Ga naar inhoud

Elvira123 : 4 juni 2015 : Dr. Plovier : Be Clinic


Aanbevolen berichten

Het ziet er allemaal heel netjes uit hoor meid, kan me best wel voorstellen dat je zenuwachtig was en super emotioneel,is heel normaal, het is toch ook allemaal spannend, maar ze zitten nog netjes op hun plekkie :6:

En na verloop van tijd gaan die littekens echt wel netjes wegtrekken en minder opvallen omdat je borsten natuurlijk dadelijk gaan zakken, komt helemaal goed.

Misschien kan je een dun strak topje onder de bh doen ( weet natuurlijk niet of dat kan, of de thong dan nog voldoende druk bied aan de binnenkant) ,en anders misschien een bandeau top erover( deze zal niet zo snel wrijving geven over de wonden) zo heb je toch iets bescherming

xxx

Hey meid!

Dankjewel voor je berichtje, ik had het al gelezen maar nog niet geantwoord :$.

Bedankt voor de tips! Zal er een shirtje onder gaan dragen, vanavond de boel er dus afhalen.. spannend weer :$

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste Reactie

DAG 18 PO

------

Vandaag voor het eerst weer werken. Erg veel zin in.. notttttt.

Ik heb erg last van zenuwpijn in m'n heupen en dat wil niet overgaan doordat ik in bed steeds op m'n rug moet liggen.. heb al geprobeerd een beetje op m'n zij te liggen.. maar m'n boobs zijn te zwaar en er op liggen is niet prettig..

Ik durf niet echt te gaan fietsen, omdat ik mijn armen nog niet zo goed kan strekken en dat gehobbel ook niet erg fijn lijkt voor m'n borsten. Dus ik ben gaan wandelen naar kantoor. Vanwege de zenuwpijn kon ik niet goed lopen en heb ik er 45 minuten over gedaan.. terwijl ik er normaal in 20 minuten ben.

Niet zo'n goed idee dus, want binnen een uur daarna waren m'n borsten enorm opgezwollen. Ze zitten weer helemaal op m'n sleutelbeen en zijn echt enorm zwaar, heb gewoon last van m'n nek er van haha.

Ik heb al wel zo'n 4 liter water op, en blijf doordrinken.. rustig aan en dan neemt het vanzelf weer af hoop ik.

Een succesvolle eerste dag dus...

Aanstaande donderdag heb ik een sollicitatiegesprek.. erg spannend.. hoop dat de zwelling dan wel weer weg is, en ik door het reizen geen zwelling krijg.. zou erg vervelend zijn om daar met opgezwollen boobs te zitten haha.

Verder voel ik me goed, vrijwel geen pijn in m'n boobs op wat steken in m'n tepels na af en toe.

Vanavond mogen m'n verbandjes er af.. Is dit wel een goed idee nu m'n borsten zo gezwollen zijn? Ik wil niet dat m'n littekens open barsten of gaan scheuren ofzo..

Het voelt allemaal nog zo fragiel aan...

Ik heb overigens steriele gaasjes gehaald en steriele gaasjes met vaseline.. zijn die met vaseline wel okay om te gebruiken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

graag gedaan meid, nou is zeker spannend vanavond, maar komt goed :6: probeer er lekker rustig voor te gaan zitten, en maak je niet te zenuwachtig, maar als je denkt dat het nog niet goed aan voelt om het vanavond te doen, dan stel je het toch een dag uit, die ene dag langer met verbandjes maakt echt niet uit hoor meis

als de wondjes allemaal dicht zijn , zou ik zelf geen gaasjes met vaseline er op doen, dan ga je het alleen maar verweken, zijn ze nog een beetje open dan is het wel goed om idd een vette gaas er op te doen, zodat de gazen niet aan de wondjes gaan plakken

xxx

misschien is het wel even lekker om je borsten te koelen, daar neemt de zwelling ook iets van af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Desert-Rose! Het is goed gegaan en gelukt. Ik heb niet eens gehuild hahaha :P

Daarna wel een kwartiertje niet gedurfd te bewegen.. Shirt van m'n vriend aangetrokken en de bh daar over heen.

Bleghhh, voelde helemaal niet fijn! M'n littekens branden als een gek, net alsof ze allemaal open waren en er vuil in kwam oid. Nou, viel allemaal mee.

