Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een vraag naar jullie toe. Ik heb 16 dagen geleden en BV ondergaan. Ik heb jammer genoeg 2 nabloedingen gehad. 2 dagen erna kreeg ik brandende, irritante steken in mijn rechtse borst. Volgens dokter is dit zenuwpijn. Ik krijg nu anti-epileptica pillen.

Ik moet zeggen ik loop daar redelijk groggy van.

Heeft er iemand dit ook meegemaakt en gaat dit nog over?

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

Ik hen geen nabloedingen gehad wel enorme steken inderdaad. Het voelde ook een beetje als stroomschokken. Verder zit ik standaard aan de carbamazepine en na een maand of 3,5 had ik nerges meer last van van die steken. Je zenuwen hebben een enorme opdonder gehad en moeten herstellen dit kan tot een half jaar of jaar duren eer dat alles weer werkt ook je gevoel etc. De vervelendste plek vond ik onder me tepel dat deed zo gruwelijk veel zeer, ik probeerde dan n houding te zoeken dat het weg ging bijvoorbeeld douchen maar niks werkte :P

Hopelijk gaat het snel weg maar het kan dus n tijd duren

Link to comment
Share on other sites

Dank je voor je snelle reactie!

Je stelt mij wat meer gerust. Ik hoor nu constant van die verhalen van chronische zenuwpijn... Ik word er zot van.

Hoop gewoon dat ik wat kan wennen aan die bijwerkingen van gabapentine.

Geduld is een mooie deugd zeker

Neem jij trouwens nog steeds die medicatie?

Groetjes

Link to comment
Share on other sites

Hoihoi,

Geduld is inderdaad een lastig begrip haha

Ik heb momenteel de medicijnen voor aangezichtspijn dus vandaar dat ik ze nu weer slik. We zijn aan het zoeken naar een alternatief want fijne medicatie is het niet wordt er zo lamlendig van.

Maar de tijd dat ik het niet slikte heb ik geen pijn gehad aan mijn borsten. Ik was na de bv ook ongerust door die steken maar was nergens voor nodig want het bleek normaal te zijn maar om Het vervelende gevoel weg te onderdrukken dus wel medicijnen gehad. Je bent ook nog kort po dus gun het tijd om te genezen.

Momenteel heb ik (even afkloppen ) nauwelijks pijn aan mijn borsten soms wat tinteling maar verder pijnvrij :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.