Ga naar inhoud

Voorstellen


tigershark

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Laatst heb ik dit forum ontdekt en ben echt heel blij daarmee. Ik ben me op dit moment aan het oriënteren op een borstvergroting, het is iets wat ik al erg lang wil. Ik ben 21 en cupmaat is 75A. Na veel positieve verhalen te hebben gelezen over chirurg Straten denk ik dat ik bij zijn kliniek een consult ga aanvragen. Maar voorlopig moet ik nog sparen! :-) Ik kijk er naar uit veel leuke verhalen van jullie te lezen en hoop nog meer kennis op te doen! X tigershark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Welkom op het forum :)

Ik wens je al vast veel lees- en kijkplezier, en bij vragen geef je maar een gil

Ik wil je wel de tip geven om vooral veel foto's te kijken. Naar meerdere chirurgen te gaan en eens wat plaatjes op te slaan als voorbeeld, dat is makkelijker voor een PC dan zeggen ik wil een bepaalde cupmaat, een cupmaat is veel subjectiever en lastiger te gokken, en ik lees vaak dat daarmee misverstanden zijn ontstaan.

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel! En bedankt voor de tip! Mijn telefoon staat al helemaal vol met voorbeeldfoto's haha. Wil me ook niet blindstaren op 1 chirurg dus zal me voorlopig blijven oriënteren. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom op het forum.

Ik ben voor Dr. Straten gegaan (via Diana Gabriels). Was na het eerste consult meteen overtuigd :) en daar heb ik geen spijt van gehad.

Succes met je keuze!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Ik heb hier al heel veel mooie boobs voorbij zien komen van frans!

Ik zou persoonlijk eerst een consult bij hem plannen en even kijken hoe dat gaat, stel je bent echt niet tevreden en hebt er geen goed gevoel bij dan pas een 2e consult ergens anders plannen, als je meerdere plant en bij meerdere tegelijk op consult gaat raak je misschien in de war !

Heel veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om je van te voren zo in te lezen! Mijn eigenlijke keus was ook dr. Straten. Nu wordt ik toch door een ander geopereerd, maar als ik alle verhalen van te voren gelezen had qua maten, voorkeuren, aantal cc's, zou ik zeker een andere keus gemaakt hebben dan nu!

Dr. Straten lijkt me super, niet te weinig, niet te veel.......

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sanneke hoezo wordt je dan toch door een ander geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben ook door Frans geholpen, 10 feb was mijn dag!!

Dit was echt mijn eerste keus en had met mezelf afgesproken is het niks mijn consult ga ik verder zoeken..

Maar echt niet nodig geweest ben geholpen bij Heyendael!!

Succes met alles!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melan, ja... niet door Dr. Straten. Ben via Diana Gabriels en zij heeft me een ander aangeraden. In beginsel wist ik nog helemaal niets over de verschillende pc maar nu wel. Maar...... 't komt vast goed. Te groot zou ook niet mooi staan bij mij. Krijg nu 325 cc maar als ik hier zo lees had ik misschien wel heel graag 400 cc gehad. Dat doet Dr Roosenburg echter niet. Hoef ik ook niet te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tigershark, heb geprobeerd te reageren op pb maar lukt niet omdat ik nog geen 6 berichten heb gepost. Ik stond voor 4 mei... alles voorbereid, helemaal naar toegeleefd (pffff..... als ik er nog aan denk), kreeg ik woensdag voor operatie te horen dat mijn schildklierwaarden niet goed waren en het paar weken uitgesteld moest worden.

BALEN!!!!!

Nu slik ik inmiddels weer 3 weken goed mijn medicijnen en gaat het volgens mij helemaal de goede kant op. Ga maandag weer bloed prikken en als waarden goed zijn hebben ze beloofd me binnen 1 a 2 weken in te plannen.

De frustratie als je ergens zo naar toe leeft..... alleen nog maar aan je nieuwe borsten denkt..... en het wordt dan gewoon verschoven!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!

Weet je al goed wat je wilt enzo? En wil je al binnenkort op consult gaan of eerst echt sparen tot je het volle bedrag al hebt?

laat je zeker goed informeren, en luister goed naar je gevoel want het is wel even iemand die in je gaat snijden.. daarom nam ik geen genoegen met twijfels en plande ik nog een consult in met een andere pc!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie leuke reacties!!

Sanneke, wat ontzettend balen zeg.. Kan me goed voorstellen hoe vervelend dat is! Ik hoop dat je waarden maandag in orde zijn, laat het maar weten! :)

Dank je loveut! Ja ik zit dus te twijfelen of ik eerst alles ga sparen of toch al een keer op consult ga. Denk dat als ik op consult ga, ik dan zo enthousiast word dat ik ook snel geopereerd wil worden. En dan is het wel fijn als ik het geld heb. :) zeker, ik ben daar heel gevoelig voor dus stel dat het niet klikt bij Straten dan ga ik zeker verder zoeken!

Qua bouw ben ik erg smal, 1.74m en 55kg, wel wil ik graag ronde implantaten omdat ik de bolling aan de bovenkant heel mooi vind en de algehele vorm spreekt me ook meer aan. Iemand die ongeveer deze bouw heeft of weet of ronde implantaten dan mooi kunnen zijn bij mijn bouw?

Xx :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.