Ga naar inhoud

Een afspraak maken bij Dr. Plovier?


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

Een hele tijd terug heb ik mezelf voorgesteld en dat ik de volgende stappen ging zetten voor een borstvergroting. Mijn keuze ligt ondertussen vast om eerst bij Dr. Plovier in de BeClinic te gaan. Maar ik heb een nogal een rare vraag voor jullie..

Ik heb een hekel aan telefoneren en ik merk dat het niet mogelijk is om een afspraak te maken via e-mail. Dus, hoe maak je nu juist een afspraak? Bel ik gewoonweg naar het nummer dat op hun website staat en zeg ik dan: "Hey, ik zou graag op consult willen gaan bij Dr. Plovier." Of moet ik eerst andere stappen zetten?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad gewoon bellen en zeggen dat je graag een consult wil bij Dr. Plovier :)

Hoe vervelend telefoneren soms ook is, het is altijd sneller dan een mailtje en het duurt waarschijnlijk maar 2 minuutjes dus je bent er ook zo weer van af!

Succes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensen bij beclinic zijn echt heel aardig, en telefoneren met hen is echt niet onplezierig.

Ik heb mijn afspraak overigens via de email gemaakt, omdat ik altijd op mijn werk zit en nooit alleen en om dan aan te moeten geven wat je wilt enzo is een beetje moeilijk :P

Ik had binnen een uur een reactie terug. Gewoon even aangeven welke dag je voorkeur heeft ed.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn operatie datum ook via mail vastgelegd.

Voor een consultatie had ik gebeld, maar er was toen op korte tijd niets meer vrij. Ik heb mijn consultatie dus meteen met de operatie gehad. Ik ben nu bijna 3 weken verder en ben nog steeds super enthousiast over Be Clinic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heel late repy, maar ik heb ondertussen en afspraak kunnen maken! De eerst volgende datum was pas in Augustus of September wel :( nog super lang dus! Ik heb gekozen voor een afspraak op 3 September, hopelijk kan ik al een operatie datum vastleggen voor het eind van het jaar.. Ik wil nog veel geniet hebben van boobies nu ik nog redelijk jong ben! Mijn schoonouders en ouders zagen nu al dat ik me te jong gedraag en kleed voor een meisje van 23 :')

Ik heb best wel schrik om het te vertellen aan mijn ouders en schoonouders dat ik een borstvergroting ga laten doen. Ze vinden dat je zoiets pas doet nadat je kinderen hebt of bent afgestudeerd. Ze zijn al heel vlug lastig maar ik ben daar zo vaak, bij mijn vriend thuis, dat ik wel moet opletten met dingen die ik doe of zeg. Ugh, stress :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.