Ga naar inhoud

ibu30 : 13 mei 2015 : Dr. Lapid : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ooow wat fijn om te lezen hahaha! Het eeuwige geduld dus hihi

Ik heb geen idee hoe ik foto's moet plaatsen kom er niet uit. Zal proberen of het me privé wel lukt !

Nou moet ik wel zeggen dat jouw voorsituatie al wel meer was dan bij mij, denk dat dat ook wel uitmaakt en ik heb 325 helaas (wilde 350, maar lapid heeft toch 325 gedaan)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 2 weken ! :)

ook mijn 2e nacontrole (telefonisch)

Alles gaat goed, wel een aantal vragen:

* Broeierige warme borsten (geen koorts)

* Band drukt hard de boobies omlaag, soms het gevoel dat de borsten onder me borstplooi willen ploepen!

* mag ik de pleisters eraf halen?

Ben benieuwd! Zal straks ff update plaatsen na de controle :)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké ben net gebeld:

Dat geïrriteerde gevoel in borsten, warme borsten had ze nog niet eerder gehoord (vaag) moet in de gaten houden dat ik geen koorts krijg en ze zou het ook nog overleggen met de chirurg, mocht die wat anders zeggen belt ze terug. Kan ook zijn dat er binnenin een bloeduitstorting zit wat zich nog kan gaan uiten middels blauwe plekken alsnog. Of dat ik teveel gedaan heb en er vocht bij zit, waardoor ze wat geïrriteerd voelen. Wel het idee dat ze iets groter ogen, puur omdat de bh strakker zit. Ze vroeg naar de littekens, dus tijdens het gesprek de pleisters verwijderd, maar dat ziet er ook mooi uit. Niet geïrriteerd of iets. Terwijl ik de pleisters erf haalde en dus mijn band en bh uitdeed, zei ik dat dat heerlijk voelt en het idee heb dat de band teveel druk geeft en bh strak zit. De band mag ik aflaten nu zei ze me omdat na 2 weken de protheses al redelijk gekapseisd zijn op de juiste plek en de band geen ongemak mag geven.

Euhm al met al... ik maak me zorgen nu ?? Terecht of niet? :(

Nu ineens de band wel af, mss ontsteking, mss bloeduitstorting, mss vocht pfff mss mss mss

En nu ???

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig. Ik kan je zeggen dat ik na een dag computeren (studie en werk vanuit huis) mijn ene borst gigantisch was gister. Ben na het plaatsen van de foto's verdrietig op bed gaan liggen en voila, gisteravond was ie een stuk kleiner. Dat was dus echt "iets" doordat ik teveel deed. Ik leun natuurlijk ook op m'n armen tijdens studie en werk.

Dat branderige (zeg maar fik) gevoel onderhuids heb ik ook. Vreselijk. Maar met rust zakt het weer af.

Ik was gister best overstuur, ook omdat de meesten hier het verschil ook zo groot vonden. Savonds werd ik rustiger. Ik ga morgen op nacontrole en dan ga ik het vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooow ben benieuwd ramoon wat ze zeggen! Vond dit een beetje vaag; te veel opties en niks concreets. Maja idd maar ff rustiger aan doen dan (nog rustiger!) Succes morgen bij je nacontrole!! Laat je ff weten hoe het was ?? Dikke kus xx

@dreamer ja geen idee, vaag he zo ineens na 2 week. Sinds 2 dagen last van dat warme gevoel in de borsten, heel vaag. Voel me verder wel oké. Maar door ongerustheid en onzekerheid wel wat down. Dus mss ook alles allemaal wat gevoeliger, snap je.

Maar lief je berichtje Petra, dankjewel !!!

Liefs ! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend erge pijn en steken op de borst, heeft ze vaker maar nu ging het niet weg. Met de ambulance naar het ziekenhuis. Hart katherisatie gehad, en een echo. Nu even wachten op de uitslag. 12.30 was ik daar al. Net na ik bericht hier plaatste. Even afwachten dus.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat vervelend van je moeder!! Sterkte xx

Dat branderige gevoel kreeg ik ineens na 2/3 weken, was niks ergs maar wel vreemd! Misschien toch omdat je beetje bij beetje wat meer doet, of misschien wat wild in je slaap gedaan?

Lekker die band af! Vond het al een beetje gek voor de spier..

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahw Lieve Meiden,

Bedankt voor de lieve reacties, ze is nu net ontslagen uit het ziekenhuis. Een verwijde aorta, voor nu alles oké. Maar uiteraard wel onder controle bij de cardioloog. Man wat schrik je dan he pfff nu ff bijkomen vd hectische dag bah.

Fijn romina te lezen dat ik niet de enige ben, idd erg vreemd en dan schrik je wel even ja. Vooral omdat ze assistente aan de telefoon wat vaagjes deed. Naja probeer me niet druk te maken, heb wel vanmiddag 2 paracetamol weer genomen en dat haalde de scherpe kantjes er wel vanaf. En dan proberen te relaxen. Dit weekend gaan we naar Parijs dus hopen dat dan beter gaat pfff spannend !!

Iig blij dat mams weer thuis is zeg! Lief dat jullie meeleven meiden!!

Dikke kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zitten op de helft !!! Vandaag 3 weken geleden zijn mijn boobies geboren :)

Alles gaat goed, heb afgelopen week erg last gehad van de branderige, zijn net 2 grote schaafwonden, ze knappen uit mijn littekens heen titties haha! Moet zeggen dat het vandaag beter gaat. Merk echt als ik teveel doe ze meer pijn gaan doen. Ben vanaf afgelopen maandag weer aan het werk, maandag viel me zwaar tegen. Meer omdat je 3 weken echt geluierd en niks gedaan hebt, dus moe zere voeten en rug en mijn borsten waren erg branderig wss omdat je veel je armen gebruikt. Ik werk trouwens in een kinderkleding zaak. Gisteren was ik vrij (bewust zo ingepland, dag werken dag vrij etc) vandaag weer gewerkt en ging al beter. Wel fijn me weer in het leven te begeven haha voelde me zo afgezonderd en nutteloos!

Littekens helen mooi en probeer mijn vriendinnen en littekens dagelijks in te smeren met bio oil en/of vitamine d creme.

Euhm owja mijn band heb ik meest van de tijd af alleen als ik aan het werk ga of ze dusdanig voel doe ik hem om (een veiliger gevoel bij, voor mezelf, want hoefde hem niet meer te dragen)

Nog 1 week en dan mag de eeuwige sport bh ook in de la !! Ben benieuwd op welke cupmaat ik uitkom! En hoe dat voelt een bh dragen. Zijn er meer die na 4 weken een bh mochten dragen? En wat was jullie ervaring erbij? Tips wat voor soort bh prettig en mooi zal zijn? :)

Liefs ibu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.