Ga naar inhoud

ibu30 : 13 mei 2015 : Dr. Lapid : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja de nacontrole was echt top! Zeker rustig aan doen, lastig maar moet wil echt geen complicaties! Verder heel blij hoe het verloopt tot nu toe en dan maar pas op de plaats nog 5 weekjes !! Wel aftellen hoor. Voor me gevoel kan ik alles al weer dat maakt het zo moeilijk!

Dank jullie wel bb en dreamer!

Ow volgende week telefonische controle met dezelfde vrouw, fijn dat ook zij, dezelfde dan weer even belt. Netjes he ?!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het met jullie macclaud en ramoon?

Hier gaat alles nog steeds goed. Alleen dat niets mogen verschrikkelijk! Voor me gevoel kan ik alles weer maar mag het niet, merk ook dat daardoor mijn borsten ook niet eigen beginnen te voelen. Je mag niks ! Heel lastig

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

T gaat goed, ben vandaag naar drievliet geweest. Ik was het thuis hangen zat. Wel gek dat ik nergens in mee kon, want ik ben altijd degene die met de Kids overal in ga.

Maar het ging oké. Ik heb last van de wonden, donderdag de eerste nacontrole.

Verder zie ik weinig verandering. Als bij jullie de veranderingen zie word ik soms wel wat angstig dat het bij mij niet verandert, dat ik complicaties krijg door teveel doen etc etc. Dus ik kijk erg uit naar de controle en ik hoop dat het goed gaat. Dus al met al prima, maar her en der nog wat pijntjes en onzekerheden. Herken jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor veranderingen zijn bij iedereen verschillend, bij mij beginnen ze nu pas een beetje zachter te worden en natuurlijker!

De pijntjes heb ik ook gehad en nog weleens als ik teveel doe, gewoon wandelen door een park is geen probleem ik heb ook veel gewandeld om toch maar ff weg te zijn al is t maar ff naar de winkel, ik ben ook geen thuis zitter!

Komt wel goed, mijn wonden heb ik nooit pijn gehad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het goed gaat ramoon! Ja lekker om dan even weg te gaan he. Ik ben gisteren ook met me man en kind lekker naar de stad geweest en ff geshopt. Heerlijk, savonds gezellig bij vrienden gegeten. Vandaag heerlijk van de zon genoten in de tuin en morgen met onze zoon naar de speeltuin. Heerlijk om er op uit te kunnen. Je bent zo afhankelijk. Ben benieuwd donderdag, laat je ff weten hoe het was? Hier wel ietsepietsie veranderingen, ik heb tot nog toe elke dag een foto gemaakt, om het goed in de gaten te houden haha. Toch blijft bij mijn 1 tepel hoger als de ander en 1 borst lijkt groter dan de ander. Niet schrikbarend veel verschil, maar toch iets en blijf erbij een cupmaatje erbij was niet erg geweest. Maja dan denk ik waar ik vandaan kwam en dan is dit wel oké.

Dreamer, na 6 weken zachter ja. Net wat je zegt is bij iedereen verschillend, mijne worden al wel ietsepietsie zachter, echt heel iets hoor. Verder zitten ze zeg maar goed op de plaats haha!

Oow en mijn wondjes hebben ook geen pijn gedaan, heb alleen af en toe erge jeuk binnen in mijn borst zeg maar haha.

Vind je het geen vreemd idee dat je vanaf morgen alles weer mag en kan doen ?? Haha lijkt me heel apart en oow wat fijn dan voelen ze denk ik meer eigen. Nu moet je constant in je hoofd bij alles nadenken aan je protheses en inkapselen etc pfff lastig hoor!

Nou meiden ik duik erin (pff ben ook echt niet van de 3 woorden ofzo he hahaha sorry!)

Slaap lekker ladies

Dikke kus ibu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het bij jullie goed gaat. Drievliet was best vermoeiend, dus vanochtend heb ik bijgeslapen. De spierpijn gaat op zich goed. Ik heb alleen last van de vouw in m'n pleister. Die werden gister per ongeluk nat, dus gauw een hydrofiele doek ertussen gepropt. Dat hielp. Nog 3 dagen, dan mogen ze er eindelijk af. Was het bij jullie vervelend pm de hechtingen te laten verwijderen?

Ja ibu, morgen 2 weken. Ik ga dan ook weer zelf de Kids naar school brengen en langzaam weer aan het werk.

