Ga naar inhoud

Ramoon : 12 mei 2015 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Fijn dat de last van je schouders is!

Welke bevestiging bedoel je? Dat je betaald hebt? Of het tijdstip van je operatie?

Ik kreeg volgens miJ 5 werkdagen na mijn betaling een bevestiging. En ik moest zelf op vrijdag bellen voor het tijdstip waarop ik de dinsdag erop geopereerd zou worden (Ook schiettecatte).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Oke, ondanks de negativiteit van m'n moeder ga ik het tóch doorzetten. Daarom nu ook (alvast) maar een eigen topic gestart.

Tis gewoon nog maar minder dan 2 weken en dan mag ik al!

Ik vind het onwerkelijk en vergeet steeds wat ik allemaal mee moet nemen, waar ik aan moet denken.. HELP!

Hoe dan ook: 12 mei mag ik! Yes!! En dan voor mij (helaas) geen D, maar een C(tje). Ik kom van niks (70A/AA) dus ik ben daar al heul blij mee!

275 cc Mentor rond, dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mop,

wat goed dat je er toch voor gaat ondanks hoe je moeder erover denkt. Het is namelijk iets wat je voor jezelf doet en voor niemand anders en zoals ik al eerder zei. Die bh maten zeggen niet veel he. Ik heb 80c sportbh en van gewone bh 75e :5: :5: al geloof ik het zelf nog niet helemaal haha omdat als ik in de spiegel kijk ik kleine borsten zie en als ik dan die mega tent van een cup e zie denk ik no way dat die gaat passen.... en toch is het zo heel raar....

Maar komt goed wijfie wens je heel veel succes, waar ga je heen? Je ho eft niet veel mee te nemen, weet niet of je van hun een sportbh krijg?

Makkelijke kleren aan doen, bv trainingsbroek, vest en topje die je via je benen aan kan, vond ik erg fijn.

xxxkusx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel cc krijg je Ramoon?

Heel veel succes alvast. Misschien is je moeder stiekem erg bezorgd en trekt ze bij als je het eenmaal gedaan hebt?

Ik ben ook door Schiettecatte geopereerd. Knappe man hoor haha :) Wel een beetje gehaast vind ik, maar zolang hij zijn werk goed doet maakt dat ook niet uit!

Heb je paracetamol in huis?

Ik had verder niet zoveel mee hoor, ik zou wel wat suikerhoudends meenemen of noten ofzo, omdat je nadat je al nuchter moest blijven en je lichaam ook veel energie nodig heeft om te herstellen, toch goed moet eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een badjas vond ik niet echt nodig hoor. Loop je toch alleen maar mee te sjouwen.

Je kleedt je daar om een trekt je operatiepak aan, dan kom je op de ok waar het best koud is, maar op het bed lig je onder een elektrische deken dus dan heb je het meteen weer warm. Na de operatie lig je lekker warm onder een dekbed en zodra je er toe in staat bent mag je je aankleden en naar huis/hotel. Dus niet echt een gelegenheid om je badjas aan te hebben vond ik zelf!

Maar dat was mijn ervaring hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Hoi Ramoon,

Ik ben gisteren geopereerd in Kliniek Amstelveen. Je hoeft niet veel mee te nemen hoor.

Het kan echt heel snel gaan. 13:15 uur gemeld, 13:30 naar boven, OK-kleding aan, 13:40 uur aftekenen, even plassen en 14:00 uur in de OK.

15:40 uur was ik wakker, kreeg ik thee en at ik 2 beschuitjes met jam en om 16:15 uur bij de auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ramoon,

Ik word ook 12 mei geopereerd door Drs. Koeijers

Misschien liggen we dan wel even samen op de uitslaapkamer.

Ik heb er super veel zin in en ben niet echt zenuwachtig.

ik mag al om 9:30 hoe laat moet jij?

groetjes Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat word dan een snelle hoi en doei denk ik want als alles zo loopt als dat ik denk dat het gaat lopen dan ben ik rond die tijd mij aan het klaar maken om naar huis te gaan. tenminste dat hoop ik.

Heb je er zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast enibas81

Oh wat spannend zeg :-)

Mijn PC was dr. E. Stolarczyck van Mediconsult.

Na de narcose duurde het maar een paar minuten tot ik niet meer wazig was. Ook niet misselijk, totaal niet. Ik had trek ik eten en moest heel nodig plassen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend,

Ik ben 30 april geopereerd in Kliniek Amstelveen. Ik heb maar 3 kwartier op de operatietafel gelegen. Trek inderdaad een joggingspak aan en neem warme sokken mee! Deze kan je het best aan hebben tijdens de operatie. Als je lang haar heb deze in een lage staart doen en klaar :41:

En ohja, zorg dat je joggingspak een vest is, geen trui. Iets over je hoofd aantrekken is de eerste paar dagen echt een no go.

Succes morgen, het valt onwijs mee! Heerlijk slapen en wakker worden met prachtige boobies !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.