Ga naar inhoud

Klaar met die slappe borsten!


Heidy1977

Aanbevolen berichten

Dag dames!

Na maanden lid te zijn me eigen nu maar eens voorstellen!

Ik ben 37 jaar en moeder van drie heerlijke kinders (12, 8 en 2 maanden)!

Al vanaf het moment dat ik borsten kreeg zo ongelukkig met ze.

Toen ik jonger was waren ze heel verschillend van cup. Destijds zelfs door de huisarts doorverwezen naar het ziekenhuis om te kijken of alles wel in orde was. Alles gezond en wel en ik kreeg het advies er later als ik uitgegroeid was en er nog ongelukkig mee was er dan eens naar te laten kijken.

Ik schaamde me altijd als ik een vriendje had. Op mijn 17de vaste verkering gekregen en mijn vriend vond mij zo prachtig dat de onzekerheid naar de achtergrond raakte. Was er nog niet gelukkig mee en dacht wel eens aan opereren maar schoof dat toch altijd weer opzij.

In de loop van de jaren werden ze groter en werd het verschil wat minder maar de vorm van mijn borsten bleef ik vreselijk vinden. Van die hangende peren! In een beha prachtige dikke tits maar als die beha uitgaat hoor je het in Keulen donderen ;-).

Na twee kinders te hebben gevoed werd het er niet knapper op en bij vlagen dacht ik weer aan opereren. Maar dacht ook vaak: joh je hebt een gezond lijf ga daar niet aan kloten en er zijn ergere dingen dan hangende borsten.

Drie jaar geleden verwijsbrief huisarts gekregen maar weer niks mee gedaan.

Toch ging het vorig jaar weer kriebelen. Ben lid geworden van dit forum en neusde zo af en toe eens rond.

Twee maanden geleden bevallen van mijn derde kindje. Dit keer gaf ik geen borstvoeding en kreeg me toch een heerlijke volle borsten van de stuwing twee dagen!!! Wouwwwwww kan dat niet zo blijven!!! Alleen dan uiteraard wel zonder de pijn hahaha. Toen was ik er klaar mee. Ik ga gesprekken aanvragen!

Probleem: hangende maat 95E, van boven leeg in de borst en tepels a la zoeklichten.

Drie weken geleden actie ondernomen en een afspraak gemaakt bij de Bergman Kliniek in Bilthoven voor een gesprek. Van de week geweest bij dokter Blecourt. Hij adviseerde een borstverkleining en dan een lift. Beetje teleurgesteld ging ik weg. Probleem is dat ik van grote borsten houd maar dan opstaand!!!!! en ik hoopte dus dat het kon worden gelift met een prothese erin. Maar dat gaat dus niet zegt Blecourt.

Ik begrijp helemaal wat hij bedoeld maar wellicht snappen jullie wat ik bedoel met mijn teleurstelling.

Na veel lezen op dit heerlijke forum wil ik een gesprek aanvragen bij dokter Nio. Niet om Blecourt zijn advies in de wind te slaan want verstand heeft hij er van maar wil gewoon second opinion en heb het idee dat plastisch chirurgen er toch een verschillende mening en insteek over hebben.

Ik moet sowieso nog ontzwangeren maar dat geeft niet, mooi de tijd om me er in te verdiepen.

Nou dames, jullie zullen me nog vaak treffen hier! Gewoon thuiskomen dit! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.