Ik heb alleen een heeeeel klein beetje wondvocht verloren uit één van mijn tepels, onderaan. Het shirt zat nergens vast, dus dat is wel fijn! Ik heb dus vanochtend ook geen gaasjes er op gedaan. Heb gewoon een strakker shirtje aan onder m'n bh.

Vanmiddag even nieuwe shirtjes halen.

Het valt me wel mee.. maar ben wel toe aan het hele herstel.

Wat mij het zwaarst valt is dat het zo'n invloed heeft op je leven. Je kunt zo weinig.. en dan met name qua intimiteit in een relatie.. We kunnen niet lekker tegen elkaar aanliggen.. knuffelen kan niet.. bij alles zitten ze in de weg.. pff.. en dat al 3 weken.. En dan nog 3 weken te gaan.. hopelijk gaan die snel.. Voelt zo helemaal niet of je een relatie hebt.. je bent maar gewoon bij elkaar zegmaar.

Nou goed.. ik heb ook mijn maandelijkse periode dus daarom zal ik ook wel wat jankerig zijn :P

Mijn vriend heeft me vandaag naar het werk gebracht, dus dat is mooi.. heb ik niet zo'n last met lopen en zal ik voorlopig geen zwelling hebben hoop ik!

Foto's gemaakt overigens gisteren.. staan in de galerij. Ik vind dat ze alweer wat gezakt zijn en alweer wat ronder ogen. M'n linkerborst is nog wel wat hoekig, daar zit met name linksonderin nog een bult vocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid super, dat het zo goed is gegaan,en die tranen waren vorige keer echt van de stress, hoort er bij :6:

het is zeker geen prettig gevoel dat branden, komt ook omdat er zuurstof bij komt. zou idd nog maar even goed de gaasjes erop houden voor het vocht, zou hou je het ook steriel, en het gebeurt vaker dat er nog iets vocht uit komt bij de tepels ( had ik toen ook)

heb je foto's gezien en dat gaat echt hartstikke mooi worden hoor meid, maar geduld, dat is het gevreesde woord hier, maar zo noodzakelijk

hoop dat je vandaag minder zwelling hebt , en super dat je vriend je even naar je werk heeft gebracht, scheelt dan weer een stuk lopen

dat je de intimiteit mist kan ik me wel voorstellen, maar misschien kan je als je samen op de bank zit, tussen zijn benen gaan zitten,kan hij je toch voorzichtig vasthouden,dit kan natuurlijk ook als je in bed ligt, gewoon lekker tegen hem aanleunen, met je rug tegen zijn borst, zo heb je toch iets meer het idee van samen zijn :6:

klopt je periode maakt je ook huilerig, maar hoor best ook wel vaak dat dames na een bv emotioneel zijn, beetje kraamvrouwen tranen,door de geboorte van een tweeling :1boobs:

meis, werkse

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2015 om 08:44 zei Desert-Rose:

meid super, dat het zo goed is gegaan,en die tranen waren vorige keer echt van de stress, hoort er bij :6:

het is zeker geen prettig gevoel dat branden, komt ook omdat er zuurstof bij komt. zou idd nog maar even goed de gaasjes erop houden voor het vocht, zou hou je het ook steriel, en het gebeurt vaker dat er nog iets vocht uit komt bij de tepels ( had ik toen ook)

heb je foto's gezien en dat gaat echt hartstikke mooi worden hoor meid, maar geduld, dat is het gevreesde woord hier, maar zo noodzakelijk

hoop dat je vandaag minder zwelling hebt , en super dat je vriend je even naar je werk heeft gebracht, scheelt dan weer een stuk lopen

dat je de intimiteit mist kan ik me wel voorstellen, maar misschien kan je als je samen op de bank zit, tussen zijn benen gaan zitten,kan hij je toch voorzichtig vasthouden,dit kan natuurlijk ook als je in bed ligt, gewoon lekker tegen hem aanleunen, met je rug tegen zijn borst, zo heb je toch iets meer het idee van samen zijn :6:

klopt je periode maakt je ook huilerig, maar hoor best ook wel vaak dat dames na een bv emotioneel zijn, beetje kraamvrouwen tranen,door de geboorte van een tweeling :1boobs:

meis, werkse

xxx

Hihi, dankje! Ja..het is allemaal ook zo spannend.. en het voelt allemaal zo fragiel.. maar het gaat nu al stukken beter!

Ja.. dat geduld he... ik geloof dat iedereen daar hier wat moeite mee heeft haha!

