vloer lijkt me na 2 weken ook nog niet haalbaar.

Wel iets om over na te denken. Herstellen kan je maar 1x

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Hoe heb je de pijn ervaren en kwa bewegen van armen tot 2 weken na operatie? Hoeveel cc heb jij genomen? Ik hoop dat ik het red met 2 weken want heb anders echt een probleem omdat ik echt geen dag meer vrij mag (neem vakantie dagen op)

Nou.. Als iedereen zo'n herstel heeft als ik, dan weet ik zeker dat niemand ooit nog een borstvergroting neemt haha;) Ik was ontzettend ziek van de narcose. En daardoor was mijn pijn ook dubbel zo erg. Ik kon twee weken niet lopen, zitten, armen bewegen, niks.

Na twee en halve week ging het beter. Ben nu 4 weken verder, morgen 5.

Gister voor het eerst gewerkt (horeca) maar ben nog veel te moe en kreeg na 2 en half uur werken pijn.

Ik hoop ook dat je het red meid! Anders ziek melden enheb je een vast contract ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Les1988

Ik wil ook heel graag een borstvergroting laten doen, maar wist niet hoe ik vrij moest krijgen op mijn werk. Ik werk als cassiere, beweeg veel met mijn armen. Dus moet sowieso 6 wk rust nemen voor goede herstel. En ik wil op werk niet vertellen over mijn borstvergroting.

Dus ben ik paar wk geleden naar mijn huis arts geweest, daar mijn verhaal verteld. Ik kreeg van mijn huisarts te horen, dat ik niet verplicht ben om de reden aan te geven van mijn operatie. En dat ik mij gewoon 6 wk kan ziek melden ivm een operatie.

En als de arbo dienst de reden wil weten dan kunnen ze mijn huisarts bellen.

Eigelijk hoef jij geen vakantie uren op te nemen. gewoon aan geven dat je word geopereerd en dat het herstel minimaal 6 wk duurt.

ik hoop dat je wat hebt aan mijn verhaal, groetjes sweety75

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! De kleine man kan gelukkig ook al zelf de trap op en af lopen en zelf z'n auto stoel inklimmen. M'n schoonmoeder heeft een week vrij genomeb dus die komt me in huis helpen gelukkig! En in de bakkerij til ik geen zware platen. Sta in de winkel. Maar moet natuurlijk wel brood snijden door de machine maar er is er een die een lichte hendel heeft dus gebruik ik die het meest. En mag me niet ziek melden van mijn werk. Ookal herstel ik niet goed.. Ze zijn echt anti plastisch chirurgie. Gelukkig wel vast contract. En anders meld ik me gewoon ziek voor uhhh griep,voedselvergiftiging ofzo haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ze weten op m'n werk dus al van de borstvergroting dus kan helaas niet zeggen dat ik 6weken afwezig ben vanwege operatie want 1+1=2 natuurlijk.

Ze zijn zo lastig op werk... Bah! Misschien maar eens op zoek naar wat anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wat vervelend dat ze dat zeggen, dat ze tegen plastisch chirurgie zijn. Kan je niet twee weken onbetaald verlof krijgen? En complicaties zijn over het algemeen wel een rede voor ziekmelden. Aangezien je dan ook echt ziek bent! Maar ja lastig als je in een klein bedrijf werkt en je baas dus gewoon tegen is.

Ik ben nu bijna 2weken PO (dual plane bij Dr.Straten) en ik zou echt nog niet kunnen werken. Ik moet mrg naar school en twijfel ook om dat af te zeggen. Qua pijn gaat het, maar merk dat m'n spier erg belast is door de operatie. Ook ben ik snel moe.

Heb je nog zo weinig vakantiedagen? Want in principe heeft iedereen recht op 3weken aaneengesloten in de zomer.

Misschien nog even een gesprek met je baas plannen en uitleggen waarom je dit doet. En dan 3weken vakantie nemen, en evt onbetaald?

Succes XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Melan

Ik heb m'n vakantie al geboekt maar dat is 6weken na de bv. Heb dan 3 weken vrij en ga lekker naar spanje met nieuwe boobs! dus heb dan meteen m'n 5weken inclusief die 2 weken herstel.

Misschien maar doen alsof complicaties zijn...?? Hoe is frans straten bij jou bevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Frans is mij super bevallen.

Ik wilde meerdere consults doen, maar was na m'n eerste consult meteen al overtuigd!

En de kliniek is super fijn, heel ontspannen sfeer. :)

Het resultaat is mooi, al vind ik het wel wat groot, maar ik ben ook voor het maximale gegaan. Beter iets te groot als spijt na een jaar dacht ik hahaha.

Als je me toevoegde kan je de resultaten tot nu toe zien.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.