Ga naar inhoud

Westersingel Rotterdam


proud mommy

Aanbevolen berichten

Gast boobies24

Wat voor prijs heb jezelf in gedachte proud mommy?

Via Diana Gabriels kom je bij goede chirurgen terecht voor 2600,-. Volgens mij is België bij sommige klinieken nog goedkoper.

Persoonlijk, betaal ik liever meer maar dat ik er vertrouwen in heb dat ik bij een goede chirurg/ kliniek in handen ben, als dat ik bezuinig op zoiets..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben jullie wel gelijk in.

Ik had 2670 in gedachten

Ik ben via Diana Gabriels geopereerd door een goede chirurg voor 2600 euro, als het je voornamelijk om de prijs gaat (en goede chirurg) zou ik Als ik jou was voor haar kiezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een aanvulling, naar mijn mening is het verschil tussen Diana Gabriels en de duurdere klinieken voornamelijk de service en de aandacht voor de klant.

Bij Diana is dat aan de mindere kant, maar je hebt wel een keuze uit de betere chirurgen van NL en daar draait het naar mijn mening voornamelijk om.

Bij de duurdere klinieken krijg je gewoon meer service, meer keus, je hebt soms ook dat ze een 3d foto van jouw borsten kunnen maken van hoe ze er ongeveer uit zullen komen te zien.. Dus het is maar net waar je voor kiest. Die kliniek die jij hierboven noemt, zou ik persoonlijk niet zo snel vertrouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.