In de leefregels van het radboud UMC staat trouwens dat je vanaf week 3 je armen boven je hoofd mag reiken zonder kracht te zetten. Ik rekte me vanochtend uit toen ik ontwaakte en per ongeluk strekte ik m'n armen omhoog. AU! Toch maar even opletten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een pleister erop wat wel nat mag worden. Ik had na 1 week mijn eerste controle en toen mochten de pleisters er af. Alles zag er zo goed uit dat ze eraf mochten blijven. Ik vond het zelf alleen nog heel eng, dus heb gevraagd om nieuwe (dat door de spanning dat ze open konden knappen ofzo hahaha) haal ze er denk ik vandaag of morgen wel zelf af. Mijn hechtingen zijn zelfoplosbaar dus hoeft er niet uitgehaald te worden. Na een week ging ik mijn zoon al ophalen en brengen naar school, geen last van vermoeidheid oid.

Zo vreemd he hoe verschillend de adviezen zijn! Mij is echt weer op het hard gedrukt 6 weken!! Wat staat er nog meer in die leefregels dan? Wel heel benieuwd naar, weet niet of je dat plaatsen kan op 1 of andere manier. Jij hebt ze zover ik me kan herinneren ook voor de spier 250cc toch ?? En van jou een dag voor mij toch 12 mei?

Oe ja idd maar even oppassen dan met uitstrekken. Ja vervelend is dat ik het allemaal wel kan maar niet mag. Wat heb ik mij daarop verkeken ! Was bang voor de pijn, terwijl dat reuze mee viel alleen het dat mag niet dat mag niet pfff zo moeilijk!!!

Dikke kus ibu xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vind je ze: https://www.radboudumc.nl/Informatiefolders/6957-Leefregels_na_een_borsto-i.pdf

Er staan allerlei borstoperaties, even kijken bij borstvergroting.

Ik heb 275 achter de spier. De pijn valt mij mee, en idd het niets mogen is superlastig. Ik heb wel veel last van vermoeidheid, vast doordat ik teveel narcose heb gehad. We gaan het meemaken morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd raar om nu ineens wel alles te mogwn, ik doe nog wel voorzichtig hoor, vandaag beetje steijk gedaan enzo maar doe nog niet teveel eerst maar ns werken en kijken hoe dat gaat.

Ik heb net mijn pleisters eraf gehaald en voor het eerst ingesmeerd best eng eigenlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owja kan me voorstellen dat dat eng is, maar nu pas na 6 weken de pleisters eraf? En ooow wat zal dat werken straks tegenvallen althans dat denk ik wel bah

Baal wel trpuwens net voor de spiegel en zelfs me man zei het, lijkt wel of ze kleiner worden boehoe baal zo ervan. Lijkt nu gewoon alsof ik me maximizer aanhebben terwijl ik iets meer wilde. Lijkt wel een kleine c wat ik heb mam pfff :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

In begin zit er nog vocht in dus idd dan zijn ze vaak flink dus daarna slinken ze soms wel iets is bij iedereen anders zo lees ik hier! Bij mij viel dat wel mee vind ik!

Ik heb idd 6 wkn soort hechtpleisters gehad dit omdat mijn hele tepel eruit is geweest natuurlijk, ze zijn al wel bijna helemaal genezen hoor paar korstjes nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat ploppen is alleen bij dual plane als ik het goed heb? Ik heb ze voor de spier... Baal zo ben er vandaag echt even stuk van. Betaal je zoveel geld en alles doorstaan, ben je niet tevreden. Ja oké ik ben borsten, maar wilde grote borsten. Naja keyword geduld; hopen dat er nog wat veranderd!

Owja klopt ook dreamer, was al even bang dat ik de pleisters nog wel ff moet laten zitten.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi dank jullie wel meiden!

Het veranderd echt nog hoor mop! Okal zijn ze voor de spier, je huid staat nog zo strak, ik dacht zelf namelijk met 6 weken dat ze al heerlijk zacht waren, maar eigelijk de laatste week nu is er heel veel veranderd! Me huid is echt een heel stuk soepeler geworden, ik zag zelf niet direct verschil in de spiegel, maar toen ik de bh aantrok!!

Geduld geduld geduld, ik dacht ook dat bij voor de spier het uiteindelijk resultaat wel te zien zou zijn met 6 weken, maar je zier het ! Heb je geen foto? Je mag hem ook in een prive bericht sturen als je het fijn vind :D

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.