Ga naar inhoud

Marjan : 20 juni 2015 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Even voorstellen!

 

 

 

 

Ik ben 35 jaar en alleenstaande moeder van drie kids.

 

 

 

 

 

Voor mijn zwangerschap had ik een 75D, niks mis mee.

 

 

Na de zwangerschap bleef er niet veel meer van over dan los vel en hangende thee zakjes.

 

 

 

 

 

Mensen om mijn heen zeggen: Klaag niet je heb 3 hele mooie kinderen.

 

 

Ik ben meer dan een alleenstaande moeder. Ik ben ook een vrouw! Al een hele tijd voel ik me eigen echt niet vrouwelijk!

 

 

Ik heb nu wel een 75D BH aan maar niet voor mijn borsten maar voor het velletje! (geen idee hoe ik het anders uit moet leggen)

 

 

 

 

 

Ik wil graag een Volle 75D terug of 75E terug!

 

 

 

 

 

Niemand om mijn heen heeft een borstvergroting ondergaan.

 

 

Advies van andere mensen zou ik heel erg op prijs stellen. Kan iemand mij vertellen welke weg ik moet nemen.

 

 

Natuurlijk zijn er klinieken genoeg die voorbeelden en foto's hebben maar ervaring van vrouwen die het ondergaan stel ik zeer op prijs.

 

 

 

 

 

Waar moet ik naar toe?

 

 

Hoe lang is de wachtlijst?

 

 

Welke optie in borstvergrotingen zijn er?

 

 

Hoelang is het herstel?

 

 

Niet geheel onbelangrijk de prijs?

 

 

Wat moet ik niet vergeten als ik een borstvergroting laat doen?

 

 

 

 

 

Groet,

 

 

 

 

 

Marjan

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marjan,

Welkom op t forum. Zit jij even aan het goede adres hier ;)

Ik heb 28april mijn borstvergroting ondergaan. Of eigenlijk mijn herstel naar oude situatie! Hahahaha

Na 2 zwangerschappen ging ik van een volle D naar een H-cup terug naar een lege... Tsja wat was het. Qua bh's had ik 70e nodig voor de breedte van m'n borsten. Maar qua inhoud van m'n borst leek het meer op een B/C die veel langer hing als wat de bedoeling was.

Ik ben via een vriendin die voor Diana Gabriels werkt (een tussenpersoon die mensen aan chirurgen koppelt) bij Dr. Straten terecht gekomen.

Die adviseerde een grote prothese zonder borstlift. En dat heeft prima uitgepakt tot nu toe. Ik heb nu denk wel een F-cup, maar het oogt als D/E onder kleding.

Ik voel me nu veel meer mezelf als met mijn theezakjes! En dat gevoel is het mij dubbel en dwars waard allemaal.

Via Diana betaal je €2600.

Maar er zijn veel goede PC's dus ga lekker neuzen hier ;)

Als je me toevoegt als vriend kan je MN foto's zien

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.