Voor nu heb ik minder zwelling, dat is wel erg fijn!

Dat is wel een goed idee@tips voor zitten/liggen. Het is allemaal zo knullig, en het gaat niet vanzelf.. maargoed. Even doorzetten.. het is voor een goed doel!

Heb jij ook een lift gehad?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is idd allemaal een beetje knullig, en kijken hoe je kan zitten/liggen bij elkaar, maar het is even niet anders meid, en als je dadelijk genezen bent, hebben jullie er allebei plezier van moet je maar denken :131:

hoop dat je iets aan de tip hebt, vanavond lekker uitproberen

de laatste her die ik had was idd samen met een lift,dus ik weet wel een beetje waar je het over hebt,

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ook eventjes je verslagen gelezen, wat een avontuur heh nieuwe boobs

en naar je foto's gekeken, die zien er goed uit, idd nog wat vocht.

Je zou een vochtafdrijvende thee kunnen proberen, brandnetelthee is dat volgens mij.

Had zelf ook last van veel zwelling, helemaal na inspanning. Erg vervelend.

Maar geloof me het is het waard, alle pijn, vermoeidheid en gedoe.

Ben echt super blij nu met m'n boobs m'n Ploviertjes en jij straks ook! :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-6-2015 om 09:31 zei Desert-Rose:

het is idd allemaal een beetje knullig, en kijken hoe je kan zitten/liggen bij elkaar, maar het is even niet anders meid, en als je dadelijk genezen bent, hebben jullie er allebei plezier van moet je maar denken :131:

hoop dat je iets aan de tip hebt, vanavond lekker uitproberen

de laatste her die ik had was idd samen met een lift,dus ik weet wel een beetje waar je het over hebt,

xxx

Hihi, zo is het ook.. Ik mag me af en toe graag even aanstellen en klagen... Sorry haha.

Ahh.. ben je tevreden met je resultaat?

Op 23-6-2015 om 17:48 zei Tijgertje:

Net ook eventjes je verslagen gelezen, wat een avontuur heh nieuwe boobs

en naar je foto's gekeken, die zien er goed uit, idd nog wat vocht.

Je zou een vochtafdrijvende thee kunnen proberen, brandnetelthee is dat volgens mij.

Had zelf ook last van veel zwelling, helemaal na inspanning. Erg vervelend.

Maar geloof me het is het waard, alle pijn, vermoeidheid en gedoe.

Ben echt super blij nu met m'n boobs m'n Ploviertjes en jij straks ook! :)

X

Pfoeh, een heel groot avontuur! Thanks voor de tip, ik drink al drie weken lang kamille en brandnetelthee, zo'n 2/3 liter per dag.. + water. Blijf maar vocht vasthouden, Ik ben op zich redelijk "gespierd" door al het trainen.. maar m'n lijnen zijn allemaal weg, en ik lijk nog steeds ongeveer 5 maanden zwanger. Ben echt een beetje opgeblazen. De zwelling na inspanning neemt gelukkig wel wat af..

Hihi, dat is goed om te horen! Kan ook echt niet wachten tot alles achter de rug is.

Wat had Plovier destijds tegen jou gezegd? Tegen mij heeft hij gezegd dat ik na 4 weken alles weer kan en mag doen.. Ben nu bijna 3 weken PO, en dat lijkt me vrijwel onmogelijk. Ook omdat verder iedereen altijd 6 weken aangeraden wordt.

Ik ben sowieso van plan zes weken aan te houden, maar ben wel benieuwd wat hij destijds aan jou adviseerde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh 3 liter plus nog water hmmmz zoveel hoeft nou ook weer nie, hahat ;)

Totaal per dag is 3 liter goed.

Ja naar 4 weken mocht ik het normale leven weer rustig 'oppakken' zei hij tegen mij. Je voelt snel genoeg of iets alweer gaat of niet.

Nou ik denk ook wel dat dat kan gelden voor meiden met bijv 300-400cc BV's,

maar niet voor het enorme volume dat wij erbij hebben gehad. Dat is zwaarder voor het lichaam en geeft daarmee een langer herstel denk ik.

M'n sportbh heb ik 8weken gedragen ipv 4 en de borstband heb ik 6weken gedragen ipv 4.

Had ook erg veel last van vocht, vooral bovenop, tot aan m'n borstbeen zat het vaak.

