Ga naar inhoud

spieronsteking in rechter borst na 5 weken bv


Aanbevolen berichten

Ik ben nu 5 weken po en heb verschrikkelijk veel pijn en steken in mijn rechterborst. Zelfs als ik mijn borst aanraak prikt ze enorm. Ik had naar pc gebeld en vertelde mij dat ik een spieronsteking zou hebben maar ben bang dat het iets anders zou zijn. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen AB gekregen? En wie is je PC? Moet je iets anders van medicatie nemen?

Beetje gemakkelijk om zoiets te zeggen zonder er even naar te kijken...

Is het rood? Of meer gezwollen? Is de pijn pas ontstaan of heb je die al langer? Heb je koorts?

Hopelijk heeft PC deze vragen ook aan je gesteld hihi

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest ni langskomen zei hij. Vond ik ook raar maar de pijn die ik omschreef was een spieronsteking in men borst.is nu van vorige week donderdag en neem brufen van zaterdag. Maar nog niks beter.heb mijn gewone dokter een mail gestuurd en mag vandaag langskomen.pff vind ik toch ni leuk hoor. En ja.. koorts heb ik niet en mijn borst daar zie je niks anders aan. Maar doet veel pijn.. Bedankt alvast voor je reactie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben bij huisarts geweest was dus degelijk een spieronsteking. Heb antibiotica gekregen en weer brufen een hele week. Ook ijs elke avond opleggen.was dus van teveel te vroeg alles beginnen doen :-/

Bedankt alvast meiden xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah fijn dat je nu ook een ab-kuur hebt!! Nu hopen dat het beter wil worden. Koelen is goed idd, maar nooit langer dan 20 minuten aan 1 stuk. Liever wat vaker dan te lang achter elkaar :)

Jeetje, zo zie je maar wat te veel doen kan veroorzaken.... Balen.

Beterschap!!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.