Ga naar inhoud

ibu30 : 13 mei 2015 : Dr. Lapid : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ow shit, dom van mij! Heb net in de galerij gekeken naar foto's. Kwamen er wat foto's voorbij met meiden met kapselvorming dusdanig dat ze weer onder het mes moeten. Verschil tussen mijn borsten is ook zo groot, niet kwa zicht maar wat betreft gevoel. Links voel ik niks tot weinig en rechts bijna constant steken. Pffff schrik ik dan weer van !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 140
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo vroeg kun je geen kapselcontractie hebben hihi. Beeld is idd een beetje hetzelfde, maar jij bent pas po. Alles moet nog ontspannen en zakken, dussss ontspannnn hihi

En ga geen complicaties bekijken, daar wordt je niet vrolijker van ;)

Gewoon aan adviezen houden, dan is je kans op kapselcontractie zo minimaal mogelijk

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Ibu30, ik heb even bij gelezen. Zat een week zonder internet. Je hebt ze!! Wat goed dat je er ook een goede ervaring aan hebt overgehouden. Samen waren we toch even in twijfel over deze mysterieuze onbekende PC. Dat accent is omdat hij uit Israel komt ;)

Mijn borten worden al heel natuurlijk, ik kan alles weer.. mijn kinderen tillen, autorijden, eten koken en ik doe wat dingen in het huishouden (afwassen, soppen, wasjes draaien en vouwen..) Voor je het weet ben je helemaal de oude.

Ik slaap ook weer prima :)

Groetjes, Groentje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haaaai groentje!!!

Wat leuk! Ik mistte je al :)

Fijn dat het zo goed met je gaat, hahaha was idd wel even spannend he dr. Lapid! Maar wat een fijne vent en tieten maken kan die wel hahahaha

Slaap je nog steeds gewoon op je zij? Ik merk dat ik ook stiekem wil rollen namelijk, maar dan denk ik aan jouw forum en denk nee doe ma niet haha. Ik heb alleen sinds vandaag alleen zulke pijnsteken in mijn rechter borst en alleen rechts. Stom he! En mijn rechter tepel... zo gevoelig!!! Vanaf het begib al en had nooit gevoelige tepels heel gek. Maja zijn 2 aparte "wonden" wat moet genezen dus zal er wel bij horen.

Leuk wat van je terug te lezen en fijn dat het goed met je gaat!!!

Xx ibu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die borstband voor als het achter de spier is geplaatst? Ik heb alleen een sport bh die ik 6 weken 24 uur per dag aan moet houden, maar lees overal over borstbanden.... Jammer dat er zoveel verschillende manieren zijn van herstel, je zou er onzeker van worden. En Ibu30, hoe voel je je vandaag? Ik moet zeggen dat dit echt een top dag is voor mij, goed geslapen en de hele dag al op! Heb nu wel rode wangetjes...dus zo maar even op de bank verder aan mn boek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die borstband voor als het achter de spier is geplaatst? Ik heb alleen een sport bh die ik 6 weken 24 uur per dag aan moet houden, maar lees overal over borstbanden.... Jammer dat er zoveel verschillende manieren zijn van herstel, je zou er onzeker van worden. En Ibu30, hoe voel je je vandaag? Ik moet zeggen dat dit echt een top dag is voor mij, goed geslapen en de hele dag al op! Heb nu wel rode wangetjes...dus zo maar even op de bank verder aan mn boek...

Borstband wordt vaker geadviseerd bij dual plane plaatsing, maar niet iedere pc werkt hiermee. Ook bij anatomisch voor de spier (de anatomische met extra dunne rand van Natrelle) wordt ie wel gebruikt, dit om deze prothese beter te fixeren omdat deze sneller dan een gewone anatomische prothese, de neiging heeft om te draaien.

Dus heb je dual plane en geen band: geen paniek, want niet iedere pc werkt ermee

Heb je voor de spier en geen band: geen paniek, want dat hoort zo ;)

Heb je natrelle style 510 voor de spier en geen band: geen paniek, want de ene pc werkt er wel mee, en de andere niet..

Nog meer redenen zonder paniek? Yep haha.. Zolang je je aan de adviezen houdt; geen paniek :P

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik probeer zo veel mogelijk op mijn rug te slapen.

De borstband moet ik zelfs 6 weken dragen.. en dat bij voor de spier!

Ze worden super mooi en voelen lekker zacht dus ik hou me er maar braaf aan ;)

Plaats je nog een foto?

Groetjes, groentje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga het morgen navragen ben ook super benieuwd, ben geen fan (op z'n zachtst gezegd) van dat ding haha

Weten jullie trouwens of ik al mag rijden? Heb net al wel klein stukje gereden en ging prima. Maar morgen controle en is voor mij anderhalf uur rijden. Ik denk wel dat ik het kan, maar mag het wel?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn macclaud dat je een goeie dag hebt! Met mij gaat het ook erg goed, alleen nog paracetamol. Vandaag al even naar de winkel geweest en zelfs auto gereden, ging prima !

Vanaf nu kan het alleen naar beter worden lijkt me haha! :)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste keer dat ik lees van een band bij ronde prohtesen bij voor de spier!

Speciale reden daarvoor? Ben ik wel benieuwd naar :)

Ik leer graag bij!

xx BB

Geen idee.. ik werd wakker uit de narcose en toen zei de chirurg tegen de verpleegkundige 'Kan je een band halen", deze werd bij me omgedaan en ik heb het vandaag nog even nagevraagd en ze zeiden toch echt tot 6 weken po de band dragen. Helaas..

