Bentexx Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 Heeft er iemand een kliniek of goede sport bh te koop in 75E?Dan hoor ik het graag!
loveut Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 Ik heb van de Hema de medium bh's gehad in maat L & XL inmiddels is L veeeel te strak en ik zit nu op een 75F aan bh maat denk ik (een aantal F75 die ik had gepast waren te klein of zaten niet mooi) vind alleen een nadeel dat qua omvang ze ook redelijk groot zijn al zit er best wel strakke rek in.. dan komen ze redelijk laag te zitten maar met hoeveel ik na de operatie was opgezwollen was dat ook wel nodig bij mij. Voor nu zou ik zie niet meer dragen door de lage onderkant mja ze waren niet zo duur dus..
Maike1000 Posted May 9, 2015 Posted May 9, 2015 Ik heb er 3 1 van de hema hunkemoller en bon prix Ik wisselde ze allemaal af, je mag ze van mij overkopen?! Gr maike
Bentexx Posted May 9, 2015 Author Posted May 9, 2015 Nu werd me verteld dat bh's na je operatie niet meer door een ander gedragen mogen worden.. Misschien door het wondje ofzo. Iemand die weet of dit waar is?
Mo480cc Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 Volgens mij gaan die sporg bh's als je ze een tijdje draagt naar de vorm van je borsten staan. Dus dan kan je misschien beter een nieuwe kopen.Wil je ze kopen voor tijdens je herstel?De kliniek waar ik geweest bent attendeerd iedereen er op dat je absoluut geen andere bh aan mag dan die van de kliniek zelf.
loveut Posted May 10, 2015 Posted May 10, 2015 Nu werd me verteld dat bh's na je operatie niet meer door een ander gedragen mogen worden.. Misschien door het wondje ofzo. Iemand die weet of dit waar is? heb ik nog nooit van gehoord
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.