Die borstband hielp goed, maar die mag je waars (nog) niet dragen ipv de lift.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh 3 liter plus nog water hmmmz zoveel hoeft nou ook weer nie, hahat ;)

Totaal per dag is 3 liter goed.

Ja naar 4 weken mocht ik het normale leven weer rustig 'oppakken' zei hij tegen mij. Je voelt snel genoeg of iets alweer gaat of niet.

Nou ik denk ook wel dat dat kan gelden voor meiden met bijv 300-400cc BV's,

maar niet voor het enorme volume dat wij erbij hebben gehad. Dat is zwaarder voor het lichaam en geeft daarmee een langer herstel denk ik.

M'n sportbh heb ik 8weken gedragen ipv 4 en de borstband heb ik 6weken gedragen ipv 4.

Had ook erg veel last van vocht, vooral bovenop, tot aan m'n borstbeen zat het vaak.

Die borstband hielp goed, maar die mag je waars (nog) niet dragen ipv de lift.

X

Haha, ik drink altijd al veel, gaat vanzelf en hoef er geen moeite voor te doen.

Ahh, duidelijk. Hoe lang duurde het voordat jij gewend was aan het gewicht? Merk dat ik snel nog voorover loop en kan nog niet echt rechtop lopen, dan trekt het allemaal zo.

En wanneer kon jij weer op je zij of buik slapen (als je dit al doet)? Het op mijn rug slapen breekt mij echt op.. ben zo'n 4 / 5 x wakker per nacht en krijg er zo'n last van m'n rug van, kussens anders leggen e.d. allemaal al geprobeerd.. maar ik kan er niet aan wennen. Kan me nu in bed ook nog echt niet omdraaien haha. Maar ben benieuwd hoe lang dat ongeveer duurt..

Thanks voor je info meid!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik slaap bijna alleen nog maar op m'n rug, op m'n zij op buik slapen gaat niet echt meer met m'n boobs. Als ik langer dan 15min op m'n zij lig zonder sportbh ofzo aan dan gaat het eerst wat trekken en daarna pijn doen. Dus vaak doe ik ook gewoon een sportbh aan 's nachts.

Ach als dat het enige is, ja toch ;-)

Nou het heeft me wel zeker 3maanden geduurd voordat ik gewend was aan het slapen op m'n rug. Ik was namelijk erg van het slapen op m'n buik en zij.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik slaap bijna alleen nog maar op m'n rug, op m'n zij op buik slapen gaat niet echt meer met m'n boobs. Als ik langer dan 15min op m'n zij lig zonder sportbh ofzo aan dan gaat het eerst wat trekken en daarna pijn doen. Dus vaak doe ik ook gewoon een sportbh aan 's nachts.

Ach als dat het enige is, ja toch ;-)

Nou het heeft me wel zeker 3maanden geduurd voordat ik gewend was aan het slapen op m'n rug. Ik was namelijk erg van het slapen op m'n buik en zij.

X

Ohh, als het wel lukt met bh aan.. dan lekker met bh aan!

Duurt lang zeg dat wennen.. ik kon voorheen alleen maar in slaap vallen in een bepaalde houding. Gelukkig lukt het me in ieder geval nu om in slaap te vallen op m'n rug haha. Maar moet dat wel 4x per nacht opnieuw doen.. zucht :P Oh well.. ik heb het er meer dan voor over! Ben er zo blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAG 22 PO (3 weken en 1 dag)

Goodmorning ladies!

Gisteren was ik alweer drie weken PO. Wat gaat de tijd toch snel! Vanaf volgende week mag ik een andere bh gaan dragen, dus ben druk aan het rondzoeken! Wat een gedoe zeg, volgens de meeste sites kom ik uit op een 70I.. Maar gisteren in een speciaalzaak geweest (niet opgemeten want ik had ontzettende zwelling), en daar zeiden ze dat ik ongeveer uitkwam op een 70H, dat dat zou moeten passen met de door mij aangegeven maten.

Mijn omvang is 70cm

Mijn borstomvang is 102 cm.

Vanochtend gelijk maar even een goeie stevige sportbh besteld. Kan niet wachten om weer een echte bh aan te trekken!

VOOR DE DAMES MET GROTE MATEN:

Chilly Hilversum (www.chillyhilversum.nl) heeft heeeeeeeeeeeel veel bh's en bikini's in de grotere maten en ook met kleinere omvang.

Ik heb er veel leuke tussen zien staan. Of ze passen is natuurlijk een tweede, maar de verzending is gratis, dus altijd het proberen waard toch?

