Ga naar inhoud

bloedende hechtingen normaal? en hoe Bh wassen 1 dag PO


groentje

Aanbevolen berichten

He dames, ik ben dus gister geopereerd en zag toen ik naar bed ging savonds dat mn hechtingen gebloed hebben. Vannacht moest ik naar de wc en zag dat het nog meer heeft gebloed. Veel bloedvlekken op mn witte post op bh.

Vraag 1: is dat normaal?

Vraag 2: hoe was je een bh die je 24 uur per dag aan moet?? Ik mag vanavond ff douchen en daarna moet hij gelijk weer aan.

Hij zit op de bandjes onder de jodium vlekken en bloedvlekken op mn tieten. Lekker fris :( . Kan daar toch niet 2 weken mee gaan lopen?

Iemand een tip?

Misschien gewoon snel handwasje en over de verwarming die ik ff vol opendraai dan maar is hij dan snel genoeg droog??

Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Ik ben nog niet zo ver, maar ik heb wel 3 bh's aangeschaft. Dat leek me makkelijker wisselen.

Als hechtingen een beetje bloeden, zou niet perse wat uit hoeven maken toch? Als het maar niet te erg gaat en blijft bloeden. Het zou vanzelf moeten stoppen.

:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.