Ga naar inhoud

nazorg afkopen


Aanbevolen berichten

Gister heb ik een consult gehad bij van straten. Ik wil voor de druppelvormige gaan 340 cc. Nu heb ik een a cup, dus dat word een c cup. Nu kan ik garantie afkopen van 1 jaar of van 3 jaar. Tussen die 2 zit meer als 300 euro verschil. Nu vroeg ik me af wat hebben jullie gedaan? Is 3 jaar wel echt nodig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heehee

Ik heb hier persoonlijk echr nog nooit van gehoord..

Wat houdt die garantie in? Zit daar ook kapselcontractie bij en als je ontevreden bent? Als dat erbij zit zou ik sowieso voor de 3 jaar gaan.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 jaar gedaan!!

Ben ook door Frans geholpen!!

Wy vond het wel een fijn idee!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik zou even kijken wat de garantie is bij de leverancier van de implantaten.

En vanaf bepaalde types kapsel vorming. Krijg je je de operatie vergoed door de verzekering. Betaald jou chirurg dan de implantaten of doet de leverancier dat standaard als service?

En wat precies koop je verder eigenlijk allemaal af? Eventuele jaarlijkse echo's om te kijken of de prothese nog intact is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gigi21

Ik heb ook 3 jaar gedaan staat dit bij jou op de factuur vermeld?

x

Hoi hoi!!

Ja dit staat wel op mijn factuur!!

Bij jou niet ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

jadekiss je heb dan garantie op complicaties alles wat binnen die 3 jaar gebeurd word kosteloos vergoed.

En ook op kapselvorming zo heb ik het vernomen tenminste.

Maar bij alle vormen van kapselvorming? Er zitten namelijk gradaties in hoe erg het is. Vaak worden alleen de laatste 2 gradaties vergoed.. en dan wordt alleen de prothese wissel vergoed en niet de operatie zelf dus dan betaal je alsnog rond de 1500.. Dat zijn wel even dingen die belangrijk zijn om na te vragen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bij alle vormen van kapselvorming? Er zitten namelijk gradaties in hoe erg het is. Vaak worden alleen de laatste 2 gradaties vergoed.. en dan wordt alleen de prothese wissel vergoed en niet de operatie zelf dus dan betaal je alsnog rond de 1500.. Dat zijn wel even dingen die belangrijk zijn om na te vragen

xxx

Ik vraag me exact hetzelfde af ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook wel heel benieuwd.

ik heb mentor en daar zit al garantie op voor kapselvorming 3 en 4, en scheuren.

vraag me af wat hij dan allemaal nog meer vergoed voor die 300 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of net wat jij zegt charlotte, dat dan ook de operatie vergoed word. dat is dan wel weer iets om over na te denken, want dat kost weer veel meer. dan zou het dus betekenen dat je zeker bent dat alles vergoed word.

maar dan is het misschien nog wel een onderzoekje waard wanneer dit soort complicaties het meest voorkomen. heb echt geen idee hoor. maar komt dat dan ook veel voor de eerste 3 jaar of meestal na.

zou eigenlijk ook niet weten wat ik dan zou doen. snap dat je het een lekker idee vind als dat allemaal vast staat. maar zou het wel even goed uitzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.