_____________________________________

Anyways. Ik verlies nog steeds een beetje wondvocht uit m'n tepellitteken. Denk dat het te maken heeft met zwelling, zodra m'n borsten weer zwellen door inspanning of warmte of te weinig drinken duwt het vocht er uit (denk ik). Want alles is verder wel dicht.

Ik smeer sinds woensdagavond Cicalfatecreme van Avène. Dit adviseerde dr. Plovier mij om het herstel van de littekens te bevorderen.

Ik vind het nog wel spannend en moeilijk allemaal. Ik durf m'n borsten niet echt aan te raken, overal zit litteken/wond... dus de creme smeren was ook een spannend werkje. Maargoed, wat gebeuren moet moet gedaan worden ;)

Zwelling wordt steeds minder, gister had ik een enorm drukke dag, 2,5 uur reizen voor een sollicitatie, en daarna weer terug en weer naar m'n huidige werk. In nette kleding met 12cm hakken, was ik m'n platte schoentjes ook nog vergeten, dus moest de hele reis op die hakken doen.. mehh. Nou.. dat heb ik geweten.. Binnen notime tieten tot m'n kin, en ik kon ook niet veel drinken omdat ik onderweg was.. Savonds moest ik het huis nog in orde maken omdat er een kijker kwam.. pfff. Was een erg geslaagd dagje.. not :P

Ik word wel steeds energieker en heb niet echt pijnlijke borsten meer. Voel zelden nog pijn. Het is meer af en toe wat steekjes of trekkend gevoel. Aankleden, haar doen e.d. gaat allemaal veel beter.

Haar wassen lukt me nog steeds niet echt zelf, kost me zoveel energie. Dus dat doet mijn vriend nog lekker. Douchen vind ik sowieso eng, durf m'n borsten niet echt schoon te maken / te soppen / aan te raken. Dus ik spoel ze gewoon af zeg maar :P

Hopelijk worden ze zo wel schoon.

Vandaag voor het eerst naar het werk gefietst, beetje noodgedwongen omdat ik een enorme blaar onder m'n voet heb van al dat gewandel op m'n hakken :P (God wat ben ik ook een kneusje), maar dat ging helemaal goed. Wel een beetje onwennig, en bij sommige hobbeltjes voelt het alsof ze er af gaan vallen.. :P Maar eenmaal aangekomen zaten ze er nog steeds aan!

Vanavond zal ik kijken of ik weer even foto's kan maken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goodmorning all!

Ik heb nog steeds last van het verlies van wondvocht uit het verticale litteken in mijn rechterborst. Toch maar even een foto'tje gemaakt en gemaild naar Plovier.

Ik kreeg vrijwel gelijk een reactie terug waarin ze aangeven dat ik er Fucidin zalf op mag smeren en er een gaasje over heen mag plakken. Daarnaast moet ik het dagelijks ontsmetten met isobethadine, en het gaasje verversen.

Wel fijn dat je zo snel reacties krijgt op je emails. Had vrijdagavond in namiddag nog een mailtje gestuurd betreffende het dragen van mn Thongbra. Deze moet strak zitten en veel druk geven op het borstbeen. Weet ik dat ook weer.

Nu hopen dat het wondje gauw dicht is.

Ik vind m'n littekens erg mooi worden. Ze zijn heel strak en netjes gehecht waardoor ze nu al minimaal zichtbaar zijn. De korstjes erop maken het nog wel wat lelijk, maar de korstjes zijn er eigenlijk alleen nog maar rond de tepel, verder gaat het echt heel goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 WEKEN PO!

Haiiiiiii!

Vandaag ben ik 4 weken PO. En volgens Plovier betekent dat dat ik alles nu weer mag doen! Nu ben ik daartoe nog lang niet in staat maar goed :P

Ik mag vanaf vandaag weer gewone bh's dragen, sporten en alles doen wat ik wil.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik toch even een wat langere termijn rust aanhoudt ;) Namelijk de zes weken die iedereen geadviseerd wordt, en wellicht daarna nog 2 weken. Ik heb natuurlijk redelijk wat cc's gekregen, dus zal het herstel mijn inziens ook wat langer duren, en met name ook omdat ik toch een lift heb gehad.

