Ga naar inhoud

mommy3kids : 20 mei 2015 : Dr. de Blecourt : Bergman clinics


mommy3kids

Aanbevolen berichten

Hallo,

20 mei is voor mij een grote dag! Ik krijg dan een mommy make over!

Ik vind het zoooooo spannend! Maar heb er ook erg veel zin in!

Ik krijg dus een buikwandcorrectie met liposuctie en reven van de buikspieren.

Daarnaast was eerst het idee om alleen de borsten te liften maar ik ben uiteindelijk nog meer afgevallen,

waardoor we tot de conclusie zijn gekomen dat ik ze ook laat vergroten!

Ik heb 3 kinderen van 6,4 en 2 jaar. Met de eerste heb ik het hellp syndroom gehad waardoor ik met 32 weken

al 50 kilo aangekomen was door vocht vast houden.

Toen werd er al gezegd dat het alleen weer mooi zou worden met plastic chirugie.

En nu is het zo ver!!

ik ben 1.72 en weeg 70 kilo.

Ik word door dr, blecourt geopereerd!

Binnenkort zal ik even wat foto's maken van voor de operatie!

Hopelijk zal ik hier wat tips kunnen opdoen en ervaringen uitwisselen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen ervaring mee...

Alleen maar met borstvergroting.

Maar wou je wel heel veel succes wensen,

mega dapper en super gaaf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend ...20 mei is al snel .

Kan me je keus voor het hele pakket goed voorstellen .

Ben zelf 35 kg afgevallen , en wil in oktober graag een grote Bwc met navel verplaatsen .

Een Bvk heb ik vorig jaar gehad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

@jeanette Jij bent ook mooi afgevallen dan! mooi vooruit zicht. Weet je al waar en bij wie je het wil laten doen?

zoals je het al had kunnen lezen ga ik dus naar blecourt in bilthoven.

ik heb daar een consult gehad, ben naar de opendag geweest en nog een tweede consult. Alle keren had ik een erg goed gevoel.

Dus hopelijk laat mijn gevoel me niet in de steek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!

@jeanette Jij bent ook mooi afgevallen dan! mooi vooruit zicht. Weet je al waar en bij wie je het wil laten doen?

Yep , heb in april 2 consulten gehad : 1 X in de heyendael kliniek bij Frans Straten en 1 X in de Bergman clinics in Bilthoven bij van Engeland .Met beide chirurgen een heel goed gesprek , duidelijke uitleg en een goed gevoel gehad .

Mijn keus is gevallen bij Frans Straten , qua afstand veel dichterbij en 1000 Euro goedkoper .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeanette

Ja dan is de keus snel gemaakt als het gevoel het zelfde was. Scheelt toch weer in de portomone.

Het zijn ook allemaal dure grapjes, de buikwandcorrectie zou alleen vergoed worden als het bijna tot aan de knieen hangt, of je moet smetplekken hebben die niet weg willen.

Nou aan beide voldoe ik niet maar mijn buik ziet er uit als iemand van 80 en ik ben 28, dus is me dat wel dat geld waard.

Blecourt gaat mij helpen in bilthoven, hij heeft zelf ook een ziekenhuis en zie regelmatig voorbij komen dat het dan duidend goedkoper is als je het daar laat doen.

Maar bilthoven is voor mij weer dichterbij en nu ik de keus heb gemaakt om het te doen wil ik ook niet langer meer wachten.

Dat ik ook en borstlift met vergroting ga doen vind ik nog wel erg spannend hoor.

Ik heb altijd geroepen dat ik niks in mijn lichaam wil stoppen wat er niet hoort, en nu ga ik dat dus wel doen!!!

Nadat ik de keus heb gemaakt om ze ook te vergroten kom je natuurlijk opeens overal verhalen tegen van waarbij het fout is gegaan.

NIET HANDIG............

