Ga naar inhoud

Welke maat en chirurg voor mijn lengte/gewicht?


Aanbevolen berichten

Hi!

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven :) Ik ben 1.74m en 55kg, ben erg slank gebouwd. Heel graag zou ik ronde implantaten willen, ik vind de look hiervan mooi en vind het belangrijk dat ik vulling aan de bovenkant krijg. Ik zou graag uit willen komen op een D, niet al te groot maar zeker niet te klein. Is Straten hiervoor een geschikte chirurg? Ik wil geen superneppe look maar wel een mooie grote gevulde borst. Iemand die hier tips/advies over heeft? :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb dezelfde bouw als jij.

Ik heb 425cc rond van motiva met 4.3 projectie. Dit ziet eruit als een D maar is in BH maat een 70F ;) laat je niet afleiden door de grote BH maat nepborsten hebben nu eenmaal een grotere BH maat nodig.

Ik ben bij Plovier geweest sie gaat meestal toch wat groter dan sommige andere PC's

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woog ten tijde van mijn consult 55 kilo( nu 56/57 soms 58 haha ) en ben 172 lang,

ben door Frans Straten geopereerd heb 450/425 cc Mentor rond high profile dual plane gekregen!!

Ik wou geen nep ballen had aangegeven een goeie volle D cup met mooie gevulde bh beetje bolling bovenop en hij heeft heel goed geluisterd!!

Ziet er heel mooi uit!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii ik ben 1.65 en 63 kilo. 23 maart geopereerd door nio 600 CC voor de spier

Van een lege C cup naar een E/F. Cup gegaan ,en super blij ermee

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis! Das zo lastig om te zeggen! Wat is de omvang onder je borsten?

Ik ben 1.70 m en ondertussen bijna 60 kilo. Ik ben persoonlijk van en A/B cup naar een E/F cup (Ziet eruit als D cup!) gegaan met 450 cc eurosilicone 85% high profile. Dit zijn wel ronde protheses maar ze vallen als anatomisch. Alleen zijn heeeel zacht. Terwijl anatomische hard zijn vind ik. Maar goed, ja eigenlijk is heel natuurlijk en super rond een beetje tegenstrijdig. Ligt natuurlijk ook nog aan de plaatsing en het aantal cc's. Heb je anders een voorbeeld foto van wat je mooi vind? Ik zal je ff toevoegen dan kan je ook bij mijn foto's kijken :D

Ohja ik ben geopereerd door nio, thats te guy voor als je natuurlijk en groot wilt hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super Jenette, ik zit ook na te denken om bij Nio langs te gaan! Fijn dat je zo'n goed resultaat hebt :)

Hi Charlotte, jouw resultaat is echt heel mooi zeg! :) Super! Ik zal zo wat foto's proberen te uploaden zodat je een beetje een idee krijgt. Zit nu idd te twijfelen tussen Straten en Nio maar kan natuurlijk bij allebei een consult aanvragen. Ik denk dat bij mij niet voor de spier geplaatst kan worden omdat ik weinig weefsel heb. Anyway zal even fotootjes erop zetten! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier met 186cm & 55kg 425&450 mentor rond high profile gekregen van dr. Straten.

Is vrij groot geworden maar kom ook van een c-cup (gok E-F wat het gaat worden) Als je me toevoegt kan je foto's zien.

Ik ben zelf na Straten niet meer verder op consult geweest omdat het meteen goed voelde. Anders was ik zeker ook naar Nio gegaan. Succes me je cobsults plannen. Leuk!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is leuk om een idee te krijgen van de verschillende maten als je bij galerij boven in zoekbalk ''325cc'' of ''450cc'' intypt..... dan krijg je alle foto's in die formaten:-)

Straten en Nio zijn wel favoriet hier:-). Ikzelf zit bij Roosenburg. Schijnt dat hij hele natuurlijke, mooie borsten plaatst, vooral als je heel slank bent. Nadeel is dat hij nooit meer dan 325 cc zal plaatsen en als je maar lang genoeg kijkt op dit forum wil je vanzelf graag meer 350, 400 of meer cc.

Veel succes en plezier de komende tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Melan, jouw resultaat ziet er echt goed uit! Ik hoop dat ze uiteindelijk helemaal worden zoals je wilt :) ik ga ook kijken bij welke chirurg de beste klik is.

Haha inderdaad Sanneke zij zijn zeker populair! Thnx voor je tip het geeft een goed beeld van het aantal cc's. Roosenburg zal ik dan ook eens wat van opzoeken, klinkt niet verkeerd! Ik hou jullie op de hoogte :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tigershark, heb net eens alle foto's bekeken van wat jij mooi zou vinden. Na inmiddels zooooooveeeeeeel foto's gezien te hebben, zou ik zeggen dat dit tussen 325 en 375 in zit (sommige foto's lijkt 325 en andere misschien 375). Ligt er ook aan of ze voor de spier of dual plane worden geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.