Ga naar inhoud

mommy3kids : 20 mei 2015 : Dr. de Blecourt : Bergman clinics


mommy3kids

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Ik heb op 4 mei een bv gehad en een mini buikwand correctie. Krijgen jullie een grote buikwand correctie? Als je bij mijn berichten kijkt zie je dat ik ook na veel afgevallen te zijn en na 4 zwangerschappen dit wilde.Ik heb ook foto,s erbij maar je moet eerst vrienden zijn voor je die kunt zien.

Bij mij is mijn buik echt enorm meegevallen. Ik lees overal dat je daar weinig pijn van hebt en dat klopt. Het litteken is wel erg groot. Ben benieuwd hoe dat uiteindelijk wordt.

Ik heb me verkeken en slecht voor bereid . Dit mb tot de rust die je moet nemen. Ik heb 4 kids waaronder twee onder de 4 en dat is pittig. Man was eerste week thuis maar moest daarna weer aan het werk. En verder heb ik geen hulp behalve mijn twee oudste dochters van 10 en 16. Dat hebben jullie beter geregeld! Ik heb nu veel last van zwelling boven het litteken van mijn buik maar volgens mij wordt het heel heel langzaam minder.

Ik heb ook een ziekenhuis bed gehuurd en nu na ruim twee weken staat het er nog. Heerlijk. Had niet zonder gekund in begin.

Succes en echt, na de eerste paar echt rotte dagen voel je je beter!

Gr Aurora

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hier even een kort berichtje!

Woensdag was het zover!!!! ik was er een half uur eerder maar kon me lekker settelen in mijn kamer en omgekleed, de spanning begon toen wel te stijgen hoor.

Om 7:45 kwam de arts me aftekenen en toen mocht ik mee lopen naar de ok. Daar ging het allemaal erg snel. Maar goed ook anders is de spanning niet te houden.

Om 11:45 werd ik wakker in de uitslaapkamer, Man wat had ik daar al een lol. Al die dames die wakker worden om je heen hihihi. volgens de verpleegkundige daar was ik verbazingwekkend snel weer bij en goed en mocht na 3,5 uur ok al na ee uurtje uitslapen naar beneden.

Toen ik daar geholpen ben heb ik meteen foto's laten maken. Dat had ik namelijk als tip gekregen omdat je nog behoorlijk vocht vast kan gaan houden en je dus een beetje ee foto hebt ter geruststelling. Die fot heb ik ntuurlijk meteen geapp naar mijn man en vriendinnen haha en wat zijn mijn borsten mooi geworden!!!!

Ze hebben 1 kilo vel weggehaald 500 gram vet, ook hebben ze de spieren gereefd, en dat was ook erg nodig zei de arts. ze stonden ver uit elkaar. en ik heb bij de borsten aan beide kanten 275 cc gekregen (en gelift natuurlijk).

Eerste dag volledig bedrust en de volgende morgen meteen naar de wc geweest en gewassen. Rond 11:00 al naar huis. Gelukkig konden mijn kinderen nog een nachtje logeren want het is best pittig die kids om je heen.

Al een paar keer de slappe lach van ze gehad....wat een opmerkingen kunnen ze maken! Geweldig maar natuurlijk niet als je spieren gereefd zijn haha.

De drains mochten eruit als er minder dan 30 cc inzat binnen 24 uur. Gisteren zijn ze verwijderd! wat een verademing.

Ook heb ik vrijdag heerlijk gedoucht. Ik had wel een douchkruk geregeld en een vriendin van mij die in de thuiszorg werkt heeft me geholpen. Erg fijn want wat ben je onzeker als je na 1 dag al naar huis word gestuurd en alles zelf maar moet uitvogelen.

Ik voel me redelijk goed maar ben wel best snel moe! Erg fijn dat ik dus een ziekenhuis bed in de kamer heb Staan!

Dat is toch echt een aanrader hoor!!

Vocht vast houden doe ik wel een beetje maar dat hoort erbij en is geen ramp.....nu maar hopen dat alle littekens snel netjesdicht gaan zonder gezeur!!!

ow ja ik wilde aan niet veel mensen in mijn omgeving vertellen dat ik mijn borsten ging vergroten.....wilde het natuurlijk houden (afgesproken 200 a 250 cc...uiteindelijk 275 geworden)

Zegt mijn zoontje vanmorgen toen ik gaasje aan het verschonen was.....hej mama....hebben ze je tieten gevuld :45: :45: :45: :45: :45: :45: :45: (uhhmmm dat zegt een jongentje van 4)

Als het goed is zakken de borsten toch meestal nog een beetje zoals ik hier op het forum begreep??

nou het is beetje een warrig verhaal maar wil niet te lang achter de laptop zitten.....als er vragen zijn...stel ze gerust hoor!!!

groetjes een hele blije en tevreden mommy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu precies een week geleden!!

Elke dag voel ik me een stukje beterder! wat ben ik blij dat ik genoeg hulp heb geregeld.....het voelt zo relaxed en kan rustig aan doen!.

Wel merk ik dat ik erg onzeker ben over het herstel.....Bang voor complicaties ect....maar niet teveel bij na denken! tot nu toe gaat alles voorspoedig dus daar moet ik maar van gaan genieten!

Verder ben ik ook echt zo blij met mijn borsten! dr blecourt heeft voor zo ver ik het nu kan beoordelen echt super werk geleverd!!!!!

me is happy!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps ..sorry ...had je operatieverslag helemaal gemist ...

Fijn te lezen dat het goed gegaan is ...en ja ..nu is het herstellen geblazen .

Heb je nog veel zwelling ??

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een berichtje vanaf hier!

Het is nu precies 2 weken geleden dat ik ben geopereerd!!

Ik hou nog steeds in mijn buik een beetje vocht vast maar trekt al aardig weg!

Ze zeggen dat je sowieso 6 weken moet wachten voordat je echt kan zien hoe het word en na 1 jaar pas eindresultaat......dus geduld he :12: :12: :12: :12: :12: :12: :12:

Owwww dat is zo moeilijk hihih heb al wat jurkjes, broeken en truitjes klaar hangen en heb zón zin om te gaan shoppen!!! Geduld geduld

Littekens zijn ook rustig, wel nog in totaal 3 hele kleine plekjes die nog een beetje uitdragen....maar dat is zo weinig. na een nacht een klein stipje op het gaasje.

Vandaag onder de douch maar even losweken want elke x met gaasjes verschonen gaat het korstje weer open!.

Ik wil er wel gaasjes nog op want anders zit het litteken tegen mijn drukpak aan....ook niet zon fijn idee!

Mijn navel geneest echt heel goed....terwijl ik daar juist het meeste zorgen over maakte!

Voor de rest neem ik nog erg veel mijn rust, kook wel maar met hulp...zodat ik zelf de pannen niet hoef te tillen ect. Jongste word verschoont voor mij, hulp met kids onder de douch en naar bed brengen.....enz enz...de schoonmaakster is nu bezig :68: :68: :68: :68: :68:

Ik neem het er nu echt even van hoor! Zit nu met laptopje in ziekenhuis bed en krijg elke dag gezellig vriendinnen op visite!

Nog steeds blij dus met al die mensen om me heen en ook nog niet van plan om ze weg te sturen haha!

Voor zes weken dit geregeld dus ik hou het mooi zo!

Die hulp raad ik echt iedereen aan na een mommy makeover.....1 nachtje in kliniek is eigenlijk echt veel te weinig vooral als je dus je hulp thuis niet goed geregeld hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat fijn dat je operatie goed gegaan is

ik ben nu 6 weken veder. ik heb ook nog steeds en buikje maak me daar wel eens zorgen om maar ja geduld zegt de arts het trekt nog iets bij hoop ik want kan me oude broeken echt niet aan nu

afleiding tussen door is wel lekker ik zit 5 weken overdag echt alleen verveelt je echt kapot ;)

ik vond 1 nachtje idd ook erg kort als ik bedenk dat ik niet eens zelf om hoog kon komen en week lang

nu ben ik inmiddels al weer aan het opbouwen met sporten 6 weken na de operatie had ik nooit verwacht aan het begin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even twee foto;s van mijn borsten in mijn galerij gezet...volgens mij staan ze wel prive...dus als je ze wil zien moet je even vriendjes worden.

Is foto van vlak voor de operatie en eentje vlak na.....waar ik ook lig...zal binnekort even een foto erop zetten hoe ze er nu uit zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hey @Priscilla83, dit is een oud topic. Je kunt in in de voorsteltopic je berichtje plaatsen dan krijg je wat meer reacties en kan je je eigen topic hebben. Dit is de topic van mommy3kids.

fijn dat je eindelijk na 5 kids je operatie krijgt! Superleuk! 

Xx Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.