Ga naar inhoud

liess92: 16 juni 2015 : Dr.Verdonck : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

heey allemaal

ik zal mezelf even voorstellen mijn naam is Liess92

ben 22 jaar en huisvrouw, ruim 1 jaar gelukkig getrouwd

geen kinderen wel een super lieve (ex)-kater vN 1,5 jaar

na eerste consult bij dr Meesters tot mijn spijt geen goed gevoel

second opinion bij wellness klieniek Genk belgie bij Dr.verdonk

heel fijn gesprek heerlijk op het gemak duidelijk en helder uitgelegd gekregen

gelijk datum geland 16 juni is de grote dag (300cc monoblock SoftOne achter de spier)

groetjes liess92

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik ben er heel erg blij mee dat ik een second opinion heb gedaan mijn eerste consult in het ziekenhuis was heel ongeregeld kon niets passen en die pc had al voor mij beslist in 5 minuten want ze moest halverwegen weg omdat ze moest opereren.

in genk daarin tegen ben ik heel goed geholpen alles rustig en duidelijk uitgelegd vond het fijn dat ik daar wel kon passen uiteraard ook eerst grondig onderzoek gedaan naar dr meesters en dr.verdock ben echt heel blij en gerustgesteld dat ik bij dr.verdonck in goede handen ben want dat is ook belangrijk als het gaat om je gezondheid en de rest van je leven

ik hoop dat je hier iets aan heb :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes!

Dokter Verdonck is echt een goede chirurg!
Ikzelf heb 300cc genomen, wel het merk Sebin high profile omdat ik in zijn eigen privé kliniek... En ben content van het resultaat: natuurlijk uitzicht maar toch met dat tikkeltje meer in bikini!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Veel succes!

Dokter Verdonck is echt een goede chirurg!

Ikzelf heb 300cc genomen, wel het merk Sebin high profile omdat ik in zijn eigen privé kliniek... En ben content van het resultaat: natuurlijk uitzicht maar toch met dat tikkeltje meer in bikini!

Hey!

Begrijp ik uit jouw reactie dat dokter Verdonck in zijn eigen kliniek met andere prothesen werkt dan in de welnesskliniek. En heb jij enig idee wat het verschil is? Ik twijfel tussen beide klinieken en ook nog over vorm prothesen. Ben blij met alle informatie! Heb overigens een eerste consult gepland bij Verdonck op 10 augustus as. in de Welnesskliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Begrijp ik uit jouw reactie dat dokter Verdonck in zijn eigen kliniek met andere prothesen werkt dan in de welnesskliniek. En heb jij enig idee wat het verschil is? Ik twijfel tussen beide klinieken en ook nog over vorm prothesen. Ben blij met alle informatie! Heb overigens een eerste consult gepland bij Verdonck op 10 augustus as. in de Welnesskliniek.

Klopt.

In zijn eigen kliniek werkt hij met het merk Sebbin. Deze heb ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In zijn eigen kliniek kan je kiezen tussen Sebbin of Mentor. Voor Mentor betaal je wel wat meer (€500), deze zijn wat breder en hebben minder projectie. Je kan altijd de merken even opzoeken hier op het forum, daar kan je vaak ervaringen lezen en krijg je mss een goed beeld wat je juist wil. Bij Verdonck ben je in goede handen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie! Ga inderdaad 'ns ff zoeken.

Hmmm breder lijkt me voor mij minder geschikt, ben vrij smal/tenger. Heb nu een kleine A75. Wil naar een kleine C.

Wat bedoel je met minder projectie?? :68:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er inmiddels ook achter dat er op Mentor en Sebbin een levenslange garantie zit en op de prothesen die in de Welnesskliniek gebruikt worden 10 jaar. Maar dat zegt natuurlijk nog niks over welke voor mij het meest geschikt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend yogarebel! Kan je alle vragen op hem afvuren! Ik ben heel blij met Verdonck.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.