Jump to content

bloedende hechtingen normaal? en hoe Bh wassen 1 dag PO

groentje

Recommended Posts

He dames, ik ben dus gister geopereerd en zag toen ik naar bed ging savonds dat mn hechtingen gebloed hebben. Vannacht moest ik naar de wc en zag dat het nog meer heeft gebloed. Veel bloedvlekken op mn witte post op bh.

Vraag 1: is dat normaal?

Vraag 2: hoe was je een bh die je 24 uur per dag aan moet?? Ik mag vanavond ff douchen en daarna moet hij gelijk weer aan.

Hij zit op de bandjes onder de jodium vlekken en bloedvlekken op mn tieten. Lekker fris :( . Kan daar toch niet 2 weken mee gaan lopen?

Iemand een tip?

Misschien gewoon snel handwasje en over de verwarming die ik ff vol opendraai dan maar is hij dan snel genoeg droog??

Help!

ik deed ook met meerdere bh's en had zelf 2dagen po ook last van bloedvlekken dus dat hoeft niet perse erg te zijn maar je kunt altijd f voor de zekerheid contact opnemen met je pc..

Guest enibas81

Ik ben nog niet zo ver, maar ik heb wel 3 bh's aangeschaft. Dat leek me makkelijker wisselen.

Als hechtingen een beetje bloeden, zou niet perse wat uit hoeven maken toch? Als het maar niet te erg gaat en blijft bloeden. Het zou vanzelf moeten stoppen.

:71:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.