Ga naar inhoud

Hallo, ik ben nieuw!


Leeuwtje91

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben leeuwtje en ben 23 jaar. ik woon samen met mijn vriend en ik heb 2 dochters van 3 en 1 jaar.

Zolang ik mij kan herinneren ben ik al ontevreden over mijn borsten. Ik ben hiervoor al meerdere keren bij de huisarts geweest, maar die zei dat ik het gewoon even moest afwachten totdat ik kinderen had gehad, omdat ze nog konden veranderen. Ook is er iets gezegd over dat mijn ribbebkast wat meer naar voren staat, wat ervoor zorgt dat je voor de voorkant al bijna geen borstontwikkeling hebt. (geen idee of dit kan?)

Voor dat ik aan kinderen begon had ik een A cup... Nu na 2 kinderen is het een AAA (bestaat dat wel?) cup geworden... Ik moet wel zeggen dat ik erg afgevallen ben (nu 165 cm en 44 kilo) voorheen woog ik 48 kilo.

Ik lees al een tijdje mee op het forum en heb veel goede verhalen gelezen over Nio. Is het mogelijk om een cunsult te maken en daarin alvast de mogelijkheden te kunnen bespreken? Ik weet namelijk niet hoeveel je moet wegen om geopereerd te mogen worden. Ik ben al bezig om aan te komen en er zit al 4 kilo bij, maar het lijkt me fijn om alvast te kijken en te passen wat er mogelijk is. Ik hoop dat dat extra motivatie geeft om die andere 4 kilo (en ik hoop nog wat meer!) erbij te krijgen. Ik wil heel graag mooie borsten want op dit moment ga ik er aan onderdoor.

Ik twijfel nog wel een beetje omdat ik bang ben dat die onzekerheid niet op te lossen valt met plastisch chirugie. stel nou dat ik daarna weer jaloers word op mensen die echte grote borsten hebben... twijfels.. word er gek van haha

Zijn er meer mensen die zich herkennen in mijn verhaal en kunnen zeggen dat hun onzekerheid is afgenomen of juist is gebleven na dat ze een borstvergroting hebben gedaan?

Groetjes Leeuwtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leeuwtje!

Ik ben zelf ook bij Nio geweest. Erg tevreden.

Leuke kundige man, heeft al zoveel operaties gedaan. Die weet wat vrouwen willen :-)

Verder begrijp ik wel een heel klein beetje wat je bedoeld. Heb nu prachtige borsten prima formaat tot nu toe. En toch denk je had ik niet 50 of 100 cc meer moeten doen.

Maar dat blijft toch altijd wel!

Ik heb ook een neus correctie gehad en op dagen dat ik me min voel en vind ik het helemaal niet mooi. Maar dan kijk ik naar een oude foto en denk ik ja hier heb ik het voor gedaan. En dat is het zelfde met me jetsers... Gisteren geprobeerd een oude Bh aan te doen. Dat ging voor geen meter.

Als je er klaar voor bent gewoon bij een paar verschillende op consult gaan.

Suc6 liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

ik ben ook nieuw op t forum en zie een aantal vergelijkingen met jou :)

Ik ben Sarah, 29 jaar, 1 dochter en weeg ook maar 49 kilo. 167 lang. De hoop dat ze groter zouden worden na zwangerschap is dus ook bij mij vervlogen.

Maandag ben ik in de parkkliniek rotterdam geweest (Nio zit daar ook) bij dr Wu. 2 vriendinnen van mij zijn daar geweest en zeer positief.

Hij noemde mij door mijn tengere postuur geen standaard patiënt. De enige optie voor mij is achter de spier omdat ik simpelweg een hele strakke huid heb. Om toch volume te creëren werkt hij dan met een "high profile" prothese. De max die hij bij mij wil doen is 300 cc. Bij het passen vond ik 250 al heel indrukwekkend. Toch probeer ik hier foto en ervaringen van andere vrouwen hier op het forum te bekijken, lees vaak dat je snel went aan je nieuwe boobs. Nu zouden we al zo ontzettend blij zijn met een Btje he?! maar ja, als we dan toch gaan...

De onzekerheid is vreselijk. tijdens t zwemmen met je kids vooral bezig zijn of je kipfilets je bikini niet uitzwemmen.

Consult aanvragen kan altijd toch, weet je wel meer waar je nou precies over na moet denken en wat uitgesloten is. Het was echter niet gratis. 50,-

Heel veel succes met je zoektocht met wat t beste is voor jou. groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Je gewicht zou idd een probleem kunnen zijn. Maar ja als iets moeilijk is, dan is het wel aankomen als je de aanleg hebt om mager te zijn.

Hier kwam t vanzelf goed, en kwam ik vanaf mn 24e vanzelf aan ;)

Gewoon bellen voor een consult meid! Dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Thx voor jullie reacties! Ik zou op het moment al heel blij zijn als ik een bh kan dragen, maar hoe meer in me erin verdiep hoe meer ik wil haha. Ik wil nu eigenlijk het maximale eruit halen voordat het er "nep" gaat uitzien..Als je het toch doet, doe het dan goed :D

Ik ben denk ik gewoon heel erg bang dat ik achteraf zoiets heb van: dit heeft psygisch niks geholpen..

Dat komt denk ik omdat ik vanaf jongs af aan "gepest" ben omdat ik zo plat ben. Ik wil dit echt heel graag want het is echt een strijd elke dag met mezelf en mijn vriend omdat ik niks op tv kan zien waar "bloot"in voor komt (om maar een voorbeeld te geven)

Als ik op consult ga, heb ik dan een verwijsbrief nodig van de huisarts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is per instelling anders. ziekenhuizen vaak wel, privé klinieken niet. Voor parkkliniek heb je geen verwijzing nodig, gewoon bellen, het kan namelijk nog een aantal weken duren voor je aan de beurt bent :)

Ik heb echt precies t zelfde. ik dacht bij het passen dat 200cc al enorm was. als ik nu foto bekijk van meiden met 300 cc (die voorheen ook -AAA waren net als ik) wil ik absoluut niet kleiner! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, wat leuk om jullie verhalen te lezen. Althans voor zover het "leuk" is. Ik ben mijn hele leven al plat. Niet gewoon plat maar echt plat.

Van een cup kan je echt niet spreken. Heb altijd gedacht dat ik de enige plank op de hele aardbol was. Daarom is het toch wel fijn om te lezen dat ik niet helemaal alleen ben met hetzelfde probleem. Mijn pc gaat binnenkort proberen 310 cc bij mij erin te proppen. Ben heel benieuwd of dat gaat lukken. Als je tenger gebouwd bent dan denk ik dat meer cc's al gauw "ballerig" zal worden. Ik ben zelf 1.67 en 50 kg (normaal gesproken) Nu vanwege tietenstress een paar kilo minder, maar als ik straks met mijn McDonalds dieet start dan komt het vast weer goed. Enne siliconen hebben ook gewicht he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey joy, (terwijl ik dit typ een pak kinderbuenos wegwerkend....)

Jouw maten zijn t zelfde als mij, ga jij voor of achter de spier krijgen?rond? En op welke cupmaat hoop je uit te komen? Succes met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.