Nou ja ....nog 2 weken en 6 dagen en dan is het zover! het aftellen is begonnen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeanette

Het zijn ook allemaal dure grapjes, de buikwandcorrectie zou alleen vergoed worden als het bijna tot aan de knieen hangt, of je moet smetplekken hebben die niet weg willen.

Nou aan beide voldoe ik niet maar mijn buik ziet er uit als iemand van 80 en ik ben 28, dus is me dat wel dat geld waard.

Ja precies ...daarom probeer ik ook niet eens het vergoed te krijgen .

Zorgt alleen maar voor frustraties ....en de kans is zooo klein .

Ik wil het voor mezelf echt dit jaar afsluiten kunnen , het is het me waard .

Vandaar dat ik ook nog tot oktober doorsparen moet , want geld ervoor lenen doe ik niet .

Bekenden /vrienden die mijn buik gezien hebben vragen zich af waarom ik dat wil laten doen .

Maar mij stoort het ..heb mezelf ook 1 jaar de tijd gegeven om daar goed over na te denken .

Nu staat mijn besluit vast ...en moet het definitief worden .

Vandaag alle formulieren ontvangen ...dus yep ..dan is het uitkijken naar .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jeanette,

Tja dat verhaal ken ik wel hoor over de vrienden.....sommige hebben alle begrip en sommige zeggen dat het wel meevalt.......

:107: Nou ik zou binnekort even wat foto's plaatsen.....ik vind het echt niet meevallen voor iemand van 28 en ik moet er mee lopen is voor hun makkelijk gezegd.

En als je eenmaal een besluit hebt genomen ben je niet meer van je doel af te halen hoor hahah. Dat merk ik nu echt heel erg! Ik ben er klaar voor en klaar mee!

kan niet snel genoeg 20 mei zijn!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mommy3kids ...

Heb ondertussen de overeenkomst formulieren ondertekend , en 10% aanbetaald .

Dus mijn datum staat vast ...12 oktober is the day .

Is nog wel ver weg ...maar kan er mooi naar toe leven .

Jij bent al sneller aan de beurt ...gaaf hoor .

Ben erg benieuwd naar de voor en na foto,s ...

Foto,s moet ik ook nog maken , wellicht dat ik dat vandaag doe .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De foto's moet ik nog steeds maken haha, vergeet het steeds smorgens en daarna te druk met de kids.....

Gisteren nog even de kliniek aan de tel gehad, Ik had nog even wat vraagjes enz.

Het is natuurlijk een grote operatie maar het spannendste vind ik eigenlijk de proteses die er in komen.....

Ik heb altijd geroepen dat er niks in mijn lichaam komt en nu ben ik om hihi, heb twee lege zakjes dus met alleen een lift zou ik niet tevreden zijn.

Alleen als ik al die getallen hier voorbij zie komen van de cc...... :20: :20: :20: :20: :20: (wel mooi hoor, maar dan kom ik met waarschijnlijk iets tussen de 200 en 250 cc hihi inimini)

Ik heb met het consult om natuurlijk gevraagd en niet te groot maar wel ietsjes vulling. Maar als ik de foto's van de pc zie geloof ik zeker dat ik met alle vertrouwen kan verwachten dat hij er wat moois van maakt. Ze kunnen uiteindelijk ook pas echt op de operatietafel zien wat mooi past.

Het kan iniedergeval alleen maar mooier worden haha dus heb er wel zin in!

Nog 13 nachtjes!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Spannend!! Ik heb deze operatie in 2010 gehad (wat vliegt de tijd), en ik ben er zooooo blij mee, nog steeds, geen seconde spijt ervan gehad. Voorheen vond ik mn lichaam vreselijk (ruim 75 kg afgevallen), nu sta ik nog dagelijks mezelf te bewonderen in de spiegel hoe mooi het allemaal geworden is. Dat staat jou ook te wachten, zalig vooruitzicht he, het is het geld en de pijn allemaal waard!! Succes

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijne reacties!!.....Ben er nu zo mee bezig dus kan ik lekker van me af praten zo :68:

@jadekiss

Ik heb al een paar weken een heel schema klaar! haha Mijn man heeft een eigen bedrijf dus die zal niet veel kunnen helpen.

