Ga naar inhoud

Boobs1988 : 30 maart 2015 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje, ik ben een tijdje geleden bij een arts geweest over een borstvergroting. Ik heb aangegeven dat ik geen Super grote borsten wil omdat ik graag wil dat ze er nog wat natuurlijk uit zien. Ik heb normaal bh maat 75B, met vulling 70C. Hij gaf aan dat 300 cc dual plane wel mooi was bij mijn figuur (1.65m, 59 kilo). De operatie zal eind maart plaatsvinden maar nou vraag ik me toch nog af of 300cc misschien niet wat te weinig is, heeft iemand misschien ervaring/foto's?

En dan had ik nog een vraag, de arts heeft tegen mij gezegd dat ik het beste de dag na de operatie de sport bh kan kopen maar in de bevestigingsbrief staat dat ik deze al mee moet nemen naar de operatie. Hoe is dit bij jullie gegaan? Zou natuurlijk ook wel handig zijn om hem pas de dag erna te kopen omdat je dan pas weet welke maat je nodig hebt toch?

In ieder geval alvast bedankt!

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat 300 cc prima is.

Ik zelf ben 1.73 en 63 kilo. Ik had normaal 80A en door 375cc heb ik nu in bh cup D80 of E75

Oogt natuurlijk wat kleiner. Maar je zal hoogstwaarschijnlijk wel op minimaal een C uitkomen.

Wat ik zelf een fijne bh vond was van Filla met de voorsluiting aan de voorkant en de bandjes waren ook verstelbaar.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik moest 6 weken lang 24 u de sportbh aan!!

Slaap nu 8 weken Po heel af en toe zonder maar heb nog vaak het sport topje medium van de hema aan snachts!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb 30 maart mijn borstvergroting gehad. Sinds het begin zijn mijn borsten al ongelijk, de linker staat hoger en ook nog eens een cm verder naar voren. Tot nu toe is het verschil wel wat afgezwakt maar het is nog steeds goed te zien.

Heb vandaag mijn eerste BH gepast, als ik die dan aan heb zie je het verschil alleen maar meer omdat de ene borst hoger boven de BH uitkomt en dus gaat het straks ook erger opvallen in shirtjes. Was zo blij om eindelijk vanaf volgende week normale BH's aan te kunnen maar zo vind ik het toch weer wat minder mooi.

Ik heb vandaag een mailtje aan de kliniek gestuurd of dit nog gaat veranderen omdat ik ook al 5 weken PO ben. Kreeg mailtje terug dat dit tot 6 maanden na de borstvergroting kan veranderen dus moet nog ff geduld hebben (of ik moest alvast op consult komen maar dan zal mij vast hetzelfde verteld worden). Ook had ik in het mailtje gezet dat ik ergens had gelezen dat een normale BH voorkomt dat de borsten gaan zakken, dus of het wel verstandig is om volgende week een gewone BH aan te doen of dat ik beter nog even kan wachten, maar kreeg als reactie dat ik gewoon een BH aan kan doen vanaf volgende week.

Hebben jullie er ook ervaring mee dat de borsten nog heel erg gaan veranderen na 5 weken PO?

En klopt het dat ik volgende week een normale BH aan kan of kan ik beter nog even de post operatieve BH aanhouden?

Zal zo ook even foto's plaatsen op m'n profiel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben ook geopereerd door W. Roosenburg op 21 april, nu dus bijna twee weken geleden, ik heb het ook dat de 1 wat hoger zit dan de ander. Vandaag heb ik dit nagevraagd omdat ik voor de nacontrole moest en ook zij zeiden tegen me dat dat idd soms wel tot 6 maanden kan duren voordat het helemaal soepel en gelijk is.

Niet allebei de borsten zijn gelijk van nature dus een klein beetje verschil zal altijd wel blijven!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje. Ik heb 30 maart jl. een borstvergroting gehad dus ben nu bijna 3 maand PO maar heb nog steeds pijnlijke borsten.

In het begin was het bij het slapen erg pijnlijk, dit is wel wat afgenomen maar wanneer mijn vriend aan mijn borsten zit en er wat in knijpt is het nog erg pijnlijk. Is dit normaal? Of kan ik beter nog even op controle bij mijn arts gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het eigenlijk niet weten.. Ik kan alleen wel zeggen dat ik met bijna 5 maand PO (30 januari geopereerd) ook nog steeds zo nu en dan pijntjes ondervind aan mn borsten.. gewoon dat random uit het niets mn rechterborst even een steekje heeft of andersom.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

Ik heb een vraagje. Ik heb 30 maart jl. een borstvergroting gehad dus ben nu bijna 3 maand PO maar heb nog steeds pijnlijke borsten.

In het begin was het bij het slapen erg pijnlijk, dit is wel wat afgenomen maar wanneer mijn vriend aan mijn borsten zit en er wat in knijpt is het nog erg pijnlijk. Is dit normaal? Of kan ik beter nog even op controle bij mijn arts gaan?

Ieder geneest anders natuurlijk,ik heb na 2 maanden van mijn eerste BV en mijn tweede geen pijn meer ondervonden.

Maar als je ongerust maakt zou ik even langs je pc gaan.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 13 feb geopereerd en ze zijn bij aanraking ook nog steeds gevoelig hoor, met name de tepels.

Volgens mijn pc moet je aanraking wel blijven stimuleren anders blijft het gevoelig.

Maar mijn man is ook af en toe te enthousiast hoor haha

Ik zou me iig niet al te druk maken, er staat een jaar voor volledige genezing, je hebt er nu pas een kwart op zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Probeer eens een andere bh, ander soort/type, ander merk, eentje met lage beugels tussen de borsten in.

En draag 's nachts een sportbh dan heb je meer support

en kijk of dit helpt.

Had persoonlijk zelf erg veel pijn als ik een BH van de hunkemoller droeg, toen ik daarmee gestopt ben, was de pijn ook weg.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.