Ga naar inhoud

Welke maat bikini Hunkemoller?


noboobs

Aanbevolen berichten

Dames,

Ik heb 2 prachtige bh's gezien bij de Hunkemöller, en nu met 20% korting. Helaas moet ik nog 6 weken wachten op mijn nieuwe boobies, maar wil die mooie bikini's eigenlijk niet laten schieten..

Ik ga op een 75C/D uit komen, welke maat bikini komt daar mee overeen? M/L?

Ik snap dat het een gok is.. maar ze zijn zooooo mooi... <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

OHw je bent mij voor Prinsesje99 hahaha.

Maar inderdaad noboobs, bh's en bikini's vallen daar best heel erg klein, soms wel een cupmaat verschil. Zal dus toch heengaan om te passen. Misschien dat het verschil minder is als de maten in M/L zijn ipv cupmaten maar dat weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijpelijk hoor! Maar zou zonde zijn als het straks niet past. En er komen vast nog meer leuke bikini's aan :) @marjon_nl die Hunkemöller ook altijd :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel cc krijg je? Ik heb 370 cc en mijn "bh" maat is 70 D/E denk ik ongeveer. Ik kon een M net hebben, maar eigenlijk zat de L veel mooier. Als je voor zo een triangel model gaat, zou ik gewoon een L doen. Het verschil is niet mega groot, maar vooral aan de zijkant heb je dan iets meer stof en dat heb je met neppers al gauw nodig. Met een BH zou het grote gok zijn, bikini met dat model valt wel mee denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 300cc gehad en zou ook uitkomen op een grote c. nou het is van de hunkemoller bikini 75d geworden en 1 bikini moest ik zelfs in een 75e hebben.

het is dus niet te zeggen ik zou nog even wachten je komt vast wel een andere bikini tegen en straks maakt het toch niet zoveel uit wat voor bikini je draagt want met je nieuwe boobies staat alles mooi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin waren ze natuurlijk nog niet volledig gezakt en waren ze wat dikker.

3 maanden later waren ze goed gezakt en een halfjaar later zijn ze een stuk zachter geworden en vullen ze echt de hele bh.

Ik had na mijn bv na 2 maanden mijn eerste bh gekocht D80 maar nu merk ik toch dat 75E of zelfs E80 beter zit.

(375 cc high profile heb ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je een grote kans dat straks 70E perfect past.

Dan kan je met kopen net zo goed wachten op de sale ook.

Ik was ook zo stom om van te voren te kopen nu heb ik thuis nog 3 ongedragen Sylvie setjes waar ik niks mee kan omdat ik perse de londen collectie wou hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging zelf ook voor een D cup is een maatje groter geworden,

Ligt ook aan de bh ik draag nu meestal gewoon full cup geen gevormde dan lijken ze veel groter.

Als je me toevoegd kan je zien hoe het er bij mij uit ziet zonder bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa1981 Ik mag idd weer bh's hoor, maar ik vond het nog iets te vroeg gelijk nar 4 weken. Vond het zonde om voor nix geld uit te geven als ze nog erg hard zijn. Nu beetje aan het kijken wat goed zit, ik heb 70F bij Hunkemoller gekocht maar denk dat die toch iets te groot is na een dag dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.