Vandaag draag ik voor het eerst een LipoElastic bh maat L. Deze zit wel behoorlijk strak om m'n boobies en het voelt nog wat onwennig. M'n thongbra duwde de borsten uit elkaar en nu merk ik dat ze dichter naar elkaar toe gedrukt worden.. dit voelt vrij onprettig. Maargoed.

Ik heb foto's geplaatst!

Liefsxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken alweer!!Wat gaat dat vlug zeg. .

Gelukkig voel je je al wat beter. . En dat rustig aan doen. .. moet je ook echt doen. .Je lichaam geeft het niet voor niks aan he meid! .

Ik heb je privé bericht gelezen maar kan nog niet reageren ...

Ga nu je foto's bekijken ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat goed dat het zo goed gaat!!

Is dat gaatje nou dicht (gebleven)? of zit je nog te lopen te smeren ;)

Lijkt me idd een vreemde gewaarwording als je boobs eerst uit elkaar geduwd worden, en nu moeten ze opeens beste vriendinnen zijn haha. Dat gaat misschien niet over 1 nachtje slaap ;)

Goed dat je ze de tijd geeft om aan elkaar en aan jou te wennen. Komt goed uit, want dan heb je zelf ook de tijd om aan hun te wennen.

Zou het de hitte zijn of is het mijn aangeboren afwijking die hier aan het typen is?

Ik ga ook ff je foto's spieken!!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 weken alweer!!Wat gaat dat vlug zeg. .

Gelukkig voel je je al wat beter. . En dat rustig aan doen. .. moet je ook echt doen. .Je lichaam geeft het niet voor niks aan he meid! .

Ik heb je privé bericht gelezen maar kan nog niet reageren ...

Ga nu je foto's bekijken ben benieuwd

Heb je helemaal gelijk in!

Oh wat goed dat het zo goed gaat!!

Is dat gaatje nou dicht (gebleven)? of zit je nog te lopen te smeren ;)

Lijkt me idd een vreemde gewaarwording als je boobs eerst uit elkaar geduwd worden, en nu moeten ze opeens beste vriendinnen zijn haha. Dat gaat misschien niet over 1 nachtje slaap ;)

Goed dat je ze de tijd geeft om aan elkaar en aan jou te wennen. Komt goed uit, want dan heb je zelf ook de tijd om aan hun te wennen.

Zou het de hitte zijn of is het mijn aangeboren afwijking die hier aan het typen is?

Ik ga ook ff je foto's spieken!!

xxxx

Thanks BB, het gaatje is na 3 dagen smeren dicht gebleven. Heb het daarna 2 dagen rust gegeven en smeer het nu met cicalfate van Avene in zodat het litteken net zo mooi kan gaan herstellen als de anderen.

Hahah, ik weet niet of het de hitte was :P maar ik begrijp wat je bedoelt.

In de nacht slaap ik nog met m'n thongbra, dat voelt wat fijner, lekker strak en geen bewegingsruimte voor de boobs. Ik heb het idee dat de Lipo elastic maat L wat te klein voor mij is.. Ik kan de bandjes niet strakker doen, en qua omvang is hij ook ruim. Om m'n boobs heen is ie echter heel strak. Hij laat ook op de 1e sluiting behoorlijke indrukken achter.

Heb tegelijk met deze bh een nieuwe bh besteld.. maar deze wordt pas vrijdag (twee weken later :o) geleverd... Belachelijk. Maargoed.. dus nog maar even doorzetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls!

Mijn herstel gaat vrij goed!

Afgelopen week wel weer last van een open wondje onder de tepel.. ik in paniek.. waarom gaat dat nou ineens weer open?!?!?!

Blijkt dat er een heel stuk hechtdraad zijn weg naar buiten aan het zoeken was..

Deze heb ik met een ontsmette pincet uit laten trekken door mijn vriend. Eerst zachtjes proberen of hij uberhaupt los wil laten.. nou toen viel hij er al uit. Dus viel ontzettend mee!

Nu weer smeren met Fucidin en hopelijk is het dan gauw dicht. Het ziet er al stukken beter uit dan de afgelopen dagen.

Vanochtend ook een reactie gehad van Plovier erop. Ik moet goed blijven smeren en ontvetten. Ze willen dat ik dagelijks een foto stuur zodat ze het herstel kunnen monitoren. Nou helemaal goed!

Afgelopen dagen voor het eerst even een beugelbh in de maat 70H gedragen. Zit prima, maar m'n borsten moeten nog wat indalen. Af en toe komt de beugel tegen het litteken en dat voelt nog niet prettig. Ik kan ook nog niet een hele dag zo'n bh aan.. na 4 uurtjes ben ik het wel zat en trek ik lekker m'n sportbh weer aan!

