Ga naar inhoud

Ramoon : 12 mei 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hey Ramoon

Wat zul je je ellendig hebben gevoeld toen je moeder dat zei. Ik kan mij heel goed inleven in dat, ik heb namelijk hetzelfde probleem. Ik heb een zoon van 5 en ik ben alleenstaande moeder, en ik heb de operatie gepland op 22 juni maar durfde het mn moeder gewoon niet te vertellen... Ze is altijd afkeurend over plastische chirurgie en we hebben al vaker meningsverschillen gehad. Omdat ik weet dat mijn moeder hier niet achter staat heb ik af en toe ook mijn twijfels erover. Maar de afspraak staat nu vast en ik weet zeker dat ik er blij mee zal zijn. Een goede vriendin van mij heeft mij ook gezegd dat ik het gewoon moet doen en niet moet laten beïnvloeden door de mening van mn moeder.

Ik hoop dat ik je hierbij een hart onder de riem kan steken. Doe het voor jezelf, dat doe ik ook, en houd je emoties in bedwang, zodra het achter de rug is zul je je gelukkig voelen en trots :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Ramoon,

Hopelijk voel je je al beter. Ik wordt ook door dokter Schiettecatte behandeld. Ik voeg je even toe, want ik ben benieuwd naar je resultaat. Ik vind het inderdaad een aardige man; relaxed, maakte grapjes. Hij gaf me een gerustgesteld gevoel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi meiden,

Nu bijna 8 maanden verder en ineens heb ik aan 1 kant weer een branderig gevoel in m'n borst.

M'n litteken brandt en dat gevoel heb ik ook ook achter m'n tepel en daarboven. Steekjes en branderig gevoel.

Is dit normaal of moet ik me zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

he meis,

Het komt vaker voor dat je ineen na lange tijd weer steken en een branderig gevoel kan krijgen,dit kan tot zelfs een jaar of langer na een bv, zolang je borst zelf niet gaat veranderen van vorm, of harder word,heeft dit nog steeds te maken met genezing van weefsel en zenuwen.

Mocht het nu lang aanhouden en je vertrouwd het gewoon niet, kun je altijd weer eens een extra nacontrole afspraak inplannen bij Schiettecatte.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.