Ik denk dat het is omdat ik erg slank ben en zo misschien de kans dat je de implantaten erg ziet zitten minder wordt. Ze zitten nu al mooi op zn plek. Morgen ben ik 3 weken po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee.. ik werd wakker uit de narcose en toen zei de chirurg tegen de verpleegkundige 'Kan je een band halen", deze werd bij me omgedaan en ik heb het vandaag nog even nagevraagd en ze zeiden toch echt tot 6 weken po de band dragen. Helaas..

Ik denk dat het is omdat ik erg slank ben en zo misschien de kans dat je de implantaten erg ziet zitten minder wordt. Ze zitten nu al mooi op zn plek. Morgen ben ik 3 weken po.

Ow, oke... Misschien dat je het eens kunt vragen als je zin hebt? Ben altijd wel benieuwd naar dit soort dingen :) De motivatie ergens achter...

xx (sorry dat ik dit in het topic van jou vroeg ibu30 :) Maar kwam toevallig hier ter sprake :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh helemaal niet erg bb !! Vind fijn dat meedenken en doen van elkaar ;) ga ik morgen zeker navragen bb. ben ik ook heel erg benieuwd naar en ik vind mijn boobies al wel genoeg gezakt, in die zin heb ze niet in me nek en mooi laag, gelijk vanaf het begin eigenlijk al.dus zie het nut ook niet, me boobies zitten goed vind ik perfect moeten alleen zachter worden en dat gebeurt lijkt me niet door zo'n band. Of kunnen ze omhoog floepen ineens ? Hmm laat het jullie weten.

Dankjewel lieve dreamer !!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee joh helemaal niet erg bb !! Vind fijn dat meedenken en doen van elkaar ;) ga ik morgen zeker navragen bb. ben ik ook heel erg benieuwd naar en ik vind mijn boobies al wel genoeg gezakt, in die zin heb ze niet in me nek en mooi laag, gelijk vanaf het begin eigenlijk al.dus zie het nut ook niet, me boobies zitten goed vind ik perfect moeten alleen zachter worden en dat gebeurt lijkt me niet door zo'n band. Of kunnen ze omhoog floepen ineens ? Hmm laat het jullie weten.

Dankjewel lieve dreamer !!

XXX

Wacht eens ff.. Heb jij ze ook voor de spier?? (weet het ff niet meer uit mijn hoofd, kan best dat het hier vlak boven ergens staat hoor haha) en ook een band???

Dan is het iets dat jullie pc prefereert... Dan ben ik echt retenieuwsgierig haha!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook voor de spier idd en ook door dr. Lapid! Hahaha detective werk hiero hahaha Klopt. Ik ga het navragen waarom hij dat wil, die wurgband! ;)

XX

Ooow nog meer tips wat ik nog vragen kan ?? Welkom !!!

:)

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ibu30,

de controle na een week is bij een doktersassistente, niet bij de chirurg dus ik hoop dat ze alsnog wel antwoord kunnen geven over waarom die band bij voor de spier. Ik ga vandaag anders de PC wel mailen, moet alleen zijn emailadres ff opzoeken ergens in de map die ik meekreeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeej ladies, gisteren dus 1e nacontrole (na 1 week) gehad bij de dokters assistent. Wat een fijne nacontrole. Ze begin eigenlijk gelijk met hoe gaat het en heb je vragen?? Ik zei nou... en pakte een beetje aarzelend mijn boekje met de opgeschreven vragen haha. Gelijk stelde ze me gerust en zei, nee hoor. Ik heb alle tijd om je vragen te beantwoorden. Heel fijn! En dat had ze, ruim anderhalf uur later stonden we buiten, dus ze heeft echt alle tijd genomen!! :)

Alles zag er in haar verbazing supergoed uit, de littekens noemde ze zelfs bizar na 1 week de pleisters mochten eraf blijven en echt uk was verbaasd. De littekens waren nauwelijks te zien, echt bizar! Ook de vorm was al goed, geen zwellingen of blauwe plekken en ze was super tevreden. Mijn herstel verloopt super en was al een heel eind na 1 week.

Maar desondanks knoopte ze me goed in de oren, rustig aan te doen. Me aan de regels te houden, omdat je anders dan wel kapselcontractie kunt vormen. Armen niet boven schouderhoogte, slapen mocht ik vanaf volgende week proberen op de zij te doen, aankijken hoe het voelt. Autorijden nog 1 week niet en daarna rustig op te bouwen! Sporten echt 6 weken mee wachten helaas :(

Werken voor mij over 2 weken. Mijn bh en borstband, ja toch wel 4 weken dag en nacht dragen. Dat omdat ze zei letterlijk: zo mooi als ze nu zitten, ze ook blijven zitten gedurende die tijd. Toch om ze wat op de plaats te houden dus. Dus doe ik wel gewoon haha. Mijn borstband was al erg lelijk geworden en plaktte niet zo mooi meer op elkaar, heb ik nog een nieuwe meegekregen. Heel netjes, normaal zijn die dingen dus 36 euro! Pfff

Euhm verder weet ik het zo niet meer allemaal. Als iemand nog specifieke vragen heeft, Let me know. Er is heel veel besproken namelijk. Te veel om op te noemen nu.

Maar al met al, wat een fijne nacontrole en wat een fijne vrouw! Super dat ze echt alle tijd voor me nam!! Heel netjes!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.