Zo zal het geleidelijk aan wel gaan wennen.

Verder geen nieuws van deze kant.. het herstel gaat door.. ik ben bijna 6 weken PO en ik ben helemaal gelukkig met jut en jul!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh,,,, vergeten te vermelden.

Mijn zenuwen in mijn rechtertepel zijn zich aan het herstellen. Kleding er op is niet heel erg fijn.. en ik krijg soms nare steekjes er in.

Maar ik ben al heel blij dat er iets van gevoel aan het terugkomen is! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii girls! Een week verder dus weer even een update.

Daar waar ik eerst weer wat gevoel terug kreeg in m'n rechtertepel is dit nu weer niet aan de orde. Raar.

M'n borsten worden steeds soepeler en meer eigen.. en dat is echt wel enorm fijn! Ik heb ook niet echt pijn meer, ook het ongemakkelijke gevoel is heel erg afgenomen. Ze voelen ook veilig zonder bh en dat is erg fijn.

Sinds zaterdag kan ik weer op m'n zij slapen, welliswaar met een stevige sportbh aan, maar het kan.. en wat is dat een verademing zeg! Wauw. Ik kan eindelijk weer lekker slapen.. eindelijk ook weer een nacht doorslapen sinds 6 weken.. in één woord wauw. Ik ben helemaal gelukkig haha :P

Waar ik minder gelukkig mee ben is het kopen van bh's. Ik heb nu diverse bh's gekocht. Maat 70H.

En als ik ze pas, zitten ze prima. Sluiten om de boobs goed aan.. alleen blijft er onderin in de cup wel ruimte zitten. Bovenop sluit het super mooi aan, maar er is nog ruimte voor een beetje tiet daar waar je beugel zit zegmaar.

Maar zodra ik ze langer ga dragen dan eventjes passen zitten ze te strak. Knellen ze de boobs af.. niet m'n omvang, die zit perfect.. maar op m'n boobs komen afdrukken van de naden en dergelijke. Ik kan aan het eind van de dag ook echt niet wachten tot m'n bh weer uit kan. En dat is dan ook het eerste wat ik doe wanneer ik weer thuis kom: FREE THE BOOBS!

Nu weet ik niet wat voor maat ik dan moet hebben. Want er is echt nog wel ruimte voor 1 / 2 cm tiet onderin de cup van de bh's. Maar bovenin niet. Dus als ik een grotere bh koop, is er onderin nog meer ruimte en sluit het nog minder goed aan. Nou dan heeft zo'n hele beugel ook geen nut, als deze ergens op m'n ribbenkast zit en 3 cm van m'n tiet vandaan zit.

Zal dit nog bijtrekken? Ze moeten vast nog wat zakken, hopelijk wordt dit dan beter.. Voor nu is het wel irritant. Al 4 bh's gekocht, en niet één die lekker zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, heb ik ook gehad.

Komt goed je boobs moet idd nog iets zakken dan.

Als de bh's nog niet lekker zitten kan je beter nog ff langer een sportbh dragen.

Heb zelf allerlei bh's gekocht en naderhand alles weg moeten doen, zo zonde van het geld :(

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep idd, ze moeten nog wat zakken.. en waarschijnlijk zit er ook nog wel vocht in je boobs...

Met het zakken van je prothesen kan de maat ook nog wat veranderen, koop dus even niet te veel.. Waarschijnlijk heb je wel in totaal zeker 3 maanden nodig, eer je een beetje goed de bh's kunt dragen, qua comfort...

Met die lift, en het groot aantal cc, lijkt er vaak toch nog vanalles te moeten gebeuren tot die tijd :)

Fijn dat alles wel goed gaat verder nu, en je geen open wondjes meer hebt :35:

Oh en die tepels die zullen wel een tijd nodig hebben.. Komt en gaat, die overgevoeligheid (was bij mij zelfs na een jaar nog zo, dat ze soms overgevoelige periodes hadden) Oh wat zeg ik? na twee jaar ook nog wel volgens mij! Maar het laatste jaar heb ik daar eigenlijk geen last meer van. Doen het weer net als voorheen.. Bij jou is er wel in gesneden natuurlijk, maar het terug komen van gevoel zal toch wel enigszins gelijk zijn :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.