Ga naar inhoud

welke cup zouden jullie mij aanraden


Aanbevolen berichten

Haha dat is toch iets wat jij zelf moet beslissen.. gewoon wat jij mooi vind ? :P

Ja klopt. Maar ik twijfel de heletijd ben bang als ik d neem dat het klein is .

E of F ook mooie cup!!! Ik heb heel lang over f nagedacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha dan had ik nu 1200cc gehad :o!

Mijn tip; niemand kan dat voor jou bepalen. En jij zelf ook niet héél goed als je niet gepast hebt, het enige wat je nu waarschijnlijk zeker weet is dat je van grote borsten houdt.

Gewoon op consult gaan en daar bij het passen een beslissing nemen, niet op basis van cupmaat of cc maar op basis van wat jij mooi vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een cupmaat zegt ook niet alles, ik heb 75E, maar ben 1.78m en 68kg en bij mij ziet het eruit als een c dus ik zou kijken naar mensen van jouw lengte en gewicht en het aantal cc's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag me wel even toevoegen, ik kwam van een B75 (lijkt een AA) en draag nu een F75,

maar veel F75 zijn me ook weer te klein.

vind het ongeveer een D lijken, en twijfelde ook enorm over de maat..

van mij had het namelijk best nog wat groter gemogen maar mijn huid zou dat dan weer niet aankunnen,

dus misschien is het sowieso ook handig om even na te vragen wat je pc aanraad?

en inderdaad wat vienna zegt en bij mij ook blijkt, cupmaat zegt niet zo heel veel want het lijkt toch vaak kleiner dan het is..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek wat plaatjes van boobs die jij mooi vind en neem die mee op een consult! Meeste pc's praten niet in cups maar alleen cc's, en bij iedereen ziet het er weer anders uit. Iemand die 1.65 is en 50 kilo staat een f veel groter als bij iemand van 1.80 en 70 kilo..

Plan een consult, neem wat foto's mee en ga passen! Met passen krijg je vanzelf een wauw moment :D en vraag dan pas welk aantal cc dat is, zodat je je niet blindstaart op een bepaald aantal cc, bij iedereen staat het anders!

Ik had zelf ook een c voor mijn bv en met 350cc zit ik nu op 70e/f!

Veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.