Ga naar inhoud

Ramoon : 12 mei 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey, ik word 19 mei geopereerd. Ik moet me aanmelden om 6.45u,wel heel vroeg maar dan moet ik tenminste niet eerst heel de dag zenuwachtig rond lopen. ☺

De PC wil me wel die dag en 1 nacht daar houden omdat het achter de spier is. En er zouden ook nog 2 drainage darmpjes aanhangen de eerste dag vandaar dus.

Maar ik lees hier precies van niemand iets over een overnachting de meeste mogen even later al naar huis blijkbaar...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij in t kort m'n verslag..

Ik moest me om 12 uur melden, maar we waren er Sl om 11.20 dus nog even gewacht.

Toen mocht ik naar boven, waar je goed kon zien dat ze het onwijs druk hadden. Ik geef daar verder niks om, maar had met de dames wel te doen.

Rond 12.45 werd ik afgetekend en daarna mocht ik naar de OK. Daar heb ik nog grapjes gemaakt met de anesthesie, wat een leuke mensen. De arts checkte alles nog eens met me en toen ging ik slapen.De operatie zelf is goed gegaan.

Daarna was het drama; m'n ademhaling bleef wegvallen, ik bleef overgeven, misselijk en draaierig, m'n bloeddruk werd veel te laag en ik kreeg medicijn na medicijn maar niets hielp. Ik heb eerst m'n hematasje vol gespuugd met thee en beschuit (die ik toch al niet weg kreeg) en daarna bleef het komen. Gelukkig was ik al nuchter sinds de avond ervoor (19.00 u), dus t was alleen vocht, maar wel erg vervelend en vermoeiend.

Uiteindelijk een spuit in m'n been gekregen en toen werd ik iets helderder. Teveel narcose gekregen waarschijnlijk (althans, daar had de anesthesist het over). Ik ging rond 4 uur pas weg. Ik had liever nog gebleven, maar had t idee dat dat niet kon.

De weg naar huis was een drama en thuis bleef ik extreem draaierig, en te moe om m'n ogen te openen. M'n hele lijf stond strak van de spierspanning. Nooit meer narcose voor mij. Ik ben zo ziek geweest en daar ben ik van geschrokken. Als ik het had geweten vooraf dan had ik t nooit gedaan!

Eenmaal thuis ben ik in bed gevallen en heb ik de eerste nacht redelijk geslapen. Ik slaap geregeld op m'n rug maar dan met m'n armen langs m'n hoofd, au, dat gaat nu niet dus soms word ik daar wakker door. Das misschien maar goed ook he.

M'n boobs zijn mooi, een volle C nu. Pijn valt mee, alleen 1 wond doet erg pijn. De rest is gevoelloos. De zwelling neemt al af en ik ben nog zo moe dat ik veel in bed lig. Ik denk dat dat scheelt. Gister half gedoucht, dat was ook wel ff fijn. Het ergste is geweest, houd ik mezelf maar voor. Maar niks mogen en kunnen das ook nog wel n uitdaging hoor! 28 mei heb ik controle. Ben benieuwd of alles dan oke is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! Ja ik voel met wel beter ja. Ik slik nog wel diclo en pcm, misschien moet ik stoppen met die diclo, straks doe ik teveel. Of is het zo dat je enkele dagen po gewoon mag doen wat goed gaat? Ik zit nu te studeren, manlief is met dochterlief naar de winkels. Ik ben nu aangekleed (als ma flodder, dat wel), maar niet meer zo extreem moe. Het is dat die ene wond zo zeer doet, anders zou ik denken dat er niets aan de hand was.. Misschien heb ik alle ellende wel in 1x gekregen.

Hopelijk blijft het zo en word ik niet te enthousiast waardoor ik straks allerlei complicaties krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Hee! Ja ik voel met wel beter ja. Ik slik nog wel diclo en pcm, misschien moet ik stoppen met die diclo, straks doe ik teveel. Of is het zo dat je enkele dagen po gewoon mag doen wat goed gaat? Ik zit nu te studeren, manlief is met dochterlief naar de winkels. Ik ben nu aangekleed (als ma flodder, dat wel), maar niet meer zo extreem moe. Het is dat die ene wond zo zeer doet, anders zou ik denken dat er niets aan de hand was.. Misschien heb ik alle ellende wel in 1x gekregen.

Hopelijk blijft het zo en word ik niet te enthousiast waardoor ik straks allerlei complicaties krijg.

Ik ben ook snel met de diclofenac gestopt en paracetamol niet veel later... Als ik jou was, zou ik wel de paracetamol een paar dagen volhouden... En laat je niet verleiden te snel weer dingen te doen, je wil toch ook het mooiste eindresultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker wil ik dat! Ik wil best een foto plaatsen, maar ondanks dat ik mijn album op "alleen vriendinnen" had staan bleken mij foto's van het 3D model toch ineens op Google Afbeeldingen te staan. Schrok me dood. Hoe kan ik dat voorkomen, dan kan ik ook even showen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs meid!!

Ik heb even voor je gekeken, maar je had je foto niet op 'enkel vriendinnen' staan, dus daarom zijn ze zichtbaar via google.
Ik heb het nu voor je aangepast. In het vervolg moet je ervoor zorgen dat je kiest voor de optie: 'alleen vriendinnen' of 'enkel vriendinnen' bij zowel album type als bij album categorie!

Ziet er al goed uit bij je!! :35:

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tnx BB, dacht echt dat ik dat al had gedaan. Fijn dat jet hebt aangepast! Kan ik aan dit album nu zonder zorgen foto's toevoegen of moet ik dit per foto in blijven stellen?

Dit album is nu 'veilig' ;) Dus je kunt gerust foto's toevoegen :)

Elk nieuw album moet je wel weer opnieuw instellen, maar je mag me dan ook een pb sturen, of ik het wil nakijken of alles goed staat :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net in de shout gezet, maar voor iedereen die al slaapt ook nog even hier: ik ben 4 dagen po en word ineens bont en blauw. Is dat normaal? Ik heb foto's in m'n galerij gezet. Komt het doordat ik weer gewoon aan het rommelen ben gegaan of is het normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds blauw. Eigenlijk nog blauwer. Ik ben zo bang dat ik teveel belast en rek, maar op de bank liggen is gewoon onmogelijk.. Dan maar wat studeren.

De ene borst is nog steeds veel groter dan de andere. Maar ja, 6 dagen po, het zal er wel bij horen.

Nog wel een vraag; mijn ene borst glanst zo! Heeft dat te maken met de evt zwelling? En dat branderige gevoel is ws ook normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds blauw. Eigenlijk nog blauwer. Ik ben zo bang dat ik teveel belast en rek, maar op de bank liggen is gewoon onmogelijk.. Dan maar wat studeren.

De ene borst is nog steeds veel groter dan de andere. Maar ja, 6 dagen po, het zal er wel bij horen.

Nog wel een vraag; mijn ene borst glanst zo! Heeft dat te maken met de evt zwelling? En dat branderige gevoel is ws ook normaal?

Ik heb na 18 dagen po dat mijn rechterborst ook nog iets groter is dan de andere door de zwelling omdat daar meer cc in zit dan links. Bij mijn glansde mijn borsten ook! Dit is echt je huid die onder spanning staat en zwelling.

Gaat helemaal goedkomen!

Bij mij is het nu voor een groot deel bijna helemaal weggetrokken :)

Ohja en dat branderige gevoel ook! Alsof je blaren hebt hihi. Dit is ook echt door je huid die opgerekt wordt en onder spanning staat. Wat werkt: vochtige koud watjes erop leggen. Werkte bij mij prima :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Dat glanzende komt inderdaad door de gespannen huid.

Ik heb ook verschil in de boobs, dit is vrij normaal. Met de ene arm doe je vaak ook meer dan met de andere.

Het heeft de tijd nodig. Maar als je borst ineens heel erg opzwelt, rood en/of warm wordt, al dan niet gepaard met koorts, moet je zeker wel contact opnemen met je pc.

Ik had dat ook, ineens was ik na een paar dagen aan 1 kant helemaal blauw.

Vooral je rust nemen, en als je het niet vertrouwd of je wil zekerheid, gewoon bellen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.