Ga naar inhoud

Werken en dagelijkse dingen doen


Aanbevolen berichten

Ladies

Omdat ik vrij weinig pijntjes aan mijn borsten heb ( ben 3 weken po) doe ik vrijwel alles alweer, ik pak spullen hoger dan mijn hoofd dus strek mijn armen, en doe mijn huishouden weer zelf, ik kijk alleen goed uit met tillen.. Volgende week ga ik weer werken en ik werk in de kinderopvang dus ik ontkom er dan niet aan, volgens Van straten kon ik voorzichtig tillen met mijn armen langs mijn lichaam..

Hoe is het bij jullie gegaan in het dagelijkse leven na de operatie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Ik mocht na 2 weken mijn dagelijkse activiteiten weer oppakken. Blijf gewoon goed naar je lichaam luisteren, als iets nog niet lekker gaat, doe het dan gewoon niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van mijn werk 6 weken vrij genomen, omdat ik in de schoonmaak werk en iedere dag zwaar moet tillen veel herhaalde bewegingen moet doen en veel zwaar werk heb daar!

Thuis deed ik wel wasjes wegwerken enz en stoffen de vloer met de vloerwissen ,niet stofzuigen Dweilen maar wel alles met genoeg rust tussen door!!

Maar meer omdat ik iemand ben die gauw over de grens heen gaat en later met de gebakken peren zit was dit de beste oplossing , ken mezelf goed genoeg hahaha, maar wel moeilijk hoor om niet alles te doen!!

Denk dat je gewoon goed naar je lichaam moet luisteren , als jij denkt het kan !! De leefregels die werden mij meedere malen onder mijn neus geschoven bij Heyendael tijdens mijn controle zo mocht ik dus echt niet niet dikke niet tilllen haha maar wel mijn Hond border collie die eigenlijk gewend is los te lopen en aan de riem trekt als een malle wel gewoon uitlaten en mee wandelen vond dat wel beetje dubbel!!

Maar doen waar jij je goed bij voelt al1 ff opletten met je handelingen!!

Heb je wel weer zin om te gaan werken???

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zo bang dat doordat ik teveel doe mij prothese zal verschuiven of kan dit niet??

Ik heb niet heel veel zin om weer te gaan werken, zie er een beetje tegenop omdat

Ik echt liever nog niet teveel wil tillen..

Heb zelf ook een zoontje van 3,5 die ik alleen opvoed maar dat gaat super goed, die snapt dat hij even voorzichtig moet zijn met mama..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden,

ik zit daar zelf ook echt een beetje mee, ik heb een dochter van 10 maanden, ken nog niet lopen ofzo, ik word maandag bij Frans geopereerd, en heb de eerste week hulp in huis, is ook hemelvaart dus mijn vriend heeft een korte werkweek, ik heb zelf 3 weken vrij gepland, dus hoop dan weer een beetje op de been te zijn.... maar idd ik denk dat je echt naar je lichaam moet luisteren, ik hoor ook van vriendinnen van mij dat ze na 10 dagen hun kindjes al op tilde, wel een beetje snel naar mijn idee, maar oke, we wachten gewoon af....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu 2 weken nieuwe boobies. Ik doe wel wat dingen in huis wasje, swiffer, koken. Net de kliniek aan de lijn gehad die belde om te vragen hoe het ging. Mn rechterborst heb ik nog last van en je raadt het al... Ik kreeg op mn donder haha. Ik moet rustig aan doen zei ze... Ik heb trouwens 6 weken vrij genomen doe schoonmaak werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in de zorg, ik heb elf bewoners op mijn groep. Ik ben al flink aan het oefenen om nu al zo in mogelijk te tillen.. Mijn collega's weten van niks.. Heb 18 dagen vrij en anders kan ik altijd zeggen dat ik door me rug ben gegaan dus heeeel voorzichtig moet zijn hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

mij werd wel verteld dat ondanks je het kan en het geen pijn doet, je wel moet oppassen met je armen boven je hoofd doen enzo.. ik betrapte mezelf er steeds op dus ben er toen extra op gaan letten dat ik dit niet zou doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie tip! Zal er op letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.