Ik heb zes weken lang elke dag iemand thuis, mijn moeder, tantes, vriendinnen ect, ook een huishoudster die 1 x per week het hele huis onder handen neemt.

Daarnaast een heel schema met mensen wie wanneer welk kind naar school/ peuterspeelzaal brengt en haalt....en Dat dus voor zes weken.....

Zal misschien niet nodig zijn maar beter zo dan half voorbereid, afbellen kan ik altijd als het niet meer nodig is......

Ow ja en daarnaast heb ik nog een lijst met ruim 30 personen die willen inspringen als er onverhoop iets gebeurd....Ben gezegend met zoveel lieve mensen om me heen

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Goed dat je van alle hulp voorzien bent de eerste weken. Ik had mijn moeder ingeschakeld voor de eerste week. De eerste 3 dagen verbleef ik in het ziekenhuis, terug thuis viel het me allemaal eigenlijk super mee. Ok gaan zitten of liggen of opstaan is zeer pijnlijk maar zolang ik wat rond liep ging het allemaal eigenlijk wel. Mijn arts zei, naar je lichaam luisteren, ik deed vanaf dat ik thuis was al hele kleine klusjes zoals boterhammen smeren, onderkant vaatwasser uitruimen, was in machine steken enzo, de zwaardere klussen als gras maaien en stofzuigen en dwijlen die kun je de eerste weken echt nog niet. Na een paar dagen constant iemand om me heen heb ik iedereen naar huis gestuurd :-) De grote klussen deed of mn man of er kwam iemand ff voor, maar van de hele dag iemand om me heen raakte ik geirriteerd, ik ging dan ook niet graag ff naar bed ofzo terwijl mn moeder of schoonmoeder er was, niemand om me heen vond ik prettiger ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ingridK

Heb even je foto's bekeken!!! Man wat mooi zeg!!!! het litteken is ook mooi vervaagd he!! en je borsten zijn ook super mooi geworden!!!

Ik denk dat ik uiteindelijk de hulp ook wel zat ben hoor haha maar afzeggen kan altijd he ;)

Wat fijn dat je drie dagen in het ziekenhuis kon verblijven, als alles goed gaat moet ik na 1 nachtje al naar huis.

Dat vind ik wel een eng idee, maar goed het zal allemaal wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 23 april en bwc gehad en borstvergroting na 1 nacht na huis.

Heeft en week geduurd voor ik zelf om hoog kon weer

nu na 17 dagen voor het eerst auto gereden weer gaat steeds beter had niet verwacht na en zware eerst week

Zal binnenkort eens foto plaatsen ook van de buik

Heel veel succes is het zeker waard

Link naar reactie
Delen op andere sites

@monique,

fijn zón berichtje van jou! Ik vind het namelijk nu steeds spannender worden!

Voornamelijk dat ik na 1 dag al naar huis moet (waar drie jonge kinderen me opwachten ;) )

Maar het ziekenhuisbed word een dag eerder gebracht dus die staat mooi klaar voor als ik thuis kom!

Beneden hihihi dus de eerste weken heb ik gewoon beneden gepland te gaan slapen hoor!

Ik zal morgen dan eindelijk eens even foto's maken en plaatsen en ben idd benieuwd naar jou buikfoto's

Waar ben jij geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn album twee foto's van mijn buik geplaatst.

Nog 9 nachtjes slapen en dan kan ik hem gedag zwaaien.

Mijn borsten zijn ook twee theezakjes! benieuwd wat de arts daarvan maakt.

Het kan alleen maar beter worden dan dat het is denk ik dan maar!

Pffff spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aftellen geblazen ..lucky you ...

Gaat helemaal goed komen ...ben erg benieuwd hoe het er strakr uit ziet .

Ik moet helaas nog 